Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Pastel Goth
Witam Was moi drodzy!
Dzisiaj przedstawię Wam popularny ostatnio styl, pastel goth. Jest to stosunkowo nowy trend, w którym osoby mieszają czerń z pastelami. Chodź ma wpływy gotyckie to jest zbyt jasny by być zaliczanym do gothu. Styl czerpał inspiracje z Japonii, chodź nie powstał w niej. Japończycy przechwycili modę i dodali do niej kilka charakterystycznych teraz dla tego stylu elementów (spinki w kształcie rąk kościotrupa, rajstopy w kości). Styl charakteryzują włosy w kolorach pasteli. Często spotykany jest motyw krzyża, kości, nietoperzy i wszelkiego rodzaju napisy. Buty to najczęściej creepersy, glany, martensy, sztybety i wszelakie obuwie na platformach

Podoba Wam się ten styl? Ubralibyście się tak? Komentujcie!
Jakie jeszcze style chcielibyście zobaczyć w moim wykonaniu?

top StarDesignFashion, rajstopy StarDesignFashion, narzutka HB, spódnica jest z sukienki Academy,
buty VelvetOrchid, pasek EvilPanda, naszyjnik Royalty, kołnierzyk HB, kokardka nz


-----------------------------------
+ KONKURS
wykonaj stylizację pastel goth 
(najlepiej w formacie png)
 link do podpisanej stylizacji zostaw w komentarzu

NAGRODA GŁÓWNA 50sd
przewiduję 1 lub 2 wyróżnienia
Oczekuję na prace do 30 marca

30 komentarzy:

  1. Nie interesuje mnie ten styl. Co do konkursu, to może wezmę udział.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbytnio do mnie nie przemawia, chociaż jeżeli stylizacja jest na prawdę dobrze wykonana, to czemu nie :D Chyba jednak w rzeczywistości podoba mi sie bardziej niż na stardoll, widziałam trochę takich stylizacji min na tumblr ;p Postaram się wziąć udział w konkursie o ile wynajdę w szafie jakieś odpowiednie ubrania i dodatki :D

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://bankfotek.pl/view/1694599
      uff nwm jak to zrobiłam, ale chyba wyszło. tyle kombinowania z butami min. nie chciałam przesadzić tez z dodatkami, żeby nie wyglądało jak decora. tyle fotek w necie się naoglądałam, trochę też przeczytałam o tym stylu :p ogólnie to jestem z siebie dumna XD

      Usuń
  3. Tadziej, ile ty sie zabierałaś za wgranie tego? Weź mało pastel goth, wgl mało pastel XD Elementy nie gryzą, nawal co się da XD I zapomniałaś kropki na końcu xD Any taki hejter wow i przesteń mi pikać na skypu co chwile
    Pamparapam zgłaszam to, publikowane przeze mnie na innym blogu (szukaj, szukaj i tak nie znajdziesz)
    http://3.bp.blogspot.com/-CJCIO9vSogc/UyxTH5xDffI/AAAAAAAAAtc/OrCh7lKjgvc/s1600/pg.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEDŻJI
      mam pomysł
      http://31.media.tumblr.com/d056f902055d5ae692f9777616385536/tumblr_mov78h2HVU1rb9a6wo1_500.png nawalaj po kolei jak leci XD

      Usuń
    2. Piękna stylizacja, na pewno wygrasz :)

      Usuń
    3. No raczej nie, bo w koncu się znamy i byłoby posądzenie o ustawianie konkursu.

      Usuń
  4. Uwielbiam osoby, które wyróżniają się ubiorem z szarego tłumu. To, że ja nie założyłabym czegoś nie oznacza, że mi się to nie podoba. Wszystko zalezy kto jak użyje danej rzeczy i jak zgra w całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przypasował mi do końca ten styl
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny styl, bardzo mi się spodobał. Czuję, że mogłabym się tak ubierać wszędzie, to okropnie piękny styl ubierania się. Nie wiem, czy do końca wczułam się w klimat pastel gothu, ale oto stylizacja:
    http://bankfotek.pl/view/1694522
    Mam nadzieję, że się spodoba :D
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu w formacie png i podpisane.
      http://bankfotek.pl/view/1695941

      Usuń
  7. Powiem wprost. Ten styl nie jest dla mnie. Według mnie dziwnie wygląda cukierkowy róż w połączeniu z przytłaczającą czernią. Stylizacja jednak jak na ten styl jest dobrze wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tyn styl :) Pomyślę nad stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna stylizacją ,zaraz się biorę do pracy konkursowej

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja ciekawa, osobiście nie jest mi znany pastel goth.Nie zrobię pracy na konkurs,nie umiem robić stylek w stylu pastel goth.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna.Nie wezmę udziału niestety:c

    OdpowiedzUsuń
  12. nie podoba mi się ten styl, ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten styl jednak na stardoll nie mam za dużo rzeczy, które mogłyby pasować więc raczej stylizacji nie zrobię, ale powodzenia pozostałym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój styl, ale stylizacja bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham gotyk i każdą jego odsłonę. Każda część tej wspaniałej, rozbudowanej subkultury tworzy kolejną gałąź wspaniałego drzewa. Do konkursu się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna! Ale nie wezmę udziału w konkursie, raczej nie mam odpowiednich ubrań.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie ubrałabym się w tym stylu w realu, ale muszę przyznać, że jest bardzo ciekawy. Przeszukałam google w poszukiwaniu inspiracji i stworzyłam coś, co chyba przypomina styl pastel goth, choć przyznam, że było ciężko, bo mam mało odpowiednich ubrań.
    http://i58.tinypic.com/r2tfkx.jpg

    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawa stylizacja niestety nigdy nie przekonam się do tego stylu

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=a6BMdyuA%2FVwvALJGqYvE8Ih4l5k2TGxc#.Uzf8T6h_vF8

      Usuń
  19. stylizacja ok ale mogłaby być bardziej pastelowa :P styl też fajny ale na SD nie ma dużo takich cuchów a nikt nie chce chodzić ciągle w tym samym :P

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  20. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2dma8b6&s=8#.UzaK6oUSCEA
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!