Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lata 20-te, lata 30-te...
Witajcie. Odnotowaliście ostatnio pewnie spadek mojej weny. Wybaczcie mi to, proszę. Poprawię się, obiecuje. Znów będę w formie. Dziś znów mam dla Was coś 'nietypowego'. Może się troszkę zrehabilituję? Oby! Oto stylizacja:

Utrzymana w jednym klimacie. Nie znalazłam innego "zastosowania" dla tej trudnej sukienki. 
Jest może trochę łyso, ale nie chciałam tym razem przesadzić ;)

Jeszcze make-up:
Trochę rozjaśniłam skórę, więc i policzki musiałam pomalować na nowo.
Oczy z kreską i usta na pierwszym miejscu.

Podoba Wam się?
Piszcie!


PS. Wszystkie nagrody rzeczowe oraz stardollary za komentowanie ubiegłych postów zostaną 'wydane' jak tylko doładuję SS (czekam na jakąś dobrą ofertę).
___________
Buźki
Coldi.

19 komentarzy:

  1. jak dla mnie to piękna stylizacja, dobrze odwzorowane lata 20-30. dodałabym jedynie może jakieś futerko :P poza tym te usta ładnie wszystko dopełniają.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja z pięknym makijażem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Elegancka, klasyczna... po prostu cudna!
    Świetny makijaż.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna prosta i zrozumiała
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. B.fajna podoba mi się nawiązuje do tematu ^^ a co do natchniena poogląda "Prodżek ranłej "

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylizacja mi się nie podoba. Ale twarz genialna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :) Byłabym zachwycona, gdybyś zrobiła taką w stylu lat -70tych, -80tych... No i śliczny makeup, bez dwóch zdań.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba, ale jestem za tym futerkiem, fajnie by wyglądało! A może jakieś perły na szyi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, ale coś byym jeszcze dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne lata 30,albo któreś tam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja za pusta.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz jest bardzo ładna , ale sukienka dla mnie to dnoo

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!