Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na górze róże

Witajcie;
W dzisiejszych stylizacjach, wykorzystałam górne części garderoby w różowych odcieniach.
Kolor ten, przez niektórych określany jest jako słodki i cukierkowy.
Bardzo ładnie komponuje się z ciemnymi barwami.



nr1   Top- LE; spódnica- LE; żakiet- darmówka; buty- LE; torba- Calie's Picks;
nr2  T-shirt -miss sixty; bezrękawnik- John Galliano ; spodnie-nelly.com ; torba- darmówka; 
buty- miss sixty.
nr3  kurtka- Gucci; spodnie- it girls; szal- chanel; torba- it girls; buty-nelly.com;
nr4  płaszcz- darmówka; spodnie- miss sixty; buty- hb; bluzka- nelly.com; torebka- boniour bizou; 
nr5  top- LE; sweterek- killah; spódnica- velvet orchid; buty- velvet orchid; pasek- miss sixty; torebka- velvet orchid.
  
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy zostawili komentarze pod ostatnim postem.
Wasze opinie bardzo mnie motywują.
Pozdrawiam emu.musia



18 komentarzy:

  1. Wszystkie mi się podobają ^^ Ale najbardziej 1 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Uwielbiam róż, szczególnie taki pastelowy. Najbardziej podoba mi się numer 1i 5, bardzo dziewczęce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza 1 ;) Piękne łączenia kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest najlepsza, zdecydowanie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza naj choć buty mi trochę przeszkadzają ;/ reszta jest taka sobie ale też tragedii nie ma ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  6. *u* ale super! ^^
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylki.Lecz najbardziej spodobała mi się 1 :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różem, ale stylizacje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza nr.1 Jest boska<3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przemawiają do mnie, wyglądają jak te z wystawy w starplazie, czyli nie zbyt ciekawie. Ale to tylko moja opinia.

    B.E.AT.K.A

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 5 stylizacja jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. CHOLERA! POWIEDZ MI SKĄD MASZ TEN PŁASZCZ? :O CZY NIEDAWNO ZROBIŁAŚ TĘ DARMÓWKĘ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ten płaszcz
      http://queens-of-fashion.blogspot.com/2012/08/darmowy-paszcz.html
      to niestety był on darmówką z konkursu, juz zakonczonego.

      Usuń
  13. Stylizacje nie za bardzo przypadły mi do gustu.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje. Najbardziej podoba mi się 1 ♥

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!