Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Informacja
Kochani!
Ponieważ sporo osób 'męczy' mnie na GG, czacie itp o pisanie na QoF, a ja ze względu iż skład naszego zespołu jest już duży po prostu odmawiam, postanowiłam aby chętni, którzy chcą wykazać się redagowali swój artykuł i wysyłali go na adres blogowy:        queensoffashion@onet.pl
Wszystkie screny obrazków powinny być  w formacie PNG. Temat artykułów należy do Was. 
Najlepsze artykuły będą publikowane na blogu z podpisem/nickiem osoby. Najlepsze otrzymają również nagrodę pieniężną.

Pomysł na gazetkę z artykułami czytelników zrodził się już wcześniej lecz nie było chętnych
>> KLIK <<

36 komentarzy:

  1. Warto wiedzieć.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie rozumiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakie artykuły chodzi :c

      Usuń
    2. Marzeniem niektórych osób jest pisanie na naszym blogu, więc jeśli chciałabyś zredagować artykuł (temat dowolny o stardoll) to możesz wczuć się w rolę redaktora i coś napisać, pokazać stylizację, makijaż itp. i przesłac na adres email podany powyżej.

      Usuń
    3. I nagle wszystko stało się jasne :)
      Dzięki za pomoc i przepraszam, że zawsze ja muszę zrobić tyle problemów :*

      Usuń
    4. Nie musisz przepraszac, jesteśmy od tego aby w razie niejasnosci wytłumaczyc.

      Usuń
  3. O jak fajnie! To ja męczyłam missmariksze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tak zapytam, jak widzę nowość, która weszła i jest już jakiś czas, a na qof nic, żadnej dostępnej osoby, która mogłaby to wstawić, ale np. nie wie to mogę to zrobić cnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale czego nie wiesz jak zrobic? Wiadomo, że redaktorzy nie muszą czekac na mnie, jeśli pojawia się coś nowego na sd to sami wklejają.

      Usuń
    2. Nie, chodziło mi właśnie o to czy mogę wklejać te nowości, bo wiedziałam o is girl godzinę przed tym postem co jest.

      Usuń
    3. Aniu nie czekamy na to aż inne blogi cos opublikują, mamy być pierwsi :)

      Usuń
    4. No ja mówie o qof, bo sie wcześniej zastanawiałam czy nie wkleić XD

      Usuń
    5. Jesli mamy być najlepsi wszystkie wiadomości i nowości, które wchodza na sd powinny ukazywac się w błyskawicznym tempie.

      Usuń
    6. Dobrze, dobrze, następnym razem jak dowiem sie, że coś weszło, a tu jeszcze tego nie ma to wstawie. (i tak wgl to odrywam się co chwile od robienia referatu, to ide to kończyć XD)

      Usuń
  5. mam pytanie. jeśli chcę się pokażać np. makijaż, ale jest już na moim blogu, ale chcę pokażać wam przykładowe prace to mogę tę z bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam koncepcję, ale nie jestem pewna czy to "wypali"...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy znajdę temat, ale spróbuję ;) Zupełna dowolność? Czy koniecznie coś związanego z sd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełna dowolność, jesli jest to nie związane z sd to musi przedewszystkim byc na tyle ciekawe aby administracja dała to do publikacji na blogu. Zawsze możesz spróbowac.

      Usuń
  8. Podoba mi się ten pomysł, chętnie zobaczę/ poczytam na blogu czyjeś prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez jestem ciekawa. Coś takiego jest dobre dla administracji bloga, jak równiez dla samych zainteresowanych pisaniem. Bardzo często jest tak, że osoby zgłaszają się do pisania na blogu, a pózniej z różnych powodów nie moga pisać. A tym sposobem dobre prace beda opublikowane, dla takich osób publikacja pracy to przepustka do ekipy redaktorskiej, jeśli nie na tym, to na innym blogu. No i oczywiście oklaski bądż też hejt w komentarzu. Przed tym drugim będziemy starali się bronić, wybierając i ew. korektując nadesłane prace.

      Usuń
  9. jak mi coś do głowy wpadnie... bardzo trudno jest wymyślić coś oryginalnego, czego jeszcze nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne, było czy nie było, najważniejsze aby było wykonane tak jak Ty to widzisz.

      Usuń
  10. Zachęcam, wysyłajcie. Wszyscy chętnie przeczytamy i skomentujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie nie mam pomysłu, ale zastanowię się :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. może być ciekawie :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!