Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Hej :) Dzisiaj miałam fajny dzień, ale nie będę wam opowiadać całego mojego życia :D Przepraszam za jakość-pierwszy raz mi się tak zdarzyło :( Może to przez zmienienie koloru suwaka ze złotego na srebrny. Na prawdę przepraszam. Stylizacja jest skupiona na kurtce wykonanej ze skórzanej kurtki z nelly i żakietu Killah. Później dopasowałam koszulę i dżinsy, a na końcu dodatki i buty. W trakcie tworzenia stylki zmieniłam również make-up. 

Kurtka nelly.com, Killah
Koszula Pn'L
Jeansy Wild Candy
Okulary Beastly
Torebka Chanel
Buty nelly.com

15 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! To dowód że rzeczy za sm ( spodnie ) pasują do droższych ubrań ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam opisuje XD Świetna stylizacja! Ta kurtka tak fajnie wygląda z srebrnym zamkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. taka prosta, ale jest okej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, choć spodnie mnie nie przekonują jest świetnie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :) Dobrze że cała nie jest czarna

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ładna.Ale słowo na pocieszenie:Masz cudowną twarzyczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna,prosta w fajnym stylu nic dodać nic ująć ps.Ładna twarz ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejs, śliczna. Taka prosta, a zarazem taka cudowna♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Może buty zmieniłabym na zakryte.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosta do wykonania, ale śliczna ^^
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!