Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dojrzała limonka
Witajcie! Dziś mam dla Was coś na orzeźwienie! Bez zbędnego gadania, oto stylizacja:


Było kombinowania z grafiką, żeby wszystko wyglądało tak jakbym chciała, a i tak... z  torebką popsułam :<

Sukienka wyszarpnięta za 17sd w bazarze - miłość od pierwszego wejrzenia! 

Jedna z czytelniczek spowodowała, że zmieniłam dollce oczy, tak z nudów.
Jak wygląda? Zastanawiam się czy zmiana nie jest korzystna...

Make-up kojarzy mi się właśnie z cytrusami - stąd taki tytuł posta.

Zielono mi!
AHOJ! 

_________
Coldi.

24 komentarze:

  1. Świetna! Tego właśnie potrzebowałam - odrobiny orzeźwienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Zrezygnowałabym z ramki, albo dała inną, bo ta tutaj zbytnio nie pasuje. Stylizacja świetna, super sukienka!! Podobały mi się bardziej tamte oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie wyglądają kucyki, poza tym jest fajnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja i makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazieleniło mnie!!! ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka mi się nie podoba... Makijaż ładny :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. Zielono mi :3
    Makijaż jest genialny, super dopracowany.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna stylizacja :) Śliczne kolory ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka i stylizacja(oraz makijaż).Torebka tu nie pasuję,ale nie jest źle.Fajna.Taka limonkowa i soczysta<3
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja i makijaż!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie stylizacja taka sobie, ale doll śliczna *,*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja :3 Uwielbiam takie kolorki :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, choć sukienka nie przypadła mi do gustu. Makijaż przepiękny.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja jest piękna. Makijaż jest świetny, soczysty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się makijaż, jest świetny, ale nie pasuje na takiej karnacji skóry. A stylizacja mi się nie spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się ta limonka hih♥ MAkijaż jest świetny i ubrania dopasowanie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie potrafię określić czy podoba mi się, czy nie :p Niby wszystko ze sob gra, ale jednoznacznie coś mnie tu "gryzie". Jednak co do makijażu, to jednoznacznie mogę powiedzieć, że jest rewelacyjny. Podobają mi się kolory, jak i kształt. Lubię takie soczyste kolorki :D

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, bardzo mi się podoba. Nigdy nie widziałam tej sukienki.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!