Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Już jutro...
Admini już na jutro zapowiadają coś nowego, a zarazem słodkiego. Po różnych pokazanych wcześniej spoilerach można się domyślić, że może to być jakiś mały psotnik. Na dzisiejszym obrazku widzimy urwaną głowę od maskotki, wyciągnięte nitki z ozdoby wiszącej na ścianie, przewracającą się figurkę. 
Czy jutrzejsza dostawa czegoś słodkiego okaże się strzałem w 10-tkę dla oczekujących stardollowiczów?

wcześniejsze spoilery dotyczącego tego (słodziaka?)




21 komentarzy:

  1. Ale te rzeczy były już w sklepie! Parę z nich mam!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie interesuję się jakoś specjalnie meblami, ale zobaczę, co będzie nowego.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie interesuje się meblami, ale jeśli będzie coś fajnego co wpanie mi w okoo to napewno kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie co będzie. Ta figurka fajna, postawiłabym gdzieś XD

    OdpowiedzUsuń
  6. eee nie sądzę, że to może być coś ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  7. mogę skomentować to dokładnie tak samo jak moja poprzedniczka " eee nie sądzę, że to może być coś ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem szczególnie zainteresowania
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. to na pewno Pet-a-Porter kurde a ja jadę jutro do Niemiec może dostawa pojawi się do 13.00 ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że to będzie jakiś sklep ze zwierzętami

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już mówiłam nie jestem zainteresowana :D

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!