Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bonjour Avril!
Witajcie! Jak fajnie, że już niebawem kwiecień! Tfu! Niech ginie zima! (Nie znoszę...). Na dziś przygotowałam dla Was lekką, zwyczajną stylizację. Chciałam zrobić to "na bardzo elegancko", ale nie pasowała mi żadna spódniczka. Uznałam, że z tymi spodniami wygląda to w miarę ok. Nie chciałam zmieniać zestawienia koszula-kamizelka. Wyszło mi przypadkiem i bardzo mi się podoba. Oby i Wam przypadło do gustu.

Teraz tak patrzę... Mogłam zdjąć okulary i byłoby jeszcze lepiej. Za późno ;)

Podoba Wam się?

_________
Całuski
Coldi.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, ta darmowa kamizelka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ;) Bardzo lubię takie koszule

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie, niestety akurat tej koszuli nie kupiłam, czego bardzo żałuję :/

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja! A okulary tu jak najbardziej pasują :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  5. super żywa stylizacja!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby się jakiś żywszy akcent na dole, poza tym ładnie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. B.fajna ! jakoś rzeczywiście na dole jest troszku pusto ale mimo wszystko śliczna wiosenna !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację- mogłaś zdjąć okulary. A te spodnie... Da się przeżyć, ale ładna stylizacja.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja wiem, z okularami jest okej, tylko rzeczywiście spodnie gryzą

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja, a te połączenie kamizelki z koszula to strzał w dziesiątkę! Faktycznie okulary mogą wydawać się zbędne, ale też i zbytnio nie przeszkadzają.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna. Z okularami lepiej, pasują do koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylka :))

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, okulary są w porządku :). Możesz ewentualnie zdjąć bransoletkę.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!