Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT

Ocena stylizacji biedronka0:
VanicaBloom: Ciekawa stylizacja, wiosenna. Szkoda, że jakość obrazka nie jest lepsza, bo dużo jednak przy takich ocenach jest to dość istotna sprawa. Niemniej jednak, zasługujesz na HOT.
Mary__Jane: Dawno nie widziałam tak dobrego wykorzystania tych spodni. Chociaż screen nie jest najwyższej jakości to widzę naprawdę świetną stylizację. Oby więcej takich na stardoll. HOT
Cold_Iceberg.: Stylizacja przyjemna, świeża. Utrzymana w miłej dla oka kolorystyce, całość fajne ze sobą współgra. Jedyne co bym zmieniła to buty, może na jakieś białe czółenka. HOT


Ocena stylizacji MissMiley542:
VanicaBloom: Jak najbardziej poprawnie, a stylizacja robi wrażenie, jednak nawiązuje do mody jaka panowała na Stardoll około rok temu, więc niekoniecznie jest oryginalna. Dzisiaj dam HOT, ale nie ukrywam, że czekam na jakiś powiew świeżości.
Mary__Jane: Nie widzę tu niestety nic specjalnego. Owszem, poradziłaś sobie z kolorystyką, ale to chyba wszystkie plusy. Jest po prostu nudno. HOT/NOT
Cold_Iceberg.: Nie, nie i jeszcze raz NIE. Stylizacja tak przeciętna, że aż boli. Te elementy złożone w jedną całość, zbyt często widzę razem... NOT!


Ocena stylizacji adzik225:
VanicaBloom: Stylizacja ciekawa, raczej ostatnimi czasy nie spotykana na Stardoll. Wg mnie nie do końca pasują tutaj buty. HOT
Mary__Jane: To zupełnie nie mój styl, ale jak patrzę na tą stylizację to naprawdę chciałabym tak wyglądać. Bluzka jest cudowna, a w połączeniu z tymi butami: świetnie! Przesunęłabym jednak torebkę nieco w dół. HOT
Cold_Iceberg.: Moja ulubiona kolorystyka, więc już coś na plus. Fajna zwiewna bluzka, może szorty zmieniłabym na spódniczkę, wyglądałoby to wtedy bardziej elegancko. Nie przekonuje mnie wybrana torebka. Jestem rozdarta, ale bardziej HOT niz NOT.


Ocena stylizacji nastolattka:
VanicaBloom: Dziewczęca, prosta, ale zarazem efektowna stylizacja. Dwa kolory i nic więcej nie trzeba. Zdecydowanie HOT!
Mary__Jane: Dwa kolory, a jednak można stworzyć coś ładnego. Fajnie wszystko połączyłaś, ale nie wiem czy bluzka z kołnierzykiem to dobry pomysł. HOT/NOT
Cold_Iceberg.: To lubię! Strój który dobrze wygląda. Może dorzuciłabym jakiś wisior aby wyłamać się z tej kolorystyki trochę, taki "smaczek". Duży plus za buty! Jestem na tak! HOT

19 komentarzy:

  1. Bardzo śliczne stylizacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. daję wszystkim łapkę w górę. najbardziej podoba m isię pierwsza i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jedynka i dwójka :) Im daję łapkę w górę

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza ostatnia!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga nistety not, z oczenami sie zgadzam. Dla mnie najlepsza 1!

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie są złe te stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do drugiej to bym dała not, jest za nudno i ostatnia- mam mieszane uczucia, bo nie podoba mi sie tu ograniczenie do dwóch kolorów, przełamałabym to czymś. Z pozostałymi opiniami jestem zgodna.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet fajne stylizacje
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko dwójka mi się podoba. Przeważnie zgadzam się z ocenami.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za pozytywne opinie!
    Według mnie, pierwsza stylizacja jest wspaniała!
    Ale tak czy siak, dałam wszystkim dziewczynom łapkę w górę :) Oczywiście nie dałam sobie ani w górę, ani w dół, bo to było by niesprawiedliwe :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Not,Hot,Not,Hot
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są ładne, nie podobają mi się jakości screenów. Najlepsza moim zdaniem ostatnia stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko drugiej dałam w dół.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Styl
    Jest śliczna po prostu śliczna i tyle :P HOT
    2.Styl
    Bardzo często właśnie te cuchy tak łącze więc bronie "sowich" HOT
    3.Styl
    B.ładnie połączyłaś wzory ! nie gryzą się i wszystko ładnie do siebie pasuje ^^ HOT
    4.Styl
    Jest ok ale do mnie ona nie przemawia jest trochę pusta :P HOT/NOT

    Za dobre jesteście :P

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!