Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu


Witam was kochani bardzo serdecznie.
Jak wam mija ten weekend ?
U mnie, niestety za szybko, a szkoda.
Na szczęście troszkę wypoczęłam i jestem gotowa na nowy tydzień.

+++


Na zdjęciu : doda000 / Polska
Okulary - Original Future, Bonjour Bizou | Buty - Riviera | Torebka - Callie's Picks | Szorty - Decades | Żakiet - Callie's Picks, Bonjour Bizou | Spodenki, jako top - Riviera | Wianek - Pretty n'Love, Riviera

Już 3 dzień wiosny, słoneczko świeci, ptaszki ćwierkają, no coś cudownego.
Dlatego toż, postanowiłam wyłowić dla was set, w podobnych klimatach.
Na ratunek przyszła, mi już wam pewnie znana dodzia, która stworzyła moim zdaniem genialną stylizację.
Świetne połączenie tak wielu kolorów i wzorów. Bardzo przyjemna dla oka, przypomina taką świeżość i delikatność. 

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



21 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja ! Ma b.ładną kolorystykę i pomysł także jest świetny :3 Po prostu ładna i z pomysłem !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jest kolorowa i taka wesoła
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystające zielone coś troche tą stylizacje em.. pogarsza, ale i tak jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to miałam dłuuugi weekend, bo trochę chorowałam, a nie było mnie w szkole od wtorku ;p Mimo tylu dni przesiedzianych w domu czas zleciał mi szybko, a do szkoły w poniedziałek się wracać nie chce.
    Jeżeli chodzi o stylizacje, to uważam, że jest cudna, na pewno zasługuje na miano łowcy stylu :)

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja podoba mi się c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja mi się nie podoba- wszystko przez ten wystający, zielony blezer.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie mi się podoba! Niektórzy uważają, że zielony blazer z pod spodu wygląda źle, ja tak nie uważam. Według mnie dzięki niemu jest oryginalniej. Do tego bluzka z wakacyjnym printem oraz krótkie spodenki, prezentuje się to bardzo dobrze. No i oczywiście wspaniale dopasowane dodatki! Całość bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie i tak....Tak świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna,ale razi mnie to że zielony blezer wystaje :\ Podoba mi się połączenie wianków

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze zielony blezer psuje cały efekt. Średnio mi się podoba, no bo kto zakłada na siebie dwa żakiety? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna. Zielony blezer troche wystaje ale nawet ok :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O, dziękuję bardzo! Stylizacja miała być na konkurs, więc w gimpie przerobiłam te wystające rękawy oraz parę innych elementów, niestety w apartamencie wyszło jak wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby nie wystające zielone rękawki, byłoby idealnie. Stylizacja ładna, kolorowa, wiosenna, bardzo podobają mi się kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, ale ja bym usunęła w paincie wystające rękawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://2.bp.blogspot.com/-1T-bCRaNkqk/UyoMEPsDSSI/AAAAAAAABeg/W-5HhpeF-Z8/s1600/palmy.png

      <- Tak miała się prezentować stylizacja. :)

      Usuń
  16. Genialna *,* Szkoda, że widać ten zielony blezer spod różowego tam gdzie nie powinno ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna! Ten zielony blezer pięknie wygląda z różowym żakietem nawet jak wystaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja. Ja w pierwszej chwili nie zauważyłam, że coś wystaje:P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!