Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza. Sobota, Stardoll godz. 18!
Zapraszam serdecznie na imprezę blogową Queens Of Fashion, która odbędzie się w sobotę 22 marca o godzinie 18:00 na Stardollowym czacie. Ani cotygodniowa impreza nowym zwyczajem zorganizowana będzie na tiny. Dlatego zdecydowałam się zrobić dla was trochę wcześniej Blogową Imprezę na Stardoll.
 Tematem przewodnim imprezy będzie KOLOR RÓŻOWY 
Proszę więc gości o wybranie strojów, które będą zawierały ten kolor
Spośród przybyłych fanów naszego bloga wybrana zostanie jedna osoba, najlepiej ubrana z wykorzystaniem koloru różowego i oczywiście zostanie ona obdarowana stardollarami.

Zapraszam!!! Będę na was czekała. Impreza nie będzie przedłużana. Mam nadzieję, że dobrze będziemy się bawić. Po spotkaniu fotorelacja ukaże się na blogu i wtedy też dowiemy się kto został najlepiej ubraną osobą z imprezy!

30 komentarzy:

  1. Moze nie od rzau nowy zwyczaj, to tylko zapewne chwilowe. Jak siedzimy na kamerkach na skype to czemu nie z czytelnikami? Pewnie bedziemy swag yolo joł arabami w recznikach na glowie XDD Roz, nopoprostukochamrozowy. Moze i ja sie pojawie, ale pewnie tinaczuje od 16 lub wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak pięknie wykonane zaproszenie. Aż miło popatrzeć:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie będzie, szkoda.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że się pojawię ;D
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak uroczyście :))
    Na pewno będę :3
    carmelelectra

    OdpowiedzUsuń
  6. lalalalalalala
    Postaram się być.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przyjdę,moja mama robi imprezkę z okazji swoich urodzin o 17 do 22.Szkoda :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo jak loloSrebro.Mama ma urodzinki od 16 do 23.Przykro mi :c Przepraszam Karolino,tak bym chciała przyjść.Bardzo cię przepraszam:c
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie uda mi się wpaść. Babcia do mnie przyjedzie i będę chciała spędzić z nią trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli uda mi się to tym razem będę. Spróbuję wpaść chociaż na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może będę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Spróbuję nie zapomnieć i być :) O ile się dostane jeszcze :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli się uda wejść raczej będę :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już czekam przebrana ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Raz chcę przyjść to już za dużo was tam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też tak mam xD

      Usuń
  16. udało mi się pierwszy raz wejść ale w połowie wywaliło mnie z imprezy

    OdpowiedzUsuń
  17. NO fajnie, ustawiłam sb przypomnienie o godzinę z późno -.- Źle przeczytałam, że o 19 ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że przypomniałam sobie o tej imprezie dopiero teraz... refleks szachisty XD

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że mnie wczoraj nie było w ogóle na stardoll i blogu.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!