Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu


Witajcie Kochani.
No niestety weekend dobiega końca, jutro szkoła i mam ważny sprawdzian z wos'u.
Chyba nie pójdę, bo coraz gorzej się czuje, gorączka mi rośnie, a katar to mi żyć nie daje.
A wy jak się czujecie ? Chce wam się iść jutro do szkoły ?

+++


Na fotografii : Diana.Miss2 / Polska
Bluzka - Subcouture | Spódnica - LE | Buty - Killah | Torebka - Voile | Naszyjnik - Nelly.com | Pasek - YSL | Kapelusz - Bratz

Wyjątkowo dzisiaj, nie napracowałam się w poszukiwaniu stylizacji.
Od razu do oka mi wpadła stylizacja, autorstwa Pauliny.
Kocham połączenie czerni ze złotem, a już w eleganckich setach, to już wgl. cudowne. 
Główne skrzypce gra tu ta rozkloszowana spódniczka, z limitowanej edycji.
Bardzo fajne dopełnienie dodatkami, co tworzy spójną całość.
Jestem zdecydowanie, na tak !

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



22 komentarze:

  1. Piękna stylizacja, tylko te czerwone paznokcie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Co do szkoły, wcale nie chce mi się iść, we wtorek mam sprawdzian po 6 klasie, masakra, szykuję się na rzekę kondolencji.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dziękuję ♥ Miło mi, że spodobała się Wam moja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę piękna stylizacja! jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. To ta co mi chciała wmówić, że twarz skopiowałam? oj:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo Cię to boli, że aż musisz to każdemu nawet i na blogach pisać? Skoro masz jakieś zażalenia to pisz normalnie do mnie na Stardoll. Ja już powiedziałam to co chciałam i uważam, że sprawa jest już zamknięta. Po co zaśmiecać bloga takimi wpisami?

      Usuń
  6. Superancko!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Ta spódniczka bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ! b.ładna kolorystyka,przemyślana z pięknym akcencie szminki !

    PaniSweetMulflon

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest świetna.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Bardzo mi się podoba.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie spódnica za bardzo powywijana xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, elegancka stylizacja. Podobają mi się złote elementy i dopracowany make-up.
    lolicza123

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!