Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza+relacja
Hej! Co tam u was? U mnie jak zawykle "nic". Dopiero będzie "coś" jak skocze do empika, bo mam tygodniową zaległość z mangami, w końcu torcia wyszła 28 lutego. Dzień kobiet to dobra okazja na zakupy, a u mnie to w sumie w niedziele i wyłudzenie kaski od taty, bo ja taka kochana córeczka. Dobrze, że ocen, które za wymysłem wychowawczyni zostały wszyściutkie wpisane do zeszytu nie pokazałam. Tak, jestem jednym wielkim leniwym nieukiem i nawet nie chce mi się nosić zeszytów, nie żeby pisać, wyjąć z szafki, włożyć do plecaka, a potem położyć na ławce. Zawsze podchodziłam do tego bardzo luźno, gdybym cokolwiek się uczyła moje oceny byłyby o wiele lepsze, ale jechanie na 4-5, sporadycznie 3 lub 6 to takie złe nie jest. Dostaje dobre oceny za nic, tak szczerze. Jestem człowiekiem, który olewa dosłownie wszystko, to jak wyglądam, to jak postrzegają mnie inni, naukę, wszystko. Może jedynie czasem dostanę jakiegoś natchnienia, ale tak to nic nie robię. Się dziwią, że cały dzień przed komputerem spędzam. Po prostu nie mam co robić, a w internecie też nie robię nic pożytecznego. Całe dnie spędzam na skype i przeskakując facebook-animeon-jakaś randomowa strona-stardoll-youtube-blogger-tumblr. Nie jestem uzależniona, po prostu nie mam co robić i nikt mnie nie lubi z moich okolic, albo mieszkają dość daleko i nie chce mi się ruszyć tyłeczka. :-)


Zapraszam wszystkich na imprezę blogową już dziś o godzinie 19:30
obiecałam wam normalniejszy temat, więc postanowiłam dać wam "inspiracje naturą"
Coś w podtypie mori girl (tł. dziewczyna z lasu). Google daje naprawdę wiele inspiracji, 
ciuchy w kwiaty, brąz, kolor herbaty, szale, luźne i "zbyt duże" rzeczy. 
Po prostu dużo możliwości, a stardoll na pewno ma takie ciuchy. 
Dla najlepiej ubranej osoby przewidziana nagroda w postaci 20 sd sponsorowana przez missmarikszę.

http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=40779048

Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy
__________________________________________________________________
Nasza impreza właśnie się skończyła. Odbyła się z lekkim opóźnieniem, a ja przybyłam jako tykająca-bomba ze złości, ale to już inna sprawa. Słyszałam, że kilka osób nie zrozumiało tematu, nie przejmujcie się! Dzisiaj wyjątkowo zagraliśmy w aż 2 gry, więcej niż zwykle. Niestety nie włączyłam widoczności nicków i zorientowałam się po imprezie, tak mi wstyd! Nie pamiętam nicków wszystkich, jak ktoś zauważy, że nie zapisałam jego nicku, piszcie, poprawię jak najszybciej. Znów trochu pogadaliśmy, jak zwykle na imprezach. Przejdźmy do screenów.

Pierwsza gra na rozruszanie, mi się popsuła na chwilę, ale okazało się, że tylko mi. Wygrała ją Sandi1200, gratulacje!
A tu po walce na ubrania, tak, były golasy i wszyscy wygrali! A może to specjalnie? Tak na dzień kobiet. Uchwyciłam słuszną uwagę, stardoll z nami nie chce współpracować! 

Zwycięzcą 20 stardolarów za najlepszą stylizacje jest
kruha
Krzaczek naprawdę swietnie wygląda!
Gratulacje, zgłoś się do missmariksza w ciągu 3 dni.
Przedstawiam stylizaję zwycięzcy

25 komentarzy:

  1. A ja wczoraj złapałem katar, ale i tak przeziębienie mnie nie obchodzi, bo właśnie teraz jem lody koktajlowe, za godzinę idę brać zimny prysznic, bo muszę kupić coś dla mojej mamy. Może znajdę coś ciekawego w Empiku i przy okazji będę mógł przeczytać mangi przez chwilę. Teraz oglądam nowy odcinek 2 Broke Girls, a zaraz będę oglądał wywiad z moją ulubioną bloggerką Jessicą Mercedes Kirschner. Co jeszcze mam napisać, hmmm. Właśnie, wczoraj do 4 rano nauczyłem się na sprawdzian z historii i nie jestem zadowolony z oceny, bo dostałem -5. Cholernie mnie wkurza minusik przy piątce :D A tak, to życzę wszystkim kobietom WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubisz Mange *_* Witaj w klubie. Ja jak bym nauczyla sie na historie na 5 to i tam bym dostala 3, bo mamy takiego Pana :/ A i Dziekuje, noe tego Piotrek bym sie nie spodziewala :*

      Usuń
    2. Szczerze, nalicze jeszcze co najmniej 5 osób na blogó, którzy w jakiś sposób są związani z a&m

      Usuń
    3. Boże, zbyt dużo "specjanych błędów", blogu*

      Usuń
  2. Moje życie jest dokładnie takie same jak Twoje. Też nic nie robię tylko leżę i pachnę.
    Niestety dziś nie będę mogła przyjść, bo moja sis ma urodziny. Szkoda : (
    Demi Lovato

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się,ja też nie robię nic pożytecznego.Postaram się wpaść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może w końcu uda mi się przyjść :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się pojawię, ale pewnie wyjdzie to tak jak zwykle - nie będę miała na siebie czego włożyć.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak jest więcej ludzi tak leniwych jak ja XD Jednakże noł-lajfem raczej nie jestem, bo często spotykam się ze znajomymi, ale fakt, że potrafię przesiedzieć na prawdę dużo przed laptopem, miedzy innymi, czyni mnie leniem. W prawdzie to siedzę zazwyczaj tylko w nocy, ale czasami może być to cała noc XD Nie uczę się również, bo się mi nie chce, ale moja sytuacja jeżeli chodzi o oceny tak dobrze nie wygląda :p Lubię sobie pospać... czasami jak wrócę ze szkoły kładę się i wstaje o 20. Najchętniej to nie robiłabym nic, ale są takie osoby które mnie zmuszają do ruszenia tyłka z domu, lub czegoś zrobienia. Zupełnie nie przeszkadza mi mój syf w pokoju XD
    Tak czy inaczej moim przeznaczeniem jest być leniem, ale nie mogę do końca spełniać się w tej roli xd
    b.e.a.t.k.a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do syfu, zaczełam sobie mówić "muszę posprzątać i odnieść naczynia", podobno po 3 miesiącach będę to robić bez przypominania.

      Usuń
  7. Może tym razem zdążę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Możliwe, że będę ale nie przebiorę się, czy to nie jest żaden problem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się pojawię✿✿✿
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. nie spodziewałam się :D, dziękuję :)))
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje !
    PS.Ja wygrałam tą grę :) Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu mnie nie było, ale screeny wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że mnie nie było. Musiała być niezła zabawa.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!