Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza olka170
PRZED:
Ubiór:
Widzę, że od ostatniej metamorfozy wykonanej przeze mnie Twoja Doll się zmieniła. Jest na prawdę fajnie! Jasne, pastelowe kolory nadały lalce delikatności. Stylizacja wygląda rewelacyjnie.
Twarz:
Jest OK, rozjaśniłaś karnację MeDoll i wg mnie wygląda o niebo lepiej. Jedyne, co nie przypadło mi do gustu to cień na powiekach- jest trochę za mocny w stosunku do stroju.


PO:
Ubiór:
Chciałam trochę zaszaleć, ponieważ Twoja szafa stała się pokaźniejsza. Postawiłam na hit ostatnich kilku miesięcy, czyli koszulę w kratkę. Do tego, żeby było bardziej kobieco jest rozkloszowana spódniczka oraz platformy. Toczek niekoniecznie jest potrzebny, ale bez niego stylizacja wydawała mnie się jakaś pusta.
Twarz:
Postawiłam ma czekoladowy kolor włosów, myślę, że i brwi w odcieniach brązu lepiej by pasowały. Spokojny makijaż, żeby nie "gryzł" się z kratką i to tyle na dzisiaj :) 

Podoba Wam się? Lepiej przed czy po? Skomentujcie!

24 komentarze:

  1. Lepiej PO. Nie pasuje mi tylko ułożenie torebki. Reszta jest całkiem ok.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna metamorfoza zdecydowanie lepiej po

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana metamorfoza. Bardzo podoba mi się twarz doll PO metamorfozie. Co do strojów, oby dwa średnio przypadły mi do gusty, choć PO jest odrobinę lepiej :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż lepszy ,,po" a w stroju nie podoba mi się zestawienie kraciastej koszuli z nakryciem głowy- dwie zupełnie inne bajki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Po jest o wiele lepiej :) Ale nie mówie że przed była masakra. Bardzo podoba mi się makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie było 'przed'. W 'po' nie podoba mi się ubiór, ale makijaż jest jak najbardziej OK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż lepszy "po", ale lepsza stylizacja "przed".
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wolę PO, ale ubiór PRZED.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubiór Przed,makijaż PO.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubiór przed i po jest ładny,ale makijaż lepszy przed.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ta klawiatura
      Lepiej przed, po podoba mi się jedynie fryzura. Do przed mam jedynie zastrzezenie do koloru cienia, nie pasuje mi tam.

      Usuń
  12. Podoba mi się torebka w stylizacji przed.
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Strój po mi się bardziej podoba, ale makijaż przed.

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie przed jest ciekawiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótko: lepiej po :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  16. Strój i włosy są lepsze przed, w po podoba mi się makijaż.
    OrginalFashions

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardziej podoba mi sie przed, a makijaż po.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zarówno makijaż jak i stylizacja jest lepsza po.

    OdpowiedzUsuń
  19. strój podoba mi się bardziej przed, jednak makijaż już po :) zastrzeżenie jedynie do tego błyszczyka, którego nie powinno się rozprowadzać na całych ustach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg mnie strój był lepszy przed metamorfozą, a makijaż po.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  21. tak jak wyżej :) zgadzam się w 100% ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  22. Strój przed makijaż po :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!