Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 31


Witam was, bardzo serdecznie.
Z okazji dzisiejszego dnia kobiet, życzę wam wszystkiego najlepszego ♥
W dzisiejszym odcinku, będziecie oceniać : FantasticLove2, maja6229 oraz ArwenCandy.
Czas oddania głosów na swoje faworytki, to jak zwykle 2 dni - wyniki w poniedziałek.
Zwycięża osoba z największą ilością łapek w górę. 

+++

FantasticLove2




maja6229




ArwenCandy




______________________________

Jeśli, chciałbyś/abyś wziąć udział w catwalku, zapraszam tu :


Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



16 komentarzy:

  1. Jedynie FantasticLove2 na tak :/
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza 1 stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna stylizacja mi do gustu nie przypadła, ale dałam HOT pierwszej, jest najlepsza z nich wszystkich.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosy oddane.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza 1 stylizacja.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, czekam na wyniki :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko pierwsza mi się nawet podoba, reszta wcale :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna stylizacja mi się nie spodobała i dałem każdej łapki w dół. Coś ostatnio gorsze stylizacje się pojawiają na tym blogi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna nr 1, tylko tej dałam łapkę w górę. Genialnie wykonane ustawienie rąk. Podoba mi się również połączenie bluzki ze swetrem. W drugiej nie podoba mi się szczególnie torebka i pasek. Co do trzeciej- nic ciekawego.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje nr. 1 najbardziej mi się podoba reszta to nie .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!