Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
.......Wiosna ach to Ty......
No i mamy długo wyczekiwaną wiosnę .
Zrzucimy teraz z siebie grube zimowe okrycia. 
Przygotowałam na dziś proste, raczej nie skomplikowane stylizacje.


nr1   sukienka-it girls; kapelusz-hb; torebka-Lanvin Paris Tribute; buty- Jordche; pasek- hb.


nr2  spodnie-Bratz; body-riviera; żakie- Apres ski; naszyjnik-Jean  Paul Gaultier; buty- tingling; torba-Calie's Picks; pasek- it girls.

nr3  koszula- ppq; spódnica- ppq; pasek- voile; torba- archive; buty- pretty'n love.

nr4  body-ppq; spodnie- basic; koszula- it girls; buty- killah; torebka- dekades; pasek- Calie's Picks; opaska- riviea.

nr5  sukienka- it girls; bluzka- miss sixty; buty-LE; torebka-boniour bizou; szal- boniour bizou .



Mam nadzieję że któraś z moich propozycji, przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam emu.musia

25 komentarzy:

  1. O tak, nareszcie długo wyczekiwana wiosna:3
    Podoba mi się tylko 2 .
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Wioosnaa *.*
    Najbardziej spodobały mi się dwie pierwsze stylizacje :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. Ostatnia jest według mnie najlpesza.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne stylizacje!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!Od razu czuć wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie będzie ciepło:3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nr. 2 bardzo mi się podoba, ale 3 już nie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie zrzucam, zawsze chodze w sweterkiu, słońce - nie, opalenizna - o boze w życiu XD
    Świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się numer 1! Świetna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam xd
      Wszystko byle tylko się nie opalić.

      Usuń
  9. Pierwsza stylizacja jest piękna. Zazdroszczę Ci świetnej sukienki, nigdy wcześniej jej nie widziałam.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. bomba kolorów
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej się podoba 2! Reszta też całkiem fajna :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się druga i ostatnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię wiosny...
    Wszystkie stylizacje mi się podobają. Najlepsza 2 :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje bardzo ładne. Kocham, wiosnę : moje urodzinki♥; moje imieninki♥ ; ciepło♥ ; coraz bliżej do wakacji ♥.Żyć nie umierać♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje są bardzo ładne. W końcu wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba pora się zaopatrzyć w nową kurtałkę i lekkie adidasy :D Mam już parę rzeczy na oku..
    Co do stylizacji, to tylko 2 pierwsze mi się podobają :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne stylizacje ! szczególnie 2 i ostatnia ^^ Tak poza tematem mam postanowienie wiosenne : KUP SOBIE TRAMPKI !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się 2, kocham niebieski kolor ;) U mnie dzisiaj 18 stopni!

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podobają mi się 2 i 4 :)
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!