Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody dla komentatorów
Kochani!
Jestem bardzo zadowolona, że coraz więcej osób komentuje posty na blogu. To dla nas (redaktorów) jest bardzo motywujące. Każda Wasza opinia jest niezwykle budująca. To dla Was staramy się doskonalić i ulepszać swoje artykuły abyście coraz chętniej tu zaglądali.

Osoby najczęściej komentujące w ubiegłym tygodniu to: 
loloSrebro, PaniSweetMuflon, B.E.A.T.K.A, CarmelElectra, kotek717, olimandra89, Taradielle,
sunflower, klarunka86, AgnesMagnes99, minerwa, awcia, Modna...Julia, 
CzarnaGotka, missLadyJenny5, _Nemezis_, Czekoladka333, patrykdiamond2, iskrat, Punkkokoo 

50 sd otrzymuje
loloSrebro

mini nagrody po 15 sd otrzymują :
klarunka86, Modna...Julia, awcia

Bardzo dziękujemy wszystkim za komentarze!
----------------------
Aby odebrać stardollary należy najpierw zarezerwować na mój nick rzecz w bazarku,
( lub dodać do listy życzeń rzeczy w tej cenie)
 a następnie zgłosić się do mojej księgi gości w ciągu 2 dni.

missmariksza
--------------------
Ponieważ jestem nieco rozczarowana tym, iż po otrzymaniu większej nagrody za komentowanie osoby zaprzestają komentować postanowiłam zmniejszyć nagrody i rozłożyć je na kilka osób.
W tym tygodniu 6 osób otrzyma po 15sd.

Zachęcam wszystkich do komentowania!
Pod koniec marca zapraszam na loterię rzeczową dla komentatorów,
 a komentator miesiąca marzec zgarnie aż 100sd.
W kwietniu zostaną zmienione zasady przyznawania nagród za komentowanie.
--------------------
Życzę miłych snów i wspaniałej niedzieli.

19 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dla wyróżnionych, jakże miło jest tu wyczytać swój nick :D
    Oczywiście nie można zapomnieć o Was- redaktorach :) Nie wiem jednak czy wypada tu złożyć podziękowania, czy bardziej gratulacje (choć raczej to i to :p) za prowadzenie wg mnie najlepszego znanego mi bloga stardollowego! Super jest to, że wkładacie w to tyle pracy i starań, na prawdę podziwiam :) Nigdy nie wieje tu nudą, wręcz przeciwnie! Myślę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie, bo piszecie tu na prawdę o wszystkim. Głównie to oczywiście o stardollu, ale czasami pojawiają się tu wpisy z prawdziwego życia wzięte. Myślę, że ludzi przyciąga tu też to, że jest tu stworzona przez Was (redaktorów), jaki przez Nas (czytelników) niesamowita atmosfera, jakiej nie ma nigdzie indziej :) Jesteście najlepsze! :DDD

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Jak nie jestem ss to mam sobie wybrać rzeczy ze sklepu i dać do listy życzeń? Oczywiście, o wartości 15 sd
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwie się że nie ma tu Jarusa.Gratuluję loloSrebro i innym i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Wiem, że wpada do nas często, ale w porównaniu z wymienionymi osobami troszkę mniej ostatnio komentuje.

      Usuń
  5. Ojej. Tak się cieszę że znalazłam się na liście najczęściej komentujących.Dziękuję! Nie zmieni się to napewno! Zawsze będę komentować nowe posty. Bardzo lubię tego bloga. Gratuluje też wszystkim innym! :)):)) :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, przepraszam, ostatnio faktycznie nieco opuściłam się w komentowaniu. Planuję skomentować posty z ubiegłego tygodnia i oczywiście komentować nowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje i gratulacje.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam usprawiedliwienie ! miałam kare za taki "ładny" wierszyk w szkole >_<

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo. Nie mogę się doczekać, co się ukaże w nowym tygodniu!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nagrodę, już dodaję coś do wishlisty :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!