Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 33


Witam was bardzo serdecznie, kochani.
Nawet nie wiecie, jak się cieszę, że wreszcie jest weekend.
Byłam tak zmęczona tym tygodniem, że ledwo, co wytrzymywała.
Oczywiście mam wiele, pracy i zadań teraz, ale jakoś to przetrwam.
A w dzisiejszym odcinku, będziecie oceniać : bblvghlv, adzik225 oraz kiembaska.
Zwycięża dziewczyna, z największą ilością łapek w górę.
Wyniki, już w ten poniedziałek.

+++

bblvghlv




adzik225




kiembaska




+++

Zgłoszenia do catwalku, przyjmuję tutaj :

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



18 komentarzy:

  1. z jakiego sklepu jest da długa spódnica w pasy?

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza jest rewelacyjna :D pierwszy raz widzę tą spódnicę, ciekawa jest. Poza tym świetna dolka i fryzura. W drugiej dałam również w górę, choć przeszkadza mi strasznie ta karnacja. W sumie to takie mieszane uczucia. Trzecia jest za banalna, nie podoba mi się, dałam w dół. Oczywiście to tylko moja opinia, znawcą to ja nie jestem :p Mój faworyt to nr 1

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowałam się zagłosować na nr1 i 2. Wszytko jest rewalacyjnie dobrae.Bardzo mi się wszystko podoba. Z numeremm 3 jest troche gorzej ale ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie HOT b.dobra kolorystyka i u każdej nieco słabiej z kompozycją u 3 ale jest dobrze !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest śliczna, druga jest do zniesienia, ale trzecia to jakaś masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. tylko pierwsza stylizacja mi się podoba

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pierwsza! :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna nie przypadła mi do gustu, więc powstrzymam się od głosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. HOT, NOT, NOT.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko 2. dałam łapkę w górę ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!