Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Westchnienie - co teraz?
Witajcie! Przez ostatnie tygodnie w niedzielę zwykle ukazywały się posty "ramię w ramię". Ale tak jak zapowiadałam, dziś trzeba zdecydować co dalej. Ale zanim do tego przejdziecie spójrzcie na stylizację, którą dla Was przygotowałam:

Wianek i torebka taka - żeby ożywić look ;)

Podoba Wam się?

A teraz przejdźmy do sprawy.
Jakie są wasze wrażenia po serii "ramię w ramię"? Chcielibyście, aby to kontynuować?
Ja chyba chciałabym spróbować czegoś nowego... Może macie jakieś pomysły?
Piszcie propozycje, jestem otwarta na wszystko!

______________
Całuski,
Coldi.

21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie był to świetna seria, na pewno było to coś innego niż na typowych stardollowych blogach. Nie miałabym nic przeciwko, żeby seria trwała dalej, ale też jetem bardzo ciekawa Twoich nowych pomysłów :) Mi samej raczej nic do głowy na razie nie przychodzi, żeby coś podpowiedzieć.

    Co do stylizacji, to jest prawie idealna, bo zmienić by można było kolor torebki na bardziej zbliżony temu na wianku. Ogólnie to podoba mi się, wszystko jest ze sobą spójne, sukienka fajnie łączy się z płaszczem i tymi błyskotkami zwisającymi z szyi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna stylizacja. A co do serii to bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek z torebką są nie z tego świata. Jak wianek, to torebka powinna być bardziej w tym kolorze. Do tego góra sukienki jest taka troszkę dziwna.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria spoko, może dodacie nową serię, w której czytelnicy zgłaszają ubranie ( spodnie, bluzka, torebka lub jakiś dodatek itp.) z którym mają problem i nie wiedzą do czego dopasować, jak stworzyć z nim fajną stylizację, a wy staracie ten problem rozwiązać, próbując stworzyć z nim stylizację i dajecie radę z czym łączyć taką rzecz?
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny pomysł. Pomyślę nad tym po zakończeniu kopciuszka ;)

      Usuń
  5. Stylizacja świetna.Ramię w ramię było extra,może zrób coś takiego: losujecie osobę z komentarzy,a ona ma zrobić stylizację z np.butami z rivery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba+wianek to idealny pomysł na ożywienie stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Podobało mi się "ramię w ramię". Niestyty nie mam żadnego pomysłu na coś innego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria była świetna, stylizacja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak zawsze, inna od innych, piękna! Serie bardzo lubiłam, chętnie jeszcze bym ją kiedyś ujrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam mieszane uczucia do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna stylizacja :) Jeśli o mnie chodzi to "ramię w ramię" jest jednym z moich ulubionych artykułów i chciałabym aby był on kontynuowany niestety decyzja o tym nie zależy do mnie :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się stylizacja. A co do tego działu- o tak o mi się podobał, ale nie mam pomysłu na nowy.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  13. Dział mi się podobał :) Możesz go kontynuować jeśli chcesz, ale nie mam pomysłu na nowości :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Posty z serii "ramię w ramie" bardzo mi się podobały, to połączenie 2 stylizacji w takim samym stylu świetnie wyglądało.
    Co do stylizacji - super! Bez tego ożywienia wyglądałaby po prostu nudno, a tak no po prostu cudowna! *^*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci tego wianka. I jako, że cała stylizacja jest raczej czarno-srebrna złota torebka jest zbyt dużym akcentem. Ogólnie jest jednak świetnie, a posty "ramię w ramię" były naprawdę dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja taka sobie :/ i tak chcemy ramię w ramię !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylka, wspaniale dobrane tło. Równiez zazdroszczę wianuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, czekam na kolejne posty
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!