Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Taka trochę dziwna ta stylka :D Wstawiam tu, bo chcę zobaczyć co inni na to powiedzą. Zdecydowałam się dzisiaj żeby ponownie założyć cienie z stardesign. Zrobiłam takie mało widocznie, bo strasznie nie lubię jak lalki tego mają nawalone jak jakiegoś silikonu. Pierwszy raz użyłam spodni i marynarki. Według mnie świetnie pasuje szary do różu! A i moja doll niestety musiała ogolić głowę, żeby założyć tą chustę :*
Chusta Decades
Oksy Riviera
Marynarka Callie's Picks
Bluzka Bonjour Bizou+It Girls
Spodnie Windows Of The World
Zegarek HB Holidays
Torebka JPG Tribute
Buty Riviera

28 komentarzy:

  1. Fenomenalna stylizacja. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka tam dziwna, po prostu bardziej oryginalna! Jest super, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, oby więcej takich:) Już nie mogę się doczekać kolejnej nietuzinkowej stylki.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacją b.dobry pomysł na wykorzystanie tego welonu (?)

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taką kolorystykę
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa i inna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam hopla na punkcie tych butów:)Stylizacja piękna i orginalna:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu, jak pięknie ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta chusta! genialnie to wyszło !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście te połączenie różu z szarością jest bardzo dobrym rozwiązaniem :) Ogólnie bardzo fajna stylizacja, i muszę przyznać, że odważna- za sprawą tej rzadko używanej chusty. Zestawiona idealnie, sama nie odważyła bym się nawet spróbować stworzyć z nią jakiejś stylizacji, a co dopiero dobrać jakies pasujące elementy :D Podoba mi się :)

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorów. To Twoja najlepsza stylizacja!
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię połączenie szarości i różu :) stylizacja jest swietna, a włosy "odrosną" :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja, tak nie sztampowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, niekonwencjonalne połączenia są najlepsze :) Sama chętnie bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest bardzo orginalna i bardzo ładna. Podoba mi się użycie tych kolorów. Bardzo współgrają ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylizacja! Buty- ubóstwiam!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mocarna stylizacja! Skąd ta czaderska chusta? :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalna :) Nawet całkiem ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, padam na kolana przed cudownym, genialnym wręcz użyciem chusty. Wspaniała harmonia. Czy ta marynarka to blezer ELLE?
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale przywrócona do Callie's-tam ją kupiłam. Dziękuję :)

      Usuń
  20. Zdjęłabym tylko okulary, ale jest cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  21. To coś na blezerze to chusta, a myślałam że jakiś drugi blezer xd Świetna :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!