Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
metamorfoza wnętrz- zapisy
Jak zapewne czytałyście we wcześniejszym poście podjęłam się wykonywać metamorfozy Waszych wnętrz, o ile ktoś się w ogóle zgłosi :D
1.Koniecznie należy być obserwatorem naszego bloga
2.Zgłosić się w komentarzu wpisując swój nick
3.Należy podać, który pokój chcecie zmienić
4.Należy mieć wyjęte rzeczy ze schowka(meble i dodatki) w tym pokoju abym mogła cokolwiek dodać z innych rzeczy
5. Być może dodam też jakąś rzecz z innych Waszych pokoi
6. Uzbroić się w cierpliwość i czekać aż metamorfoza Waszego wnętrza ukaże się na blogu
(metamorfozy będą ukazywać się we wtorki i niedziele - dopóki mariksza nie wróci do pisania swoich artykułów  o wnętrzach, być może i w piątki.
Możecie nakreślić charakter wnętrza, o czym marzycie i co chcielibyście zmienić. Jeśli nie macie nic do wyjęcia ze schowka należy napisać mi o tym  w zgłoszeniu.
Będzie obowiązywać kolejka.
 Jeśli ktoś zgłasza się do metamorfozy musi wyjąć rzeczy ze schowka do wnętrz, ponieważ ja takiej możliwości nie mam.  

KOLEJKA : Skorupka

14 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam, prosiłabym o metamorfozę pokoju nad pokojem głównym, z szarymi ścianami, elementy ze schowka ukryję "pod podłogą", że tak powiem, charakter wnętrza dowolny.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą metamorfozą ale nie skorzystam. Leniwa jestem, wyciągać rzeczy mi się nie chce xd :P ;c.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Chciałambym metamorfozę pokoju z szafą. Jeśli chodzi o charakter to może nowoczesny i minimalistyczny.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli można 2 pokoje to obydwa. A jeśli nie to pokój główny

    chomiska

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z chęcią się zgłaszam! Jeśli masz ochotę Iwonko zmierzyć się z ,,bałaganem" u mnie na wyspie :) Do dyspozycji wszystko ze schowka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z chęciom dam się podjąć metamorfozie. Metamorfozę chciałabym zrobić w pokoju obok głównego. Do dyspozycji wszystko ze schowka.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do metki :) Proszę,zmień mój pokój,w którym jest duże akwa z rybkami :) Rzeczy gdzieś ukryję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do metki! Chciałabym metkę pokoju szarego nad brązowym pokojem. Pod obrazami są artykuły :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się

    sweetka123

    górne piętro alpine

    OdpowiedzUsuń
  10. zg się chciałabym górne piętro alpine chalet

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym metamorfoze głównego pokoju rzeczy wyjme do dodatkowego pokoju


    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zgłaszam, pokój główny, chciałabym najlepiej styl glamour (np. ściany beżowe, szare, białe bądź czarne) ;D Wyciągnę wszystko ze schowka :)

    malinkaa.

    OdpowiedzUsuń
  13. ewentualne minimalizm, nowoczesność :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!