Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nie widzimy rzeczy takimi, jakie są. Widzimy je takimi, jakimi my jesteśmy.
Hej i czołem!
Witam się z Wami po krótkiej przerwie. Niestety miałam naprawdę strasznie dużo pracy i nie dałam rady nic przygotować. Wiele osób teraz narzeka na nudę, ja z koli nie mam czasu na nic. Ale w sumie się cieszę, wykorzystuje ten czas dobrze i widzę tego efekty. No i oczywiście wielka radość - w końcu mogę iść do fryzjera i restauracji! Już się nie mogę doczekać żeby odwiedzić Gabi, która jak zawsze wyczaruje cuda z mojego siana na głowie ;p A jak tam u Was? 

Do stworzenia tej aranżacji zainspirowała mnie Klaudia. Dziękuje, że pozwoliłaś mi wykorzystać ten pomysł :) Klikając TUTAJ możecie zobaczyć post który mnie zainspirował. Tak jak widzicie stworzyłam swoją wersję kawiarni/restauracji. Mi bardziej chyba kojarzy się z restauracją w Warszawie do której chciałam się wybrać. Może kojarzycie "Restauracja Polska Różana"? 


Dajcie koniecznie znać która wersja podoba się Wam bardziej :) 

20 komentarzy:

  1. Obie wersje są bardzo fajne :) Wnętrze jest bardzo spójne i przyjemnie kolorystycznie.
    Ja za to strasznie rozleniwiłam się -,- jednak nie znaczy to, że się nudzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się nie mogę doczekać aż wszystko skończę i będę mogła jeden dzień się ponudzic ;p

      Usuń
  2. czuje ten zapach kawy nawet przez ekran tel, jest tak kiuuuut i klimatycznie omg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety kawy nie mogę ale oczami wyobraźni widzę bezę z Flaminga 🤭

      Usuń
    2. Oh nawet nie kus mnie, kocham bezy 💓

      Usuń
  3. Jak ja nie lubie wybierac z dwoch dobrych :( niestety nie kojarze tego lokalu ;) ja ciagle odkładam swoja wizyte w Lorecie... mysle, ze ciekawie byloby rowniez na stardoll odwzorowac wnetrze z Regina Bar :D a Twoje oczywiscie bardzo mi sie podoba, dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z jakiegoś serialu?

      Usuń
    2. Nie,nie wszystko w Warszawie zlokalizowane :) Loreta na Widok,a Regina na Koszykowej:)

      Usuń
    3. Oooo muszę koniecznie zerknąć bo nie kojarzę totalnie

      Usuń
    4. O tak, wnętrze Reginy jest boskie i się nie dziwię, że jest on dosyć popularne na Instagramie :D

      Usuń
    5. Warto wpasc tam chociaz na pizze albo lunch i zobaczyc to imponujace wejscie :) a na koniec odczytac wrozbe z ciasteczka dołączonego do rachunku :D 😂

      Usuń
    6. Niezłe, ja obok tego miejsca bardzo często przechodzę :D muszę to nadrobić

      Usuń
  4. Prześliczne jest to wnętrze! Bardzo podoba mi się taki klimat, jest uroczo i przytulnie 🙈🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aranżacja cudowna, dzięki tym wnętrzom i stylizacjom zaczynam przekonywać się do jasnych, pastelowych kolorów. Czekam, aż ktoś odważy się odwzorować jedną z kocich kawiarni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kto wie, może kiedyś o kocia kawiarnie odtworzymy ;p

      Usuń
  7. Śliczna, chociaż takie słodkie wnętrza to nie mój styl :D
    A co do nudy to bardzo bym chciała się ponudzić. Kto się zamieni i za mnie popracuje? :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne wnętrze :) choć róż to nie moje kolory,boję się że jak bym weszła do takiego lokalu to zaraz bym z niego wyszła,bo odepchnęłyby mnie te barwy xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!