Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #46

12 komentarzy:

  1. piękna stylizacja *-*

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie <3 Stylizacja jest dopracowana pod każdym względem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej zachwycil makijaz 🥰 stylizacja jak zawsze udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przeboska *-* jedna z lepszych jakie w ogóle widziałam

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jak i stylizacja są cudowne, uwielbiam czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co ja mam teraz powiedzieć? To się nazywa szantaż emocjonalny.... ten czarny wygląda tutaj przepięknie, podoba mi się też, że tekstura poszczególnych elementów jest bardzo podobna do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!
      co do faktur to według mnie jest właśnie taki trik by czarny total look nie wypadał nudno. w tym przypadku mamy błyszczącą satynę i transparentność.
      drugim trikiem jest forma i kroje ubrań, ale to już nie w tym przypadku.

      Usuń
  7. O matko, jaki to jest zachwycający look!

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja jest Genialna przez duze G :) mimo, ze jest w jednym kolorze to nie jest nudna. Uwielbiam w niej wszystko

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!