Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kalambury


22 komentarze:

  1. Dużo się tu dzieje, dużo różnych deseni, ale stylizacja dzięki temu jest bardzo ciekawa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ale gdzie się podziało głosowanie na drugi etap Modowych Rywali, tak przy okazji? Znowu jakieś prace się gdzieś zawieruszyły? :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że już dawno by wstawili jakby się zawieruszyly :) a może ktoś wysłał pocztą polską? :D

      Usuń
    2. Ta uszczypliwość jest nie na miejscu. Wydaje mi się ze błędy zdarzają się każdemu, a post został usunięty z innego ważnego powodu.

      Usuń
    3. Nie widzę tutaj uszczypliwości ze strony Stardollowego, po prostu spytał, bo faktycznie głosowanie się pojawiło i zniknęło :P Zwykła ciekawość. Dużo ludzi się pytało o co chodzi i czemu głosowanie zniknęło, a to, że jest to wina ludzi, którzy bawili się nie fair to inna kwestia.

      Usuń
  3. Stylizacja wyszła mega! Podoba mi się połączenie tych wzorów, ja bym na to nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tylu różnych tekstur i wzorów nic się nie gryzie, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to ciekawe! I w zasadzie jak się patrzy, to bardzo dobrze dopasowane, bo spodnie przygaszają, a reszta uwydatnia i taka równowaga! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. wymiatam, zamiatam, a podłoga wciąż brudna, haha :D Dzięki Gabi! <3

      Usuń
  7. Ładna, w takiej bym hasała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę Cię tak ubraną oczami wyobraźni już ✨

      Usuń
  8. bardzo ładna stylizacja :) może osobiście nie lubię tych rzeczy,ale tutaj mi się podobają :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy w apartamencie nie bylo tutaj innek torebki - tej inspirowanej Bottega Veneta, mysle ze to byl lepszy wybor ;) mimo to stylizacja mi sie podoba, lubie polaczenie koszuli i spodni, calosc dobrze laczy sie z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak to prawda, mialam tamta torebke, ale w ostatniej chwili zmienilam. Moze faktycznie powinnam ją zostawic 🤷🏻‍♀️ dziekuje Ci bardzo :)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!