Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Queens of Fashion: Nowy Wygląd
Minimalistyczny. Przejrzysty. Zielony.
Czy urodziny nie są najlepszym momentem na doszlifowanie bloga i przygotowanie nowego wyglądu? Ja uważam, że to idealny moment, w takim okresie wena powraca, a chęć do pracy wzrasta, bo to jednak kolejny rok nieprzerwanej pracy bloga! Od 8 lat tworzymy dla Was i, o ile się nie mylę, nigdy nie było przerw w pisaniu, zawsze na blogu pojawiały się nowe wpisy. To dzięki Wam mamy dalej chęć prowadzić Queens of Fashion! Poprzedni wygląd został wprowadzony prawie 2 lata temu, dokładnie 29/09/2018 i był co jakiś czas delikatnie poprawiany, zazwyczaj zmieniał się tylko kolor. Tym razem będzie trochę więcej zmian, ale o tym poniżej!
Wersja na komputer
Wersja na komputer była dla mnie zawsze większym wyzwaniem niż wersja na urządzenia mobilne. Na komputerze jest duże większe pole do popisu i więcej miejsca do zapełnienia, co czasem jest problematyczne, a moim małym marzeniem było posiadanie bloga, który wykorzystuje całą daną nam szerokość ekranu. W tej wersji zrezygnowaliśmy z menu na górze, które zjeżdżało razem z przewijaniem strony i dodaliśmy statyczne menu po lewej stronie bloga, które jest równie praktyczne co poprzednie. Nasze już słynne logo, tym razem w kolorze zieleni, zostało tam gdzie zawsze było.
Wersja na urządzenia mobilne...
... czyli dla mnie najprzyjemniejsza część tworzenia nowego wyglądu bloga. Oznacza to już końcową fazę całego projektu przed ostatecznym testowaniem i sprawdzaniem wszystkiego po kolei, doszukiwaniu się błędów i ewentualnemu poprawianiu.
Zaprojektowane tak, aby wszystko było przejrzyste i łatwe do czytania, bez wielu zbędnych gadżetów i różnych pierdół. Góra bardzo przejrzysta z opcją wyszukiwania oraz menu, które w tej wersji zjeżdża razem z przewijaniem bloga, na mobilnej wersji nie wyobrażam sobie tego inaczej!

Ogólnie o nowym wyglądzie
Jeśli chodzi o zawartość bloga to nie zmieniło się zbyt wiele, jest kilka nowości, ale większość to ulepszone wersje poprzednich funkcji. Na pewno jedną z rzeczy, która się rzuca od razu po wejściu na bloga jest nagłówek! Tak, QoF w końcu został obdarowany nagłówkiem, niektórym go brakowało, niektórzy wolą wersję bez nagłówka, jednak tym razem zadowolimy pierwszą grupę. Ale! Prawdopodobnie niedługo będzie opcja stałego wyłączenia lub włączenia nagłówka, dlatego właśnie kochajmy Cookies. To dzięki temu strony zapamiętują nasze wybory. Taka funkcja pierwotnie była dostępna, niestety musiałem ją usunąć, bo sprawiała kilka problemów, nadal nad nią pracuję, więc jeśli tylko wszystko uda mi się naprawić, dam Wam znać!

Nagłówek nowość
Menu - statyczne w prawym pasku bocznym nowość komputery
Menu - na górze bloga, zjeżdżające razem z przewijaniem urządzenia mobilne
• Opcja przełączania widoczności nagłówka komputery
Wyszukiwarka - na górze strony poprawiona wersja
Statystyki bloga
Ostatnie komentarze - poprawiony domyślny awatar bloggera poprawiona wersja
Stopka posta - przeniesiona na górę, dodatkowo również link do komentarzy oraz autor posta został na dole postu poprawiona wersja
Ocenianie postów - totalnie nowa funkcja na naszym blogu, teraz oprócz komentowania możecie również wyrazić swoją opinię poprzez klikanie serduszek widocznych przy tytule posta nowość obie wersje
Mamy nadzieję, że podoba wam się nowa wersja Queens of Fashion! 100 lat dla bloga, bawcie się dobrze i korzystajcie z atrakcji!
Administracja QoF

31 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, otwieram QoF i widzę Arianę ♥♥♥ dobra robota, gratuluję - widać,że dużo pracy zostało włożone w to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mi się podoba nowy wygląd bloga! Genialna robota!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny,przejrzysty szablon,podoba mi się :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jest pięknie! Mega podoba mi się efekt tych balonów z 8, widać, ile pracy zostało włożone, by blog wyglądał tak, a nie inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to jak zrobiłeś Ariane na nagłówku i ile pracy w nią włożyłeś, pozwala mi, mimo całej mojej niechęci, ją zaakceptować :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wy też słyszeliście już o tym, że aguuniek przechodzi na emeryturę?

      Usuń
    2. Kamilu, wyjdź z Nilu lepiej. To był komplement. Nie lubię Ariany, ale lubię to jak ją narysowałeś i podziwiam ile czasu na to poświęciłeś i dzięki temu mogę ten nagłówek przeboleć.

      Usuń
    3. Emerytko, kocham ❤️

      Usuń
  6. Świetny wygląd. Z każdą zmianą coraz lepszy. I aż muszę spytać Kamila, gdzie się ty się tego wszystkiego nauczyłeś? Podziwiam bo widać że napisanie tego całego kodu zajęło dużo czasu i widać spore umiejętności. Brawo
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Ciepło na sercu się robi po przeczytaniu czegoś tak miłego ❤️ Opowiadając na pytanie, jestem samoukiem i sam wszystkiego się nauczyłem sposobem prób i błędów, jest to ciekawe zajęcie dla mnie, więc dosyć szybko opanowałem podstawy, potem już tylko z górki ^^ nie jestem oczywiście w tym najlepszy, ale jakoś daję radę ^^ w sumie z kodami radzę sobie lepiej niż z grafiką 😂

      Usuń
  7. Mimo, iż nie jestem fanem urody Ariany, to i tak nagłówek wygląda świetnie. Jestem też zachwycony nowym szablonem strony. Super robota, Kamil! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę kawał dobrej roboty, Blog wygląda znakomicie! Jest przejrzysty, a te najważniejsze ;) Jestem oczarowana tymi balonikami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Znowu mnie zaskakujesz, możliwość oceniania postów za pomocą serduszek jest świetnym pomysłem. Nie widziałam tego jeszcze nigdzie <3 Jesteś genialny :p czasami...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląd, ale trochę minie zanim się przyzwyczaję :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to spoko, lubię kolor zielony więc to jest plus, za to nie przepadam za Arianą Grande więc jej wielka twarz na samym początku strony trochę mnie odrzuca ( może warto trochę ją zmniejszyć bo nie widać od razu nazwy bloga i ktoś wchodząc tu pierwszy raz może pomyśleć że się zgubił i trafił do fanclubu Ariany zamiast na blog o stardoll xD ). I cieszę się wreszcie,że została zaktualizowana ( i wreszcie jest wiarygodna xd ) liczba wyświetleń na blogu! Nie przepadam dostawać ani dawać komplementów, ale no, wykonana praca ujdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowy wygląd bloga jest przepiękny! Ariana może nie jest moją wymarzoną twarzą dla tego nagłówka, ale cała estetyka i kolor - CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ariana Grande to tak nie bardzo, ani to żadna modelka, ani projektantka więc nie rozumiem po co akurat ona? Poza tym - jest OK. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ari na nagłówku to zdjęcie pochodzące z kampanii dla Givenchy... :')

      Usuń
    2. Czy ktoś musi być modelem, projektantem albo w ogóle kimkolwiek znanym, żeby go narysować i użyć tej pracy jako nagłówek strony? Nie rozumiem twojego toku myślenia

      Usuń
  14. I jeszcze pokazała, że ma w d..e polskich fanów bo odwołała koncert w zeszłym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażam teraz fanów i jest mi przykro, że kogoś mogło to spotkać, ale odrobinę parsknęłam, jak dowiedziałam się, że drugi raz jej nie będzie, chociaż to było motywowane zapewne konkretnymi powodami. W każdym razie śmieszno-smutna sytuacja tak a propos. XD

      Usuń
    2. Gdyby jakiś mój ulubiony twórca zrobił mi coś takiego to chyba bym się zapłakała, więc rozumiem, że kogoś ten odwołany koncert mógł zaboleć. No ale też się zaśmiałam jak się dowiedziałam :')

      Usuń
    3. Ja jestem totalnie przyzwyczajona, bo swego czasu szalałam za Laną XD A jak ona coś obieca... nadal czekam na teledyski z poprzedniego albumu!!! A na koncercie w Krakowie chcieli zrobić niespodziankę podczas utworu "Love" z nowej płyty, który był wręcz głównym, no ale ona go nie zaśpiewała XDDD

      Usuń
    4. no ja mam podobnie z Tokio Hotel (proszę bez śmiechów, jestem największą fanką od lat :D), u nich zawsze wszystko jest "soon". Ale to soon czasem trwa latami więc no hahahah. Nienawidzę ich za to i kocham jednocześnie.

      Usuń
    5. Oooo tak, to najgorszy rodzaj miłości! No ja miałam w 2020 już kilka zawodów muzycznych, ale tak bez... rozwodu. XD

      Usuń
  15. Podoba mi się ogólnie całość, chociaż fanką Ariany nie jestem, to sam wygląd poszczególnych narzędzi jest przyjemny dla oka. Ciężko będzie zmienić mi przyzwyczajenie z niebieskiego na zielony, ale krążą pogłoski, że ten kolor jest kojący. Rozplanowanie jest bardzo praktyczne i zdecydowanie łatwiej będzie mi się teraz tutaj poruszać, chociaż to zabrało odrobinę przestrzeni dla postów. No i ta funkcja reakcji mnie urzekła! Zdecydowanie bardzo duży plus! Szkoda tylko tych tagów, chyba że jestem ślepa i nie widzę czegoś (a to u mnie zdarza się notorycznie). Popieram też opcje zmniejszenia fotografii, bo po otwarciu bloga zabiera cały pogląd. W każdym razie pełen podziw za włożoną pracę, chęci i to wszystko, a najważniejsze - ten czas na organizację, tworzenie. Cóż, Stardoll słabo się rozwija, więc przebywanie w takim miejscu i zauważanie ciągłej dbałości i zainteresowania o to miejsce - jest naprawdę pocieszające! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  16. S z t o s i k, polecam Allegrowiczkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, super! Tylko nie mogę się trochę przyzwyczaić do wygląda postów. Ale nagłówek i cała góra elegancka ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem pod mega wrażeniem pracy w to włożonej i efektu! Pełna profeska!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!