Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chyba się wypaliłam

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się, może tylko ta torebka trochę dziwnie wygląda (taka do ręki byłaby lepsza, bo narzutka jest bardzo okazała), ale poza tym super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja cudowna, góra, jak i dół bardzo dobrze do siebie pasują. Ja bym nic nie zmieniła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie nie wypaliłaś się :D Super stylizacja, wszystko pasuje ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi o istnieniu dżinsów. Bardzo ładnie to wygląda, chociaż ta torebka mi robi jakiś zgrzyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie tylko ta torebka jest niepotrzebna, reszta dobrze wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest fajna, ale chyba zmieniłabym torebkę

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!