Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap III - Wyniki
Czas na głosowanie się skończył, więc pora ogłosić wyniki Etapu III - ostatniego etapu z grupami!

Na temat kolejnego etapu poczekacie jeszcze chwilkę, napięcie rośnie! pojawi się o 20:00.
  • Drużyna Simby (106)
  • Aguuniek lider
    30
  • zAmIsA
    25
  • Emu.musia
    24
  • xxlena4444xx
    16
  • Emi155
    11
  • Zaplątani (55)
  • MajkaStar1999
    33
  • Marta_03 lider
    16
  • DessWinness
    6
  • Pingwiny z Madagaskaru (64)
  • HannahCool1232
    22
  • GirlEwelina
    19
  • Jagooda lider
    13
  • Singiel
    10
  • Potwory i Spółka (45)
  • dobrapogoda lider
    22
  • ola4077
    16
  • xxemowaxx
    7
  • Armia Lorda Farquaada (39)
  • B.E.A.T.K.A
    17
  • rockarolla_ lider
    15
  • filus4444
    7
  • Śnieżynki Elsy (66)
  • ladymk2000 lider
    25
  • Sandi1200
    16
  • klaudialigenza
    13
  • MissOliwiah
    12
  • Atomówki (59)
  • MeLolitka lider
    35
  • venicue
    19
  • not_ur_babe
    5
  • Iniemamocni (62)
  • karoliss12
    24
  • Click lider
    23
  • Czari.9
    15
  • Wścibskie Dzieciaki (32)
  • kadet12 lider
    13
  • Teinnn
    12
  • Metalka777
    7
  • Piękne i Bestie (41)
  • senbentarz lider
    24
  • Jula145
    10
  • Sativka
    7
W tym etapie odpadają: Emi155, DessWinness, singiel, xxemowaxx, filus4444, MissOliwiah, not_ur_babe, Czari.9, Metalka777 oraz Sativka. Niestety był to dla Was ostatni etap, ale mam nadzieję, że zostaniecie z nami do końca konkursu, bo przewidujemy pojedyncze nagrody dla grup i najlepszych uczestników, być może komuś z Was uda się coś wygrać!

21 komentarzy:

  1. Wow, dziękuję za wszystkie głosy na moją stylizację! Wyniki w niektórych grupach nieco mnie zaskoczyły, ale z większością się zgadzam.
    Szkoda, że odpadło kilka osób które miały mój głos :(

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zrobiła przezroczystą stylkę! Czy zniknie z konkursu?" XD
    Dziękuję wszystkim za głosy, było bardzo fajnie! I wielkie brawa dla Kamila i reszty organizatorów za super oprawę konkursu :)
    Nie mogę się doczekać dalszych zmagań, na pewno będę kibicować moim faworytom. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi smutno, że odpadłaś, chciałam abyś była dalej w konkursie!

      Usuń
    2. Szkoda, że odpadłaś, bo stylizacja była naprawdę pomysłowa ^^

      Usuń
  3. Niestety kilka osób, na które głosowałam odpadły :(. Cieszę się, że jest mi dane uczestniczyć dalej! Dziękuję za wszystkie głosy i powodzenia!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za głosy, dałem z siebie wszystko i nie było to zależne ode mnie, gratuluje wszystkim! :)

    MissOliwiah

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale szybko! Szkoda, ze w dalszym etapie nie bedzie pewnej osoby, która miala moj glos, robi naprawde dopracowane stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy, szczerze nie spodziewałam się :) Gratuluje wszystkim którzy przeszli!
    Wyniki trochę mnie zasmuciły, bo odpadło kilka osób na które głosowałam, myślałam, że Singiel przejdzie, bo ta stylizacja była świetna, ale cóż:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że dożyję kolejnej edycji konkursu, bo była to naprawdę super zabawa i było mi dane poznać świetne osoby :D
    Gratuluję wszystkim, którzy przeszli dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie głosy i gratuluję wszystkim, którzy przeszli dalej! Cieszę się że mogłem wziąć udział :)
    czari.9

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za głosy i za to, że mogłam brać udział! Oczywiście najbardziej kibicuję MeLolitka i Venicue, ale życzę też powodzenia wszystkim innym, którzy przeszli dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz na podium widzę Martę-03, LadyMK2000 i MeLolitkę! Kolejność losowa.
    Dziękuję za wszystkie głosy!
    xoxo
    singiel a.k.a snake

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponownie, wielkie gratulacje dla Michała, Pawła oraz Patryka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórymi wynikami jestem zaskoczona, gratuluję wszystkim i cieszę się, że moja stylizacja całkiem przypadła do gustu.
    Żałuję, że z mojej grupy odpadła Emi155, ale ktoś niestety musiał, a stylizacja była bardzo pomysłowa! Zdziwiło mnie, że MissOliwiah odpadła, bo jej stylizacja też mi podpasowała.
    Powodzenia w dalszym etapie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło jak wyszło, życzę powodzenia! ( Jestem chlopakiem :P )

      -MissOliwiah

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!