Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Joan Alleyn
Witam! Znowu... Z plaży przechodzimy na... Nie wiem gdzie można iść w sukience, kozakach i brokatowych rękawicach.. Nienawidzę niebieskiego, prawie tak bardzo jak zielonego i pomarańczowego... I fioletowego... Nie lubię żadnych kolorów, ale na Stardoll chcę z nimi działać i tworzyć mocne tęczowe looki. Jak to jest u Was? W świecie realnym nosicie się podobnie do swoich lalek, może kolory się zgadzają albo fasony, ulubione rzeczy... Ja przyznam się, że miałem ze swoją lalką wiele podobnych kolorów włosów;)
 Kolczyki Young Hollywood | Chustka PPQ | Sukienka Mortal Kiss, Windows On The World | Rękawiczki Young Hollywood | Torebka Off-White Tribute | Rajstopy Limited Edition | Kozaki Saint Laurent Paris Tribute 

23 komentarze:

  1. Lubię te stylizacje, bo widziałam ja wcześniej w apartamencie i łączy moje dwa znienawidzone kolory, a raczej jedne z wielu. Sukienka wyszła super, bo imo każda jest sama w sobie albo nijaka trochę, albo ciężka do współpracy. No i te buty, dobra złożyłabym je nawet bez względu na kolor........ Świetny pomysł z rajstopami! Nikogo raczej nie zdziwi, że ubieram się pogrzebowo, ale uwielbiam koszule wzorzyste, marynarki i motyw kwiatowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty były na Stardoll w czerni, a oryginalnie były chyba jeszcze białe i brązowe- piękne są wszystkie <3
      Dziękuję:)
      Aż tak nijakie te sukienki nie są, a współpraca z nimi do najłatwiejszych nie należy.
      Jezus nie powinien chodzić w jakichś powłóczystych białych szatach... albo bez niczego... ja się nie znam;)

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo oryginalna, fajnie, że robisz looki w różnych kolorach. Ja osobiście czasami ubieram swoją doll, tak jak ubrałabym się w rzeczywistości, natomiast są stylizacje, z których nie założyłabym ani jednej rzeczy, a na doll wyglądają super. Zazwyczaj ubieram się w stylu lat 80, wczesnych 90, a na specjalne okazje również bardziej nowocześnie. Mimo tego większość ubrań jakie mam są raczej czarne:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmuszam się do kolorów dla Was i cieszę się, że to widzicie i czasem się Wam podoba:)
      Na Stardoll jest mnóstwo rzeczy, które chciałbym nosić w rzeczywistości, ale rozumiem też opcje, że nigdy w życiu.
      Zainteresowałaś mnie tymi latami 80/90, pewnie pięknie to wygląda.
      Czarne ubrania najlepsze!

      Usuń
  3. Wow, to jest świetne! Transparent (w nietypowym kolorze), sparkles i nawet fur - ja jestem kupiona.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, jestem fanką niebieskiego chyba w każdym wydaniu :D
    Na Stardoll z uporem maniaka szukam fryzur zbliżonych do mojej realnej (ale jeszcze takiej nie spotkałam chociaż nie ma tu nic nadzwyczajnego) no i jestem skrzywiona na naturalny blond :D U mnie w szafie pełno rzeczy, które odkrywają plecy, koronkowych, prześwitujących, a na SD wszystko co wpadnie mi w oko :D Czasem smutam, że w realu się tak nie ubiorę, bo akurat mi wyjdzie stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki czas, że szukałam mojej fryzury :D Czasem moja doll była serio do mnie podobna :D

      Usuń
    2. Dziękuję:)
      Taak złych fryzur jak moja na sd na szczęście nie ma, tylko kolory się zgadzają:) Te koronki i plecy brzmią bardzo ciekawie.

      Usuń
  5. Widziałam tą stylizacje u cb w apartamencie i od razu mi się spodobała, super kolor i fajnie wyszło połączenie dwóch sukienek, wszystko mi tu pasuje. Co prawda raczej nie nosze tego koloru w realu ale na sd bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś mnie odwiedza! Cieszę się! Dziękuję:)

      Usuń
  6. Mi rowniez juz w apartamencie wpadła w oko ta stylizacja! Ciekawe polaczenie koszuli z kozakami. Jedynie troche mi przeszkadza ta biala chustka. Uwielbiam czarny, ale w mojej szafie jednak jest mieszanka kolorow - glownie ciemnych. Chociaz przyznam, ze kusi mnie aby nosic jasny jeans z bialym, brazowym i odcienami rozowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, czasem można mnie nago spotkać xd
      Coś musiało być kropką nad "i" w tym looku i padło na białą kokardę. Mdłe kolory to nie moja bajka

      Usuń
  7. Jak czytam o tych kolorach to mam tak samo. Naprawdę nie lubię większości kolorów, szczególnie tych wymienionych przez Ciebie. A już w ogóle czerwony i zielony są najgorsze. Jedyne kolory jakie lubię to biały, czarny i różowy. Zielony jest tylko ok w roślinkach.
    Ja w sumie czasem wyglądam podobnie jak moja doll jeśli chodzi o styl, ale częściej jednak na stardollu bardziej bawię się modą niż w realnym życiu. :D
    Stylizacja jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony... powiadasz xd
      Tak mi się przypomniała ostatnia fryzura Germanottala i twój ostatni pomysł włosowy;)

      Usuń
    2. akurat na włosach wszystkie kolory są piękne :D

      Usuń
    3. NIE.
      (wodorost na głowie to nie kolor, to koszmar życia)

      Usuń
  8. bardzo ładna stylizacja :) a ja lubię niebieski,ale już te bardziej ciemne,czyli wręcz granat xD ogólnie nie lubię na pewno kolorów jasnych,żadnych pasteli a neony to już wgl precz ode mnie :D i tak najbardziej jestem miłośniczką czerni xD w mojej szafie realnej prawie wszystko czarne jest xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szafie też tylko czerń, to najlepsze rozwiązanie. Granat dla mnie jest najstraszniejszy, no nie mogę się przemóc. Dzięki:)

      Usuń
    2. o a ja lubię granatowy,choć zbyt wiele ciuchów to w szafie w tym kolorze nie mam,bo nie idzie jakoś niczego zbytnio znaleźć w sklepach co powoduje,że kupuję ciuchy przez neta xd ja tak kupowałam ciągle czarne ciuchy i torby,że któregoś dnia moja mama do mnie powiedziała ile ja będę kupować ciągle czarne,kupiłabyś chociaż raz coś w innym kolorze xD

      martusia-16

      Usuń
  9. Niebieski to też nie mój kolor, w ogóle go nie noszę. Stylizacja jest za to super, nawet te kozaki mi się tu podobają :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako dziecko nosiłem tylko niebieski, ale gust mi się poprawił:) Dziękuję!

      Usuń
  10. W realu moje 'stylówki' ograniczają się najczęściej do spodni i jakiejś luźnej koszulki. Mało w mojej szafie kolorów, ale jednak czasem coś się trafi. Ostatnio kupiłam np. żółtą bluzę, która bardzo mi się spodobała! Jestem pewna, że będę ją nosić przez dłuższy czas. To nie był zakup w stylu: założę raz i zapomnę, że takie coś mam :D

    Na stardoll ostatnio robię bardzo stonowane stylizacji, których w okresie ostatnich kilku miesięcy było bardzo mało i nie przewiduję aby to się zmieniło. Ostatnio zdecydowanie uderzam w czerń. Obecnie jest to czarna stylizacja z dodatkiem fioletu, ale to głównie dlatego, że lubię jak obecne włosy mojej doll wyglądają właśnie w fiolecie!

    Transparentne rękawy fajnie uzupełniają całość. A ja, pomimo niechęci do ubrań starszej grafiki, lubię tę stylizację. Podoba mi się ona ;)

    /Luiza

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!