Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: Victorian Realness

10 komentarzy:

  1. Super! Bardzo podoba mi się jak dużo jest szczegółów i takich drobiazgów w tych stylizacjach. Nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba - obie są bogate i piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest boska! W drugiej gorna czesc stylizacji jest przekombinowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jest bardzo ładna,druga już nie podoba mi się...ta koronka na szyi jest niepotrzebna,tiul przy rękawach również mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są świetne, ale pierwsza skradła moje serce<3

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczaczki obie bardzo mi się podobają - w pierwszej super robotę robią te perełki i srebrne dodatki, w drugiej super wygląda koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, kupuję w 100% te dwie stylizacje :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, obie są super i nie jestem w stanie wybrać, która bardziej mi się podoba, totalnie moje sety!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wybieram żadnej, bo obie skradły moje serce, zarówno biała i czarna, wpadają totalnie w moje gusta i naprawdę szkoda mi, że nie mogłam zobaczyć, którejś z nich w modowych. Ostatnio mam straszną fazę na szczegóły, dodatki i "nasycenie" stylizacji, więc no, słuchaj 11/10 XD

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi się podoba! I te przeciwstawne kolory (chyba to poprawne określenie w tym wypadku?) wyglądają świetnie. Piękne stylizacje i dopracowane szczegóły.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!