Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HORODYŃSKA STYLE CHALLENGE

Ktoś tęsknił za postami z tej serii?

Tak sobie pomyślałem, że będę wrzucał rożnorodne posty, czasem pojawi się stylizacja, czasem Random Challenge, a czasami Horodyńska Style. 
Dla mnie będzie to pewnego rodzaju ułatwienie w tworzeniu postów, a dla Was będzie to niespodzianką, gdyż nie wiadomo co pojawi się za tydzień.
Ale co Wy myślicie? Wolicie regularnie co tydzień to samo, czy jednak wolicie różnorodne posty? 
Dajcie znać w komentarzu!

10 komentarzy:

  1. Co do Horodyńskiej: Gdy widzę kogoś fatalnie ubranego, odwracam się, żeby nie patrzeć.
    Natomiast lepiej jeśli byś dawał różne posty. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście też nie przepadam za jej stylizacjami, ale plus za dobre odwzorowanie tej. Co do postów- wolałabym różne, żeby nie wpaść w monotoniczność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiązałem do jej wypowiedzi z tego wywiadu
      https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,161873,25521486,mikrospektakle-o-ubraniach.html stardollowy10

      Usuń
  3. bardzo ładna stylizacja :) brakuje mi tylko jakiejś torebki,również jestem za tym że notki były różne,zawsze to jakaś odmiana :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do samych postów, uważam że różnorodność i wzbudzanie takiej "niepewności" w tym, czego możemy się spodziewać, jest bardzo fajne! Poza tym to może być też ułatwienie dla ciebie i będziesz mógł dostosować posta do swojej weny twórczej, chęci! Fajnie wyszło ci odwzorowanie, bo nie jest to aż tak dosłownie jak oryginał i ma ten element różnicy. W zasadzie Twoja stylizacja bardziej mi się podoba, a buty to bardzo dobry wybór, no i są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie dodawanie rożnych postów jest lepsze, twórca nie ma nic narzuconego i może w spokoju pracować nad swoim dziełem :D
    Stylizacja jest super, podoba mi się bardziej od oryginału :D Ten dżinsowy materiał fajnie się komponuje z całością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za różnorodnością w postach, to na pewno będzie spore ułatwienie dla Ciebie, a urozmaicenie dla nas! :D Stylizacja bardzo mi sie podoba, świetnie ją odzwierciedliłeś

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie przeszkadza jesli tworzysz jedna konkretna serie. Rowniez nie mam nic przeciwko jakims postom z zaskoczenia, ktore wychodza poza schemat :D bardzo lubie styl Joanny Horodynskiej, fajnie wyszedl Ci ten kombinezon :) mysle, ze wybrales nawet ladniejsze buty. Brakuje mi przynajmniej jakiejs bizuterii w tym looku :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!