Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Święty Sebastian
Witam! Dzisiejszy dzień zaczniemy od małego dramatu jakim jest ten look... Taki wakacyjny i bardziej powiedziałbym modowy, bo komu potrzebne są dwie mini torebki ubrane jako stanik albo jedna mini torebka wisząca przy pasku...  No i kto na plaże poszedłby akurat w tych butach Fendi?
Widzimy się z 5 godzin;) Będzie lepiej!
Torebki StarDesign Wylonashi | Spodenki Callie's Picks | Pasek Versace Tribute, Vinyl, Nelly.Com | Okulary Evil Panda | Buty Fendi Tribute

21 komentarzy:

  1. kurde, trzeba było iść za ciosem i zrobić z tym stanikiem taki totalny hoe look, teraz mam wrażenie, że dół zupełnie nie pasuje i jest za spokojny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja szedłem za ciosem, stanik inspirowany Jacquemus to chciałem klimat jak na ich wybiegu, a u nich często są takie lekkie klimaty:(

      Usuń
  2. Zgadzam się z Teinnn, jakby dół również był w takim stylu stylizacja byłaby jednym wielkim hot..

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku parsknęłam, jak zobaczyłam ten stanik, ale właściwie - look jest w jakiś pokrętny sposób intrygujący, chociaż zupełnie nierealistyczny xD Wyobrażam sobie jak Twoja lalka zrywa z siebie jakąś lnianą koszulę i z dumą pokazuje to, co ma pod spodem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku byłem nim zachwycony, a teraz się zastanawiam po co wydawałem te pieniądze xd
      Trochę taśmy, kleju, dużo odwagi i ktoś mógłby tak wyjść na ulicę...

      Usuń
  4. Pomysł bardzo fajny jak i kolorystyka, ale osobiście nie lubię aż tak "rozebranych" looków.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim poście byłem zakonnicą.. Musiałem to jakoś wyrównać:)

      Usuń
  5. Kurczę, nie jestem jakąś wielką fanką golizny jako ubrania (chyba tak to określę xD), ale ten stanik jest mega ciekawy :D Faktycznie stylizacja byłaby inna w odbiorze gdyby dół był bardziej roznegliżowany (xD), ale w sumie jest jakaś równowaga :D Dodałabym tylko jakąś bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lalka kocha nagość! O tak, że nie wpadłem na dodanie bransoletki, to dobry pomysł, dziękuję:)

      Usuń
  6. Mysle ze to dobra propozycja na plaze nudystow dla osoby, ktora jednak nie chce pokazywac wszystkiego, ale przede wszystkim chce zaprezentowac modne dodatki :D nawet mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ty lubisz modne dodatki;) Dziękuję!

      Usuń
  7. Ej ale to jest spoko. Patrz, idziesz sobie sam na plażę i chcesz iść do wody. No przecież nie zostawisz np kluczy gdzieś wśród obcych ludzi? To sobie wkładasz do torebuni, o proszę jakie praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej z telefonem, pieniędzmi, kartami i dokumentami... ale klucze ocalisz!

      Usuń
  8. Intrygująca jest ta stylizacja, ale dół mi akurat pasuje, bo zakrywa, a góra bardziej roznegliżowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałem wszystkiego pokazywać:( Bez przesady, nawet jeśli przesada to moje drugie imię;)

      Usuń
  9. boski jest ten stanik :D chciałabym taki strój kąpielowy w kształcie torebek w realu! :D no może tylko aby więcej zakrywały hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może takie wielkie torby z Ikea? (na tobie wyszłaby z nich suknia) Byłoby bardzo awangardowo..

      Usuń
    2. hahahah, mam gdzieś w zanadrzu kilka toreb ikea, jak coś z nich zrobię to Ci wyślę efekty XD

      Usuń
  10. Góra fajna i oryginalna, ale faktycznie te spodenki takie bez szału totalnie, szkoda. Rozumiem zamysł, ale myślę, że znalazłbyś jakieś lepsze :D

    izoldaa1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!