Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nevermind

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jest prosto i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie stylizacja jest super, ale nie wiem co się stało z tym screenem (może to jakiś filtr?) że strasznie się świeci i mi to tutaj bardzo przeszkadza ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie mam pojęcia, u mnie wszystko widać dobrze, nie używam filtrów. Możesz pokazać jak to wygląda?

      Usuń
    2. Nie wiem za bardzo jak to zrobić, bo może to wina mojego monitora ;p

      Usuń
  3. Piękność i elegancja!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja:) te okularki to połączenie z jakimiś kolczykami? :D bo nie mogę się dopatrzec

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bogata Azjatka na pokazie Chanel ;) stylizacja jest ladna, jedynie ta dekoracja na twarz nie w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  6. Look w 100% w moim stylu, te okulary(?) dają super efekt i dopełniają stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest ładna,ale ta ozdoba na twarzy wygląda dziwnie,wygląda jakby makijaż spływał z twarzy xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. bez ozdoby na twarzy wyglądałoby to moim zdaniem lepiej. Tzn pomysł na nią jest świetny, ale jednak nie gra mi to z buzią doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!