Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Le Stryge (Wampir)
Witam! Znowu... Dzisiaj miał być tylko jeden post, ale jak zobaczyłem Wasze fascynujące odpowiedzi na pytania stwierdziłem, że ja też muszę coś na ten temat napisać;) O tym looku nie ma co pisać, taki prosty, klasyczny i znowu sukienki...

Ulubiona marka: Niestety nie robię w żadnej z nich zakupów, ale są to: Margiela, Versace, Saint Laurent
Ulubiony projektant: To już pewnie wiecie, bo co chwilę o tym mówię: Martin Margiela i John Galliano. Dodałbym tu jeszcze Donatellę Versace, ale to nie jest jeszcze ten poziom mistrzostwa.
Ulubiona modelka: Nie mam takiej, nie interesuję się zbytnio modelkami...
Ikona stylu: Tutaj mógłbym nie napisać nic albo napisać ze 100 nazwisk. Zdecydowanie Lady Gaga, Cher, Lady D
Ulubiona dekada w modzie: Tutaj szok i niedowierzanie, bo ja uwielbiam późne lata 90 i lata 2000. Ten kicz, tandeta i przekonanie, że jest się wspaniałym- HIT!
Najbardziej stylowy film/serial: Projektantka, modowe klasyki jak Diabeł ubiera się u Prady i Plotkara, ale też filmy kostiumowe.
Ulubiona część garderoby: Biżuteria, szczególnie ta z krzyżami (mam więcej różańców niż niektórzy księża), pierścionki. Z ubrań to chyba koszule, których specjalnie często nie noszę, ale lubię je mieć.

+W przyszłym tygodniu zagramy chyba w "Nigdy w życiu". Widziałem to ostatnio na Stardoll i spróbuję coś wymyślić;)
Chustka Vinyl | Sukienka PPQ, Vinyl | Pasek Limited Edition, Royalty | Torebka Mawi | Sandały Limited Edition

22 komentarze:

  1. Super stylizacja, kocham koronki w każdym wydaniu :D Złote dodatki są ekstra.
    Rozbawiłeś mnie tymi różańcami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      To nie był żart, serio mam taką trochę kolekcję różańców...

      Usuń
  2. Aaaaale ja kocham te włosy! Naprawdę! Ogólnie obie te sukienki same w sobie są moim zdaniem nijakie i zawsze muszę coś z nimi kombinować, żeby było to satysfakcjonujące. Ten pasek i chustka to moje ostatnie hity! Świetne połączenie, serio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te włosy są ładne, ale przez to, że są takie wysokie moje czoło bez brwi wygląda 10 razy większe (ten żart Nikkie o "tenhead") muszę nosić wszelkiego rodzaju nakrycia głowy... Co jest dobre, bo prawie nigdy z nich normalnie nie korzystam.
      Dzięki:)

      Usuń
  3. Stylizacja super, wszystko dobrze dopasowane tylko jedną rzecz bym wymieniła, chusta-pielucha na głowie, mam wrażenie że jest tak popularna że wszyscy ją zakładają bez względu na to co dollka ma na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ja się starałem i mój look powstał w oparciu o tą chustę:( Którą muszę mieć, żeby nie mieć czoła kosmity.
      Dziękuję:)

      Usuń
    2. Calkiem trafne porownanie do pieluchy 🤣

      Usuń
  4. Zazdroszczę, że umiesz stylizować sukienki, nakładając na nie jeszcze coś innego. Ja zakładam samą, czasem dodatek typu pasek, bo jak założę jakieś inne elementy to zaczyna być kiczowato i nijakxd Zmieniłabym buty na ciemne, bo mam wrażenie, że te białe giną pod czernią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam sukienek nie stylizuje się aż tak trudno, cały czas je przecież noszę... Ciemne buty za bardzo zlewały się z sukienkami i powstawała taka wielka plama czerni, a białe dodatkowo pasują do nakrycia głowy;)
      Dziękuję!

      Usuń
  5. świetna stylizacja, ale ta chusta tu nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylka powstała specjalnie pod chustę, ale dziękuję:)

      Usuń
  6. Według mnie byłoby lepiej bez tej chustki, tak to kozak!

    OdpowiedzUsuń
  7. ten look już mi się średnio podoba. głównie przez sukienkę z PPQ, która dla mnie ma okropną grafikę. chustki natomiast będę bronił. tworzy mi taki klimat wakacji na Sycylii, a doll wygląda trochę jak wdowa w żałobie (co uwielbiam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam ten fragment z wdową i przewijając na górę zaczęłam tak na tę stylizację patrzeć...
      (oczywiście na plus)

      Usuń
    2. W ostatnim czasie polubiłem te stare i okropnie wykonane graficznie artykuły i specjalnie właśnie je wybieram, ale rozumiem, że czasami aż oczy bolą.
      Wdowa <3 O tak!

      Usuń
  8. Juz w apartmencie ta kreacja skradla moje serce, ostatnio uwielbiam czarne sukienki z koronka i transparentnymi elementami. Podobaja mi sie czarne dodatki ze zlotymi detalami, zwlaszcza torebka. Buty choc naprawde sa świetne, mysle, ze lepsze bylyby zlote sandalki Kim K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się teraz przypomniało, że kiedyś chyba Madonna nosiła się z tą torebką... Teraz wiem czemu mi się tak podoba:) Nie mam tych sandałków, sprzedałem albo gdzieś w szafie zgubiłem- trudno powiedzieć...

      Usuń
  9. świetna stylizacja :) jedyne co bym zmieniła to te szpilki,lepiej by tu pasowały zwykłe czarne albo jakieś złote :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty miały być takim przełamaniem:(
      Dziękuję!

      Usuń
  10. Bardzo lubię tą stylizację, porównanie do wdowy jest celne, to taka bogata wdowa :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam plan na przyszłość;)
      Dziękuję!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!