Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap II - Głosowanie
Na wstępie chciałbym tylko napisać, że jestem zniesmaczony zachowaniem niektórych uczestników. Ankiety miały być ułatwieniem dla nas wszystkich, jednak niektórzy zapomnieli, że to tylko gra i liczy się tylko dobra zabawa, a nie oszukiwanie i nabijanie sobie głosów. Nabijanie ich dla siebie albo innym w celu wyeliminowania jakiegoś uczestnika, jest to naprawdę żałosne zachowanie, biorąc pod uwagę, że zasady są jasno wypisane w każdym poście.

Jeszcze tylko informacja dla osób, które myślą, że sztucznym nabijaniem głosów wygrają konkurs, otóż nie, wczoraj wieczorem właśnie odebraliście sobie, ale niestety też wielu uczestnikom konkursu możliwość głosowania w finale.
O 22:00 zakończył się Etap II, więc czas na głosowanie! Dla przypomnienia napiszę tylko, że tematem dla jednej połowy był jeans, a dla drugiej połowy satyna. Jak poradzili sobie uczestnicy?
Bez zbędnego przedłużania przechodzimy do prezentowania stylizacji! Tylko jeszcze krótkie informacje i zasady:

Głosowanie trwa do WTORKU 12/05/2020, 18:00
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć
Głosujemy przechodząc do tej strony, w komentarzach wpisujecie nicki osób, na które głosujecie. Dokładne zasady znajdziecie na stronie.
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
Drużyna Simby
Zaplątani
Pingwiny z Madagaskaru
Potwory i Spółka
Armia Lorda Farquaada
Śnieżynki Elsy
Atomówki
Iniemamocni
Wścibskie Dzieciaki
Piękne i Bestie

86 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra, jestem zażenowana xd kto był aż tak przerażony, że przegra i chciał wyeliminować inną osobą nabijając jej niezliczoną ilość głosów. dramat

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://modowi-rywale.blogspot.com/p/etap-ii-gosowanie.html?m=1

      Usuń
    2. Nie można głosować w ankiecie. Wszystko dokładnie wyżej zostało opisane. Głosujemy w komentarzach na stronie która specjalnie została do tego przygotowana.

      Usuń
  4. Niestety, w każdej sytuacji widać że pieniądze rządzą ludźmi. Życzę powodzenia wszystkim i zacznijmy grać fairplay :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, bardzo fajna i uczciwa forma głosowania! Na pewno oddam swoje głosy i będzie mi ciężko wybrać min 3 stylki w niektórych grupach :<

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry pomysl na glosowanie, na pewno sprawiedliwszy :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre rozwiązanie z glosowaniem! Ciekawe jakie bedzie kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś musi być tym irytującym typem w komentarzach, więc dziś to będę ja:
    Głosowanie w taki sposób jest bardzo fajnym rozwiązaniem, ALE...
    1. Po co w ogóle bawić się w jakieś głosowanie? Od razu dajcie członkom elity wybrać kto przechodzi dalej, w końcu powinni mieć jakieś profity z udzielania się na tym blogu, a nie sądzę, żeby jedynie podwojenie ich głosów w konkursie, W KTÓRYM SAMI BIORĄ UDZIAŁ, wystarczyło... XDXD
    2. Czemu ograniczyliście liczbę głosujących do 3? Nie, żeby to było coś złego, ale dziwi mnie ta nagła zmiana, bo ma się nijak do zabezpieczenia konkursu przed ludźmi nabijającymi sobie czy komuś głosy, w końcu wystarczy im do tego nawet opcja głosowania na 1 osobę w grupie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczbę osób, na które można głosować* srr

      Usuń
    2. W sumie to ciekawe wnioski, nie pomyślałam o tym :p

      +1

      Usuń
    3. Nie rozumiem tego oburzenia związanego z Elitą, jest to wyróżniona grupa u nas, która od zawsze miała większe profity. A głosować na siebie nie można, więc żaden członek Elity sobie samemu głosów nie nabije. Tak czy inaczej, takie restrykcje wprowadziłem, bo to uważam za słuszne. Obwiniać można osoby, które nie grają fair, a nie organizatorów.

      Usuń
    4. przepraszam ale nigdzie nie ma napisanego że nie można na siebie samego głosować, chyba że czegoś nie zauważyłam

      Usuń
    5. To dosyć logiczne

      Usuń
    6. to gdyby to było powiedziane na samym początku to prawdopodobnie nie byłoby teraz takiego zamieszania zakładając, że każdy by przestrzegał danych zasad

      Usuń
    7. i w takim razie mogę szczerze powiedzieć, że w tamtym etapie głosowałam na siebie, więc czy to oznacza, że zostałam zdyskwalifikowana ?

      Usuń
    8. Zmiany zostały wprowadzone teraz, nigdy nie można było głosować na siebie, ale jako że wcześniej kontroli nad tym nie miałem, bo nie widziałem kto i na kogo zagłosował, to nie było takiej opcji by takie głosy uważać za nieważne. Teraz samemu będę je podliczać, więc głosy na własną pracę nie wchodzą w grę.

      Usuń
    9. Jeśli coś nie jest wyraźnie zakazane, to znaczy że jest dozwolone. To dosyć logiczne ;)

      Usuń
    10. Kłócić możecie się w nieskończoność, ja zdania nie zmieniam, głosy na własną pracę nie będą liczone.

      Usuń
    11. ale przecież to nie jest kłótnia, to jest po prostu wymiana zdań bo powstały pewne niejasności w zasadach i należy takie rzeczy pisać żeby rozwiać wszystkie wątpliwości i wahania, moim zdaniem lepiej tak wyrazić swoje zdanie niż trzymać je w sobie i dusić w nieskończoność, bo trzymanie w sobie emocji jest niezdrowe i powoduje wiele chorób m.in. raka, więc .... powracając do tematu, nie ma żadnej kłótni xd

      Usuń
    12. Nikt się o to nie kłóci. Raczej chodzi nam o to, aby regulamin był jasno napisany i dawał odpowiedzi na wszystkie podstawowe pytania, czyli:

      1. Ile można oddać głosów?
      2. Jak często można oddawać głosy? Jest to jednorazowe czy można np. raz dziennie?
      3. Jeśli nie można głosować na siebie, to czy można w takim razie oddawać głosy na inne osoby w swojej grupie?

      Ja już zagłosowałam, więc po ptakach, ale myślę, że są osoby, które mają te same pytania. Tak jak powiedziałam wcześniej, uważam, że jeśli czegoś jasno nie zakazaliście na początku, to nie powinniście egzekwować tego do momentu wprowadzenia danej zasady. Jednak jest to tylko konkurs na ubieranie lalek, więc zrobicie jak chcecie nie xD

      Usuń
    13. Punkt 1 jest jasno opisany, więc punkt 2 można wziąć na logikę, że głosować można tylko jednorazowo. Jeśli chodzi o 3 to można oddawać punkty na swoją grupę, ale nie własną pracę. Mam nadzieję, że już wszystko jasne.

      Usuń
    14. Dobrze, że chociaż teraz wyszły niejasności i na przyszłość będzie wiadomo, na co zwrócić uwagę przy pisaniu zasad - są w końcu różne konkursy, w niektórych można na siebie głosować, w innych nie, więc myślę, że to akurat powinno być wyszczególnione ^^ W końcu ludzie oddają (zgaduję?) prace, które im się dość podobają, więc to logiczne, że jeśli jest taka opcja, to zagłosują też na swoje stylówki XD Co do podwójnych głosów, wciąż nie uważam (nie oczekuję, że teraz z kolei znowu to zmienicie, ok, tylko dzielę się opinią jako uczestnik konkursu XD) żeby dawanie mocniejszych głosów niektórym tylko dlatego, że często komentują wam posty, było dobrym pomysłem. Jeszcze zrozumiałbym mocniejsze głosy dla jakichś ekspertów od styluweczek, którzy nie są w żadnej z grup, ale tu nie, po prostu nie XD

      Usuń
    15. Tak, wszystko jasne, powinno ułatwić to wielu osobom głosowanie. Dzięki :]

      Usuń
  9. Niektórzy ludzie traktują gre zbyt poważnie. Z nową formą głosowania to naprawdę dobry pomysł, choć pewnie dla organizatorów czasochłonny ale no, gdyby uczestnicy nie oszukiwali byłoby inaczej.
    StarMartusia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że takie głosowanie jest dużo bardziej sprawiedliwe niż ankiety. Nagle się okaże, że z kiludziesięciu głosów zrobi się kilkanaście :'D

    OdpowiedzUsuń
  12. głosy oddane chociaż nie było łatwo! Szkoda, że niektóre grupy zapomniały o spójności, która też jest ważna w tym konkursie :/ Dlatego mega szacun dla Iniemamocnych, bo to co zrobili to jakiś kosmos! Super jest też stylka od MeLolitka - zdecydowanie wpadła mi w oko :D Życzę powodzenia wszystkim i ciekawi mnie co przyniesie kolejny etap :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rety kotlety, dzięki XD u Was też widać dużą spójność i bardzo fajnie wyszliście, także powodzenia ;p

      Usuń
    2. Dziękujemy! To zasługa naszej bardzo aktywmej konwersacji hehe ^^

      izolda1996-k

      Usuń
  13. Umm.. co się tu odwaliło..? Zastanawiałem się o co może chodzić ze zniknięciem posta, ale tego to się nie spodziewałem. Szkoda, że niektórzy nie potrafią po prostu dobrze się bawić i chcą tylko uparcie wygrać. Było to widać już w pierwszym etapie, więc nałożona restrykcja może być dobrym pomysłem. Wciąż nie rozumiem jednak oddania tylko 3 głosów. Myślę, że powinniśmy móc oddać głos w każdej grupie - osobiście zawsze tak robiłem. Mimo wszystko mam nadzieję, że dzięki temu gra stanie się sprawiedliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrozumiałam to tak, że można oddać max 3 głosy w każdej z grup :o

      Usuń
    2. Rzeczywiście, mój błąd - źle przeczytałem. Wszystko jest okej w takim razie :D

      Usuń
    3. Ale tak jest „ Głosować można na max. 3 osoby w grupie”. W każdej z grup możesz zagłosować na 3 wybrane osoby

      Usuń
  14. Jeśli chodzi o ten etap, to jestem bardzo zawiedziona pracami. W niektórych grupach nawet nie widać minimalnych starań żeby zachować jakąś spójność. Do tego w większości stylizacji pomieszane są materiały i nie widać, która grupa jaki miała temat. Może kolejne zadanie wyjdzie lepiej. :D
    Iniemamocni jak dla mnie roznieśli wszystkich. Mega prace, ciężko wybrać najlepszą, a do tego ta piękna prezentacja. Cud i miód, czekam na więcej od was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od Ciebie to usłyszeć to ogromny komplement, dziękuję, kocham Twoje styluweczki XD ♥

      Usuń
    2. Ja też się podpinam, bo Wasza grupa pod względem spójności i stylizacji jest u mnie bardzo wysoko!

      Usuń
    3. Jak miło mi (nam pewnie też) to słyszeć! ♥
      Jestem od dawna fanką twojego stylu więc to już taki trochę zaszczyt :D

      izolda1996-k

      izolda1996-k

      Usuń
    4. O kurcze dzięki. Fajnie że się komuś moje stylki podobają 😁

      Usuń
  15. Rozwiązanie sprawiedliwe, głosy oddane i wszystkim życzę powodzenia 🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jeszcze dodam do wszystkich zarzutów w kwestiach głosowania itd. Szkoda, że niektórzy z Was nie widzą ile czasu i kasy poświęcają na to wszystko Kamil i Kinga. Chcą aby konkurs był na wysokim poziomie i sory, ale to nie jest ich wina, że ludzie w głupiej grze nie potrafią grać fair. Kamil i Kinga chcą aby wszystko odbywało się sprawiedliwie, dlatego zmienili formę głosowania. Zauważcie, że oni z tego nic nie mają i nie dziwie im się, jak stwierdzą, że nie zrobią więcej modowych, bo ciągle pojawiają się zarzuty w ich kierunku. Zapewniają nam fajną zabawę, przekazują mase kasy na nagrody, a ciągle tylko pretensje. Pomyślcie trochę kto na tym konkursie korzysta najbardziej, a kto najwięcej od siebie daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1!! pragnę jeszcze zauważyć, że wszystko rozchodzi się o wirtualną walutę w grze z ubieraniem lalek... Niby większość ludzi tutaj jest taka dorosła a jak zobaczyli trochę pixelowej monety do wygrania to ześwirowali i wrócili do zachowań niczym z przedszkola...

      Usuń
    2. według mnie, nikt nie ma do nich pretensji, a jeżeli ma to one wynikają z tego, że ktoś z uczestników wcześniej źle postąpił i postanowił zwiększyć swoje szanse wygrane i przez to ludzie są trochę źli bo się napracowali i ich praca nie zostanie sprawiedliwie oceniona. Można takie zachowanie oczywiście również zwalić na kwarantannie, bo ile można siedzieć w domu i izolować się od wszystkich, więc czasem taki mały problem może obudzić w człowieku wielkie pokłady gniewu i zdenerwowania. Wszyscy mamy świadomość ile pracy zostało włożone w tego bloga i ten konkurs, bo zorganizowanie tego wszystkiego pochłania bardzo dużo czasu i chęci, ale po to też są komentarze żeby dzielić się swoimi przemyśleniami i wyrazić swoją opinie, lepszą bądź gorszą

      Usuń
    3. totalnie się zgadzam z Agu :) wiem ile czasu Kamil i Kinga spędzają nad tym aby wszystko było dopięte na ostatni guzik i za to im chwała!

      Usuń
    4. Ja nie mam nic do komentarzy czy do kulturalnego wyrażania swojej opini, uważam też, że dopytywanie o dokładne zasady jest jak najbardziej ok. Po prostu pamiętam komenatrze spod poprzednich wyników, ale też z poprzednich edycji modowych rywali i często była to jedna wielka drama. Moim komentarzem chciałam pokazać, że często nie zauważamy i nie doceniamy tego co ktoś dla nas robi, a wynajdujemy najdrobniejsze wady i błędy. Może jak ktoś przeczyta mój komentarz to inaczej spojrzy na cały ten konkurs.

      Usuń
  17. Na wstępie to szacun dla Organizatorów za stalowe nerwy... Rozwiązanie z głosowaniem moim zdaniem bardzo dobre, kto chce to uczciwie zagłosuje.
    A teraz zabieram się za głosowanie, bo jest z czego wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddałem głosy - życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śmieszne dość, ale no zagrywki owej natury były do przewidzenia przy takiej nagrodzie 🤷🏻‍♂️ Ogólnie to nie jestem jakoś super przekonany do tej nowej formy głosowania, bo byłem zmuszony przelogować z innego konta, aby móc oddać głos i będę musiał to robić przy każdym etapie xd Wiem, że to mega małostkowe, ale nie jest to dla mnie wygodne.
    Poza tym to te podwójne głosy od elity są dość odważnym posunięciem z Waszej strony. Ja chyba bym nawet nie pozwolił redaktorom brać udziału w konkursie wieloetapowym, bo wiem, że ktoś by się mnie uczepił o faworyzację XD
    A tak abstrahując, niesamowity nowy wygląd bloga! Śliczny nagłówek i bardzo ładny odcień zieleni wybraliście, serio. Aż miło się tutaj przebywa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się podpinam trochę, że redaktorzy mogliby stanowić właśnie osoby, które oceniałby np. przyznawaliby dodatkowe głosy do tych otrzymanych już od nas, no ale to odebrałoby Wam zabawę w postaci uczestnictwa :/

      Usuń
  20. Ja zacznę od od podziwu, jaki kieruję w stronę organizatorów za poświęcony czas, środki i przede wszystkim nerwy, wynikające z takich nieprzyjemnych sytuacji jak ta. Niektórzy powinni odrobinę przystopować ze swoim podejściem, jak i samej nagonki na to, że coś nie wyszło albo nie jest idealnie, jakby ktoś chciał, bo to trochę brak wdzięczności za to, że ktokolwiek próbuje jakoś zaangażować nas i uratować umierającą platformę, starając się przy tym naprawdę bardzo (zawsze lepiej zadać pytanie niż pluć jadem). Co do samej sytuacji związanej z ponownym wstawieniem głosowania - no to osoba lub osoby, które za tym stoją i wywołały tę sytuację, zachowały się po prostu żałośnie i dziecinnie, i tu stawiam kropkę, bo mam nadzieję, że odczują wstyd.
    Niektóre prace mnie zachwyciły, inne trochę zawiodły, ale poprzedni etap pod względem stylizacji podobał mi się jednak bardziej, w każdym razie głosy oddane! Uważam też, że zmiana sposobu głosowania jest bardzo dobrym rozwiązaniem, jak i sama forma najbardziej sprawiedliwa. Każdemu życzę powodzenia! :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Podejrzewałam dlaczego właśnie pierwszy post został usunięty, trochę przykre. Z tego co wiem, duża część uczestników jest dorosła, a trafiają się takie sytuacje, że ktoś nabija sobie głosyXDDD Mega współczuję i podziwiam organizatorów, bo to na nich spływa teraz to wszystko, mimo, że są niewinni. Niektórzy chyba zapominają, że ten konkurs to dodatek, przyjemność, a nie ich obowiązek. Robią to z dobrej woli, chcą, aby czytelnicy dobrze się bawili, a zdarzają się takie sytuacje- żenada i wstyd ze strony osób, które chcą oszukać samych siebie:p Zaraz biorę się do głosowania. Życzę powodzenia wszystkim, którzy grają fair!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nowa forma głosowania jak najbardziej mi odpowiada. Współczuję tylko liczenia tych głosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno z mojej strony.
      Nie rozumiem nagonki na nowe zasady lub organizatorów. Jasne, zasady się zmieniły, bo taka była konieczność. Jeśli się komuś coś nie podoba to nie musi brać w tym udziału. Jak dla mnie to jest bardzo proste rozwiązanie.

      Usuń
    2. Ja sobie też ¯\_(ツ)_/¯ A Tobie życzę powodzenia, kolejna świetna stylizacja!

      Usuń
  23. Iniemamocni są super ;-;
    A co do fejk głosów - jestem dumna, że tak zostało to rozwiązanie. Może dzięki temu gra będzie grą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ^-^ Wasza grupa też wygląda super, świetny bordowy dodatek, powodzenia :D
      karoliss12

      Usuń
    2. Dziękujemy Karolina <3

      Usuń
  24. Co do rzekomego braku spójności, to wszystkie prace są spójne. Ci co mieli mieć dżins mają dżins, ci od satyny mają satynę. Ja sam specjalnie szukałem czegoś co ma w nazwie słowo satin. Wszyscy liderzy spisali się na medal. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rozwiązana sprawa z głosowaniem, ALE nie rozumiem czemu nagle głosy elity liczone są x2. Można było zaznaczyć to w I etapie, albo ten pomysł zachować na kolejną edycję.
    Don't @ me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma głosowania musiała być koniecznie zmieniona teraz, stąd też nagłe zmiany ^^

      Usuń
    2. Nagła zmiana jest zrozumiała i jak najbardziej na miejscu, jednak podwójne głosy dla elity to mówiąc delikatnie - leciutka przesada. Myślę, że zamiast tego po prostu w finale elita powinna móc głosować wraz z redakcją czy coś.

      Usuń
  26. Bardzo wiele prac mi się podoba, głosy oddane. Szkoda, że ktoś (bądź kilka osób) nie umie się bawić i oddać sprawiedliwemu głosowaniu, ale super, że administratorzy zwrócili tak szybko uwagę i mamy nowy, świetny sposób na głosowanie, dziękuję! Życzę wszystkim powodzenia!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie będę się szeroko wypowiadać na temat tego co się stało z głosowaniem, ale zawsze ktoś oszukuje, takie życie.

    Co do stylizacji, to większość jest naprawdę super, ale nie widze wśród grup za dużej spójności.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiem ile czasu, energii, chęci i kasy potrzeba na Modowych. Po prostu wiem. Wiem też jak wkurwi..... wkurzające jest, gdy ktoś (lub kilka ktosiów) nagle gubi rozum i zaczyna nabijać sobie (aby wygrać) albo komuś (aby miał nieproporcjonalną liczbę 'serduszek' pod stylką) głosy.

    Szanuję nowe zasady, chwalę za sposób głosowania, podziwiam za poświęcenie swoje czasu na liczenie tego. Jednak uważam że w jakimkolwiek konkursie, z taką nagrodą czy x razy mniejszą, nikt nie powinien mieć podwójnego głosu, nikt też nie powinien dostawać podwójnej nagrody ;)))

    Nawiązując do tego co napisał wyżej Paweł - udziału redaktorów. Z góry nie mówię konkretnie o QoF. Nigdy w stosunku do pracy swoich nie będzie tak obiektywny jak w stosunku do pracy obcych. I taki brak obiektywizmu (obiektywnej oceny) niestety nieraz na polskich blogach wyszedł już na światło dzienne.

    Wracając już do tego konkursu. Drugi etap pamiętam jako patrzenie na grupę jako całość. Grupa powinna tworzyć całość tak jak stworzyli to Iniemamocni. Pełen profesjonalizm. Serio widać że schowaliście rywalizację do kieszeni i zagraliście jak zespół. Liderze masz świetną grupę i odjeb... zrobiłeś kawał dobrej roboty. W innych grupach różnie to już wyszło. Jedni są trochę bardziej spójni, inni mniej.

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1
      Dodam tylko jeszcze, tak dla osoby, której tak odwaliło z tym nabijaniem głosów: Jeśli robisz takie świństwo na konkursie z ubierankami z gry, to szczerze życzę powodzenia w realnym życiu. Serio.

      Usuń
    2. Nie widzę problemu z tym, żeby redaktorzy brali udział w zabawach, skoro organizatorami jesteśmy tylko ja i Kinga? Ktoś mi wytłumaczy, dlaczego nie mielibyśmy im pozwolić?
      Przecież z Kingą nie wybieramy zwycięzców, tylko Wy sami głosujecie i według tego są wybierani, więc żadnego faworyzowania z naszej strony nie ma.

      Usuń
    3. Super się pracowało w tej grupie, to fakt ^^

      Usuń
  29. Wyjaśniłeś wszystko w punkt Kamil. Bardzo dobra decyzja ze zmianą formy głosowania, osobiście bym na to nie wpadła, więc super wyjście z sytuacji. Ogólnie podziwiam za całokształt, wkład w konkurs i prowadzenie bloga! Mimo, że przez długi czas mnie nie było na stardollu, za sprawą bloga, miło jest tu wrócić na trochę i widzieć, że wszystko nadal super funkcjonuje :)
    Wracając do konkursu, powiem tyle, że jak stylizacja jest dobra, to sama się obroni i kropka. Niektórzy swoim zachowaniem mijają się z celem tego konkursu. Żałosne, oby to były ostatnie takie akcje. Też mnie rozśmieszyło, że niektórzy jeszcze dopytują czy można oddać głos na siebie xD bitch. serio
    Podwójne głosy dla Elity, jak najbardziej spoko, bo czemu nie.
    Redaktorzy mają również szansę wziąć udział w konkursie? Też jak najbardziej spoko, bo konkurs ma służyć Z A B A W I E, więc fajnie, że taka możliwość nie jest im odbierana. Nie rozumiem, po co ludzie jeszcze na siłę się doszukują jakiś luk, niesprawiedliwości, czy czegokolwiek.
    Uważam, że uczestnicy trzymają poziom, na pewno oddam sporo głosów. Moje ulubione stylizacje z tego etapu, to : LadyMK2000, MeLolitka, Click. Jako całokształt, to wiadomo, uznania dla Iniemamocnych, super robota! I inspiracja, żeby wykazać się większą kreatywnością w kolejnych etapach (o ile będzie mi dane brać dalej udział).

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam prośbę do mojego lidera LadyMK2000. Mógłbyś/Mogłabyś chociaż teraz stworzyć jakąś formę komunikacji? Bo nadal nie ma żadnej grupy ani odzewu. A też nie tak miała wyglądać praca w grupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my kochana jesteśmy w kontakcie na fb, ponoć wy w ogóle nie zareagowałyście na wiadomość :(

      Usuń
    2. Na jaką wiadomość? To dodasz nas? Masz mnie na fb :)

      Usuń
  31. Co do konkursu to proszę Was, zaszalejcie bardziej! Kiedy będzie lepsza okazja do tego niż teraz?
    Kamil ja podziwiam twoją pracę, Dziękuję:)

    Moja uwaga: Pewna osobo, proszę Cię skończ z tymi szopkami. Od początku czepiasz się wszystkich najbardziej i najgłośniej. Czepiasz się moich looków, oddanych głosów i wysokich wyników u innych, komentarzy- wszystkiego! Sama masz podejrzaną liczbę głosów w pierwszej rundzie- niby świetny look, okej może tak było... Ale jak masz dużo (za dużo) głosów w drugiej rundzie to nagle padłaś ofiarą czyjegoś oszustwa? Może trochę za mocno Ci się kliknęło i z osoby czepiającej się wszystkiego musisz zmienić maskę na ofiarę. Tak dużo razy piszesz, że coś jest żałosne... Żałosne to są te cyrki i tanie odwracanie od siebie uwagi. Masz problem do innych, masz tyle czasu na węszenie i sprawdzanie innych... Zajmij się może swoimi wiecznie krzywo założonymi ubraniami.

    OdpowiedzUsuń
  32. jeny, co tu sie zadziało....człowiek już na stardollowej emeryturze wraca, chce się pobawić ale widzę rywalizacja dalej niekiedy odbija. to sie nie zmieni.

    nie jestem typem człowieka który szaleje modowo zarówno na sd jak i w rl, więc moje stylizacje raczej nie będą z tych że używam krzesła jako bluzki, jeśli będzie mi dane walczyć dalej oczywiście :)

    parę prac jest naprawdę fajnych, idę oddać swoje głosy!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak w ogóle, gdzie jest regulamin bloga? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpiszesz słowo regulamin w wyszukiwarkę na blogu to przeniesie cię to posta Iwony z właśnie regulaminem

      Usuń
  34. Liczba głosów elity czy redaktorów jest liczna podwójnie?
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udzielam się ostatnio na stardoll, ale wracam na bloga i konkurs, ponieważ uważam go za świetną zabawę. Nie rozumiem po co grać nie fair w internetowej grze. Chyba bardziej liczy się uczciwość niż jakieś stardolary?

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!