Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Criminal
Cześć! Przepadłam za tymi włosami... Mimo, że ciągle coś zmieniam i udoskonalam w wyglądzie swojej doll, to chyba teraz najbardziej mi się podoba jej twarz :) A Wam?
Dzisiejszy look bazuje na połączeniu dwóch odcieni jeansu, do tego dobrałam dodatki takie jak pasek ze świecącą sprzączką, równie błyszczącą biżuterię oraz okulary. Stylizację uzupełniłam granatową torebkę i apaszką w tym samym kolorze. Do tego buty racice, już teraz wiem, że wiele Was za nimi nie przepada, natomiast one są moim marzeniem, to chociaż na swojej medoll ponoszę :D
Koniecznie podzielcie się ze mną swoją opinią na temat mojego outfitu! 
Może porozmawiamy w komentarzach? Co u Was? :)

14 komentarzy:

  1. No! Estetykę to mamy faktycznie podobną! Ta stylizacja jest dla mnie super i pokazuje, że dżins z dżinsem mogą żyć ze sobą!Buty mnie urzekły tutaj i ich długość jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Masz może wersję tych butów w szafie swojej medoll?

      Usuń
    2. Niee, niestety nie, ale poluje na nie :< W zasadzie teraz mam taki okres, że chciałabym jednocześnie bardzo dużo, ale nie wiem, co zrobić ostatecznie w stylizacjach...XD

      Usuń
    3. Pochwal się jak zrobisz już jakiś look z tymi butami! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam twoje stylizacje, zawsze mi się podobają! Tak jak w komentarzu powyżej pokazałaś, że można połączyć dwa różne odcienie dżinsu, tak, aby się nie gryzły. Dla mnie ten model butów jest hitem 2019/20 i również zakupiłam dla swojej doll obie wersje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. Jesteś jedną z niewielu osób które rozumieją fenomen tabi shoes :)

      Usuń
  3. Lubię połączenie różnych kolorów dżinsu w jednej stylizacji. Fajnie wygląda ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki dobrze dobrane, nie podoba mi sie jednak baza... po prostu nie lubie jeansowych lookow 😅 dla mnie najlepiej jest gdy jeansowy element jest tylko jeden. Nie dziwie sie, ze tak czesto masz te fryzure - jest naprawde ladna! Co u mnie? Przygotowuje sie do kolokwium, dlatego tez mam duzo nauki. Ciagle chce obejrzec jakis film/serial, ale nie mam wolnego czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem, że są zwolennicy i przeciwnicy mieszania kolorów jeansu :) Z czego kolokwium? Online? I co studiujesz? :) Ja za to robię wszystko byleby tylko się nie uczyć...:)

      Usuń
    2. FiR 😅 kolos z makro sie szykuje... online, innej opcji nie ma ;) a Ty? u mnie podobnie to wyglada, czesc praktyczna da sie zrobic, ale jakos blokuje sie na nowa wiedzę. Ciagle przeszkody 😒wlasnie co do jeansu.. jesli maja byc dwie rzeczy to ja wybieram koszule i spodnie ale w takin samym badz zblizonym kolorze. Do tego biale sneakersy i bluza bez kaptura, ewentualnie skorzana kurtka.

      Usuń
  5. mi się nie podoba w ogóle..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba ten look. Ogólnie jestem fanką twoich stylizacji :D
    Co do butów to faktycznie ich nie lubię, ale te konkretne całkiem podobają mi się ze względu na wykonanie. Mają fajną fakturę.

    A co do ogólnych spraw, to teoretycznie mam 'dużo czasu' a z niczym nie umiem się wyrobić. Jestem tydzień do tyłu z każdym zadaniem domowym... brak słów.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja może nie przypadła mi za bardzo do gustu, ale uwielbiam te buty!! mam w stardollowej szafie chyba wszystkie ich wersje, które pojawiły się w plazie i nie pogardziłabym nimi w realnej wersji :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!