Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paraśurama trzymający topór i pąk róży
Witam! Publikuję look, który miał być już tydzień temu, ale w ostatniej chwili stwierdziłem, że nie podoba mi się dół i podszewka, więc musiałem wszystko poprawiać i widzicie to dopiero dzisiaj...

Czas na zabawę! Opowiedzcie mi o waszych stylowych inspiracjach, czyli odpowiedzcie na poniższe pytania (Są to pytania, które ostatnio pojawiły się na stronie Vogue Polska i mi się spodobały) i napiszcie co sądzicie o moim dzisiejszym outficie. Każdy kto to zrobi dostanie 2 artykuł z ostatnich kolekcji Vinyl i It Girls. Pamiętajcie o dodaniu 2 artykułów do WishListy na Stardoll i napisaniu swojej nazwy w komentarzu:)

Ulubiona marka,
Ulubiony projektant,
Ulubiona modelka,
Ikona stylu,
Ulubiona dekada w modzie,
Najbardziej stylowy film/serial,
Ulubiona część garderoby.
Okulary Young Hollywood | Naszyjnik StarDesign GucciiBoy | Sukienka Limited Edition, Bonjour Bizou, Fudge | Sandały Antidote

44 komentarze:

  1. mimo,że to nie mój styl to stylizacja ładnie wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha moje inspiracje juz znasz :D
    Swietnie wykorzystales te spodnice, bluzke rowniez, ktora nie jest najlatwiejsza do wystylizowania. Sandalki sa wisienką na torcie :)

    YSL
    Karl Lagerfeld
    Emily Ratajkowski
    Grace Kelly/Księzna Diana/Aureta
    Lata 90.
    Sex and the city/Scream Queens
    Koszule, bluzy i bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odpowiedzi znałem, a teraz więcej osób się o nich dowiedziało! Nagroda kupiona:)
      Ta bluzka była moim koszmarem, próbowałem ją sprzedać, ale nikt jej nie kupował, więc stwierdziłem, że muszę się z nią zmierzyć.

      Usuń
    2. Zawsze mozna zutylizowac haha zazdroszcze naszyjnika, szkoda ze to design :( chociaz lepiej chyba miec taki w realnej szafie :D moje koszmary z wirtualnej szafy kryja sie w zablokowanych pokojach 😂

      Usuń
    3. Byłem zmuszony do zutylizowania swetra z Antidote... Nie wiem jak admini to zrobili, ale tak mi wszystko spowalniał, że nie mogłem go nawet za 2sd do bazaru dodać:( O tak! chciałbym bardzo naszyjnik Chanel.

      Usuń
  3. stylizacja jest śliczna. połączenie sukienki i bluzki z piórami tworzy fantastyczny efekt.

    Ulubiona marka - Schiaparelli
    Ulubiony projektant -Daniel Roseberry
    Ulubiona modelka - brak
    Ikona stylu - Chloe Sevigny
    Ulubiona dekada w modzie - lata 20.
    Najbardziej stylowy film/serial - The Great Gatsby
    Ulubiona część garderoby - kurtka/okrycie wierzchnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Schiaparelli jakoś nie pomyślałbym o tej marce, a faktycznie interesujące projekty prezentuje. Przesłałem coś z WishListy.

      Usuń
    2. Odkąd Daniel Rosberry przejął stery jako dyrektor kreatywny to na nowe kolekcje aż chce się czekać z niecierpliwością.
      Chociaż na jesieni mogę zmienić zdanie, bo Raf Simons będzie współtworzył z Miuccią Pradą, jakże to szokujące, Pradę. Możliwe, że będzie to mój nowy ulubiony duet zaraz po siostrach Rodarte oraz Fernando Garcia i Laura Kim, którzy tworzą pod szyldem Oscara de la Renty. Muszę też wspomnieć Silvi Venturini Fendi, która rewelacyjnie sobie radzi sama po śmierci Lagerfelda. Lubiłem też Clare Weight Keller za sterami Givenchy, ale odeszła niedawno i jeszcze nie wiadomo kto będzie nowym projektantem.

      Usuń
    3. Oj nie, Oscar i Rodarte to zdecydowanie nie moje klimaty... Nie mogę się doczekać tej ich wspólnej kolekcji, mam nadzieję, że przez to co się teraz dzieje nie będzie żadnych komplikacji. Fendi radzi sobie świetnie, ale Chanel po śmierci Karla trochę moim zdaniem podupada:( Clare nie wiem... Niektóre projekty były świetne, ale z niektórymi jej pracami miałem tak, że aż ciężko się patrzyło.
      Dodatki i biżuteria na pokazach Schiaparelli to jest wyższy poziom, to jest tak absolutnie piękne!

      Usuń
    4. Co do duetu od Oscara to może cię zaciekawi ich własna marka - Monse.
      Co do Chanel to mam wrażenie, że z kolejnym sezonem jest coraz gorzej. Jak dla mnie Karl oprócz ubrań sprzedawał też fantazję z metką Chanel i to chyba umarło wraz z nim. Jego pokazy zawsze robiły wrażenie. Ja nie zapomnę jak Virginie w swojej pierwszym pokazie couture na chyba jesień/zimę 2019/2020 wypuściła modelkę w szlafroku z piór jako look ślubny. To było straszne i chyba dokładnie tutaj ta fantazja umarła.
      Co do Clare to do końca będę bronił jej kolekcji couture. Ona i Pierpaolo Piccioli dla Valentino robili chyba najpiękniejsze pokazy podczas tygodnia mody haute couture. Natomiast jej ostatnie dwie kolekcje RTW nie były nawet w połowie tak dobre.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest bardzo ładna, to jak stworzona została ta sukienka- wow. Ulubioną marką jest chyba Dior, bo zarówno kosmetyki jak i ubrania bardzo mi się podobają, zaczynając od butów po bluzki. Ulubionym projektantem był, jest i będzie Yves Saint Laurent, mimo śmierci, myślę, że jego stare pokazy jeszcze długi czas będą wspominane przez wielu ludzi. Jeśli chodzi o modelki, ciężko wybrać jedną... ale będzie to Bella Hadid, po części i ona jest moją ikoną stylu. Za życiową inspirację- pod każdym względem, uważam Lane Del Rey. Uwielbiam lata 80, myślę, że to wtedy nastąpił ten wielki rozłam i wyzwolenie, kiedy moda została totalnie uwolniona od wszystkich reguł i norm. Najbardziej stylowym oraz oddającym klimat filmem jest Pretty Woman z przepiękną Julią Roberts. Między częściami garderoby również bardzo ciężko mi zdecydować, jednak to kupowanie butów zawsze najbardziej mnie ekscytuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Yves Saint Laurent to był prawdziwy mistrz, kolejne ciekawe wybory/ludzie/marki o których ja bym nie pomyślał. Buty to coś czego ja osobiście nienawidzę kupować, a znaleźć coś co sprosta moim wymaganiom i budżetowi to cud.
      Przesłałem prezenty, mam nadzieję, że dotarły.

      Usuń
  6. Naprawiłeś bluzkę, za którą nie przepadam (tak samą w sobie). Całość wygląda świetnie - i jak zwykle idealnie dobrane dodatki!

    Ulubiona marka - Versace,
    Ulubiony projektant - Coco Chanel,
    Ulubiona modelka - Devon Aoki,
    Ikona stylu - Lana Del Rey,
    Ulubiona dekada w modzie - o matko! Beznadzieja, bo w moim obecnym stylu to 90, ale te sentymentalne - 20.
    Najbardziej stylowy film/serial - "Projektantka"
    Ulubiona część garderoby - kurtka, narzutka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię tej bluzki xd, Dzięki!
      Projektantka to jest cudowny film, a te kostiumy to arcydzieło!
      Może to moje prywatne uprzedzenia, ale trudno jest mi zrozumieć Lanę Del Rey, ale to właśnie jest cudowne, że każdy ma własne zdanie i każdy jest inny!

      Usuń
  7. Fajna stylizacja, bardzo kreatywna :D Nie mój styl, ale podziwiam!

    Hmmm, nie jestem super fanką, nie śledzę mody ale jeśli mam wybierać to:

    Ulubiona marka: Balmain
    Ulubiony projektant: Alexander McQueen
    Ulubiona modelka: (oceniam tylko z wyglądu, nie śledzę ich karier) Gigi Hadid
    Ikona stylu: Jared Leto (uwielbiam gościa i jego pokręcone stylówy)
    Ulubiona dekada w modzie: lata 90-te
    Najbardziej stylowy film/serial: Euforia, Wielki Gatsby
    Ulubiona część garderoby: kocham pierścionki, ale jeśli chodzi o ciuch to koszule

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko troszkę śledzę;) Wcale nie zarywam całych nocy dla obejrzenia czerwonego dywanu gali Met...
      Dzięki:)
      Euforia- muszę obejrzeć ten serial, bo tyle się o nim słyszy, a jakoś nie mogę się zmusić. Co do koszul i pierścionków w 100% się zgadzam.
      Prezent wysłany!

      Usuń
  8. Stylizacja jest piękna, zresztą już Ci mówiłam o tym. Uwielbiam!
    Ulubiona marka - Balenciaga
    Ulubiony projektant - Martin Margiela
    Ulubiona modelka - Cara Delevingne
    Ikona stylu - Brigitte Bardot
    Ulubiona dekada w modzie - chyba lata 80/90
    Najbardziej stylowy film/serial - Dziewczyna z portretu
    Ulubiona część garderoby - skarpety... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nic mi za to nie kupuj!!

      Usuń
    2. Gdyby nie Ty, to nikt by nie zobaczył tego looku.
      Interesujące wybory, Ten film jest naprawdę świetny!
      Ale! Te skarpety... :\
      Coś wysłałem:)

      Usuń
    3. Haha, na coś się czasem przydaję! :D
      Uwielbiam skarpety :<
      widziałam, że to zrobisz, dziękuję hah :)
      jestem ciekawa Twoich odpowiedzi na te pytania!

      Usuń
    4. Poczekaj chwilę...
      Nigdy się do skarpet nie przekonam:(

      Usuń
  9. Mega ciekawa stylizacja, odbieram ją jako taką lekką i zwiewną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki właśnie był zamysł:)

      Usuń
  10. Zawsze się zastanawiałam, jaką można stworzyć stylizację z tą sukienką, bo dla mnie była cholernie trudna, a tobie jak widać udało się świetnie !

    Ulubiona marka - sieć sklepów używanych Retro :D
    Ulubiony projektant - nie mam takiego bo o modzie nie wiem nic, ale lubie takich projektantów, którzy produkują takie spodnie w których moja pupa wygląda świetnie xD
    Ulubiona modelka - Cara Delevingne
    Ikona stylu - Audrey Hepburn
    Ulubiona dekada w modzie - lata 2000, ten dżins, sztuczne faktury z pixelami i białe okulary - SZTOS
    Najbardziej stylowy film/serial - Diabeł ubiera się u Prady <3
    Ulubiona część garderoby - stanik sportowy, spłaszcza i podtrzymuje - czego chcieć więcej !!
    Starplaza nie chce mi się załadować, więc najwyraźniej stardoll nie chcę zebym cokolwiek dostawała, więc grzecznie podziękuję za taki *choć fajny* upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To spódnica i bluzka przerobione na sukienkę. Dziękuję:)
      Jakoś nigdy nie kupowałem rzeczy vintage, nie umiem tego robić niestety:( Lata 2000 <3 miłość!
      Podaj swój nick to kupię Ci coś innego;)

      Usuń
    2. Tez najbardziej na Świecie kocham Retro szmaty *_*

      Usuń
    3. xxlena4444xx
      i retro to jest cud na ziemi, 90% mojej szafy to ubrania ze szmat xd

      Usuń
    4. a ja zawsze myślałam, że ta spódnica to sukienka :D

      Usuń
  11. stylizacja jest piękna!

    Ulubiona marka - YSL, Jacquemus, Bottega Veneta
    Ulubiony projektant - Madelaine Vionnet, Marc Jacobs
    Ulubiona modelka - Anja Rubik, Kate Moss, Ruth Bell
    Ikona stylu - zbyt wiele by wymienić
    Ulubiona dekada w modzie - lata 20-30
    Najbardziej stylowy film/serial - zbyt wiele by wymienić Ulubiona część garderoby - kurtki/płaszcze i spodnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubiona marka - ta, którą założy w przyszłości już teraz słynny W.
    Ulubiony projektant - Rockarolla_ (koszulki z zespołami)
    Ulubiona modelka - Marta_03
    Ikona stylu - Aguuniek
    Ulubiona dekada w modzie - koniec 60, początek 70 - hippie, długie barwne spódnice i sukienki, wzory kwiatowe, ale już nie dzwony, nie lubię ich

    Ulubiona część garderoby - niezmiennie sukienki maxi

    Nie musisz nic wysyłać, jakby co :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do stylizacji - wszystko pasuje idealnie ale to nie moje klimaty

      Usuń
    2. A chciałem coś wysłać i okazuje się, że nic w WL nie masz:(
      To chyba moje ulubione odpowiedzi;)
      Kto normalny lubi dzwoni...

      Usuń
  13. Ciekawy look.
    Ulubiona marki: Margiela, YSL, Bottega Veneta, Magda Butrym, Burberry
    Ulubiony projektant: Martin Margiela
    Ulubione modelki: Teddy Quinlivan, Kate Moss
    Ikona stylu: Brigitte Bardot
    Ulubiona dekada: 90/00
    Film: Zdecydowanie Gatsby
    Uwielbiam marynarki, torebki, buty i biżuterię.

    Nic nie wysyłaj :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!