Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dearest

11 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna i taka delikatna, pasuje do Twojej doll :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w planach mam jeszcze kilka takich jasnych looków. Ile można robić czarne stylizacje...

      Usuń
  2. Stylizacja mega, fajnie wyglądają te buty w połączeniu z czymś lekkim i delikatnym. Tak jak wyżej- jasne kolory bardzo pasują do Twojej dollki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura bardzo psuje do całości! Mi jedynie torebka psuje efekt tej delikatności stylizacji, ale z drugiej strony jest fajnym przełamaniem! Ja też powoli zaczynam przepraszać się z białym i pastelowymi kolorami 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie bardzo mi się podoba, torebkę może spróbowałabym 'schować' pod spódnicą i koszulą, chociaż pewnie ten model nie jest prosty do częściowego ukrycia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, ta fryzura też robi tutaj świetną robotę :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory, ładnie, jasno i jest to chyba najlepsza stylizacja z tą spódniczką jaką dotychczas widziałam ^-^
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze tylko torebka nie w tym stylu, lepsza bylaby jakas elegancka. Reszta wyglada naprawde ladnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja jest ładna i delikatna,zmieniłabym buty bo nie pasują i zlewają się z tłem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!