Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) ale chyba wyrzuciłabym ten czarny golf

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wszystko idealnie pasuje i niczego bym nie zmieniała! Stylizacja bardzo w moim stylu, dzięki takim lookom przekonuję się do czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, spódnica jest bardzo specyficzna, ale fajnie została wykorzystana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszy rzut oka naprawdę mi się podoba. Zwłaszcza,że jest tutaj jedna z moich ulubionych spódnic na sd :D Chociaż przyznam,że w jej realna wersja nie wygląda najlepiej ;) Zgodzę się z Martusią co do tego golfu.

    OdpowiedzUsuń
  5. I loved how you styled this skirt, it looks amazing.

    OdpowiedzUsuń
  6. AAA! One na mnie krzyczą - dosłownie i ja na nie też, bo są drapieżne - równie jak buty, do których od jakiegoś czasu przymierzam się ze stylizacją, bo same w sobie mnie urzekły! Dla mnie kreacja tej bluzki jest idealna, bo ciekawie łączy się z drugim elementem i chowa pod spódnicą. No i wciąż zakochana w płaszczu... Świetnie!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!