Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#1

Cześć! Powracam do Was, ale tym razem z czymś, czego tutaj jeszcze nie prowadziłam. Poniekąd można to traktować jako okrojoną wersję "Ulubieńców miesiąca", gdyż teraz będę wybierać jedną, najfajniejszą dla mnie rzecz z Plazy, którą postaram się wystylizować. Obecnie robię mniejsze zakupy niż kiedyś, dlatego też czasami nie jestem w stanie wybrać od 10 rzeczy wzwyż. Zresztą sami dobrze wiecie co obecnie dzieje się na stardoll z nowymi kolekcjami. Mam nadzieję, że taka forma też przypadnie Wam do gustu :)


Dzisiaj chciałabym zwrócić Waszą uwagę na czarne kozaki ze sklepu It Girls. Są one recolorem ciemnoczerwonej wersji pochodzącej oryginalnie ze sklepu Fendi. Myślę jednak, że w czarnej wersji prezentują się lepiej, dlatego warto wydać na nie tę śmieszną cenę. Dla mnie są one jednym z hitów "recolorowych" kolekcji. Gdy otwierałam szafę kompletnie nie myślałam jak ma wyglądać stylizacja z kozakami. Natrafiłam na kimono zupełnie przypadkiem i już wiedziałam w jakim klimacie będzie ta stylizacja. Dajcie znać co myślicie o kozakach i tego typu formie postów :)







6 komentarzy:

  1. mam te kozaki,od razu je kupiłam jak tylko pojawiły się w sklepie :) są bardzo ładne,kolor mają uniwersalny,pasować będą do wielu stylizacji :) jeśli chodzi o twoją propozycję to może to nie mój styl,ale stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je, są super tylko mają jeden minus. Nie pasują na nogi mojej doll, która ma "średnią" sylwetkę :c. Wygląda to tylko dobrze jak zakryję górną część. Stylizacja jest świetna, kupuje ją w całości ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na te kozaki, a są naprawdę fajne.
    Stylizacja przypadła mi do gustu, wersja z okularami bardziej charakterna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jak tylko trafiły do plazy kupiłam je, od razu przyciągnęły moją uwagę. Stylizacja jest boska, nigdy bym chyba nie wpadła na połączenie kimona i kozaków, a wygląda to genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kozaki od razu wpadly do mojego koszyka ;) dobra alternatywa dla dlugich czarnych kozakow inspirowanych Balmain ktore sa o wiele drozsze na sb... stylizacja jest genialna, niezwykle elegancka, sama klasa 💓

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozaki są super, od razu je kupiłam i uważam, że każdy powinien je mieć w swojej szafie:D Co do stylizacji to uważam, że całkowicie zabiłaś nią te kozaki. W takim dziale wolałabym zobaczyć stylizację, której głównym elementem będzie wybrana przez Ciebie rzecz a tutaj w ogóle ich nie widać i mogłyby to być każde inne buty.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!