Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Promise

10 komentarzy:

  1. torebka jest źle założona
    kolorystycznie jest super. podoba mi się zestawienie ubrań, ale brakuje mi jakiegoś elementu. dorzuciłbym może okulary, bo biżuterii tutaj nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. No mnie właśnie drażni źle założona torebka, ale poza tym jest ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna, mi nie przeszkadza ta torebka:p Ale założyłabym jakieś dodatki typu okulary/ biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tym razem średnio się podoba, zdecydowanie brakuje w niej czegoś, może biżuterii. Wygląda na niedokończoną.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też się średnio podoba. baza fajna, tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tę bluzkę, ale uważam, że ciężko z nią pracować i albo wyjdzie zbyt "pstrokato", albo zbyt jednolicie. Pobawiłabym się ze złotymi dodatkami na przykład i odpuściła pasek z brązowym akcentem. Niemniej jednak kolory wpadają w mój gust :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, może zmieniłabym buty na czerwone i jakaś delikatna biżuteria/okulary ^-^
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze faktycznie brakuje jakiejs bizuterii, ale mimo to calosc dobrze wyglada. Nawet podoba mi sie polaczenie rozwego z czerwonym, za czym normalnie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!