Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Runda Dodatkowa
We wszystkich poprzednich edycjach Modowych Rywali po etapach grupowych rozpoczynał się finał, ale stwierdziliśmy tym razem, że przedłużymy konkurs o nowy etap - Rudę Dodatkową. Jak w poście z wynikami Etapu III ogłosiłem - grup już oficjalnie nie ma, pracujecie na własną rękę i czy przejdziecie do finału konkursu - zależy już tylko od Was samych!
Spodziewam się, że w komentarzach będą pytania dlaczego podjąłem taką decyzję. Od razu spieszę z wyjaśnieniami: od początku konkursu nie przewidziałem tak dużej liczby uczestników, było was prawie 20 więcej niż w IV edycji, co znacznie utrudniło mi pracę, bo z zaplanowanych 6 grup musiałem stworzyć aż 10. Na dzień dzisiejszy w finale byłoby aż 24 uczestników, runda dodatkowa została właśnie wprowadzona po to, aby zminimalizować tę liczbę.
Mam nadzieję, że każdemu spodoba się taka opcja, macie kolejną okazję na pokazanie swoich umiejętności, ale pamiętajcie - zachowajcie trochę energii na finał!

Mamy dla Was również pewną niespodziankę, o tym na końcu posta. Traktujcie ten post również jako dyskusję, możecie zadawać pytania do Nas albo innych uczestników - chętnie odpowiemy!.
• Temat
Część najbardziej wyczekiwana przez wszystkich, tematem Rundy Dodatkowej jest...
niestandardowe połączenie
Dosyć szerokie pojęcie, to jak odbierzecie temat i w jakim stylu wykonacie prace zależy już tylko i wyłącznie od Was. Bez żadnych ograniczeń, jesteśmy ciekawi co stworzycie tym razem mając tak duże pole do popisu!
Kilka zasad & sugestii
Stylizacje wykonujemy na białym tle
Stylizacje wykonujemy na swoich lalkach
Zakaz znacznego ingerowania programami graficznymi
Prace podpisujemy swoim nickiem
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
zalecane Screen wykonujemy na powiększonym ekranie i maksymalnie powiększonej lalce
zalecane Najlepiej prace linkować na imgur.com
Q&A Można wykonać stylizacje w scenerii oraz w starplazie, w drugim przypadku wiąże się to z samodzielnym wycinaniem tła, żeby koniecznie było białe
W razie niejasności - zadawać pytania w komentarzach
Auto Odpowiedź została ustawiona, po wysłaniu pracy powinniście otrzymać e-mail potwierdzający
31.05.2020, 22:00
termin oddawania prac (deadline)
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy prace
Pamiętacie jeszcze o co walczycie? A co powiecie na to, że postanowiliśmy zwiększyć nagrody? :) Walczycie o duże sumy, powodzenia!
Nagroda za pierwsze miejsce została podwojona, kwoty za 2 i 3 miejsce zostały zwiększone o 60%
zwycięzca
2000 SD
1000 SD
drugie miejsce
1200 SD
750 SD
trzecie miejsce
800 SD
500 SD

23 komentarze:

  1. ale jaja xD ale spoko, mam pytanie - skoro nie ma juz grup i pracujemy indywidualnie, ile osob z najnizszymi wynikami planujecie wyeliminowac?

    OdpowiedzUsuń
  2. a temat super haha nie moge sie doczekac zeby zobaczyc wszystkie kreacje xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanie i nawet zaczęłam je pisać, ale po 3 godzinach walki z referatem mam już tak zmęczony mózg, że sama nie rozumiałam sensu tego pytania. Ale może spróbuję jeszcze raz :D
    Chodzi o nagrody grupowe. Teraz grup już nie będzie, więc ranking grup się zatrzymuje i już wiadomo kto zgarnie nagrody? Czy będzie się to dalej naliczać poprzez punkty pojedynczych osób, które były w tych grupach? Bo zmyliło mnie w ostatnim poście zdanie "mam nadzieję, że zostaniecie z nami do końca konkursu, bo przewidujemy pojedyncze nagrody dla grup i najlepszych uczestników, być może komuś z Was uda się coś wygrać!"
    O, za drugim razem ładniej mi wyszło opisanie tego xd Mam więc nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranking grup jest już wstrzymany, punkty nie będą naliczane. Grupy, które widzicie na stronie konkursu zostaną wynagrodzone w poście z oficjalnymi wynikami finału ^^

      Usuń
    2. O, dzięki, już wszystko jasne! :D

      Usuń
  4. Czekam na te stylizacje, ogromne wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojapier.... nie mogę wyjść z zaskoczenia, powaga
    nie wiem co bardziej mnie zaskoczyło - zwiększenie nagrody, runda dodatkowa czy temat stylizacji :o

    Wgl pierw grafika była z niebieskim, potem wraz ze zmianą kolorystyki bloga z zielonym, a teraz @3siostry stała się szara z czerwonymi akcentami. Lubię tą zmienność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest różowy :p Wasz ulubiony kolor

      Usuń
    2. ekran mojego laptopu niestety się z Tobą nie zgadza :D ale możliwe, że tak jest, nie mówię że nie

      Usuń
    3. Hahaha no faktycznie może tak być ze różni się w zależności od ekranu, ale w założeniu był różowy

      Usuń
  6. Jeszcze raz ja, tak zobaczyłam tytuł 'runda dodatkowa' to myślałam, że to szansa dla tych którzy odpadli XD

    OdpowiedzUsuń
  7. na ten temat chyba cieszę się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie: Czy moja obecność w tak wysokiej rundzie jest już wystarczającym NIESTANDARDOWYM POŁĄCZENIEM?

    Piękny temat🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było Ci to chyba pisane c: według mnie jest to idealny temat dla Ciebie, nie zawiedź ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. No zrobiłem już, ale jak zobaczyłem twój komentarz to strach przed wysłaniem się jednak pojawił..

      Usuń
  9. Jestem ciekawa stylizacji w tej kategorii ;D Gratuluję wszystkim

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat chwycił mnie za serce, nie mogę się doczekać na co wpadnę :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Temat interesujący - ile osób, tyle interpretacji. Od siebie powiem, że do tej pory spotykałam, na moje, w tym konkursie wiele stylizacji które wpisywałyby się w ten temat i nie mogę się doczekać, by zobaczyć ten rozmach XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się nie wyrobie :(((

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!