Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Clouds

11 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trochę wszystkiego za dużo, rajstopy średnio wyglądają, trochę jakby doll wracała z dobrej imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki był zamysł, nie zawsze trzeba przedstawiać grzeczną doll :)

      Usuń
    2. Też o tym pomyślałam!! to totalnie ja xlat temu po klubowej eskapadzie haha ogólnie look jest fajny, ale wydaje mi się, że dodatki mogłyby być lepiej dobrane - jak żyć z taką dużą torbą na imprezie :D

      Usuń
    3. @Teinnn ja miałam zawsze problem z małą torebką na pasku, taką to ja bym chyba zgubiła zaraz po przekroczeniu wejścia :P

      Usuń
  2. stylizacja ładna ale rajstopy tu nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba! Co prawdą zmieniłabym buty bo źle wyglądają z tymi rajstopami, ale jest fajna :D Zgadzam się co do tego, że wygląda jakby wracała z imprezy

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah zgadzam się z Metalką, ogólnie mnie dzisiaj średnio się podoba ta stylizacja. Za to włosy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby tą torebkę tak się dało nosić.. marzenie - mi się ten zamysł podoba :D
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Podoba mi się tym bardziej, że sama nie potrafię użyć tej sukienki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi sie wybor dodatkow: rajstopy, buty, torebka. Reszta w porzadku, nawet pomimo ze nie przepadam za takim kolorem futerka :) ladna bizuteria!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!