Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Życie jest jak jazda na rowerze. Żeby utrzymać równowagę, musisz być w ciągłym ruchu
 Jak Wam minął tydzień? Ja już tak bardzo się doczekać nie mogę wizyty u fryzjera, no i otwierają w końcu kina! Przebieram już nóżkami ;p Cieszycie się?
Wczoraj udało mi się skończyć kurs makijażu i było naprawdę fajnie, tęskniłam za takimi wyjściami do ludzi. Aczkolwiek nie przeczę że stresowałam się troszkę tym egzaminem. Ostatecznie poszło super! Dziś z kolei udało mi się zrobić już zdjęcia na Instagram, a teraz zabieram się za przygotowanie naklejek na instastory :)
A jakie Wy macie plany na ten weekend?


12 komentarzy:

  1. Ja właśnie dzisiaj byłam u fryzjera (jakie to cudowne mieć ładną grzyweczkę, nie taką spod swojej nieutalentowanej ręki xD). W swojej ulubionej klubokawiarni też już byłam, czekam jeszcze na siłownię i też na kino (chociaż Cinema City się podobno nie otwiera 6 czerwca :c).
    Super pokój kąpielowy, dodałabym może jakieś lustro nad wannę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probowalam z lustrem ale wszystkie były za bardzo.... hmmm ciężkie? Multikino tez chyba nie otworzy się 6, no ale mam nadzieje ze już niedługo i będę mogła tam cały dzień spędzić

      Usuń
    2. Też już mam ochotę na filmy na dużym ekranie... przed zamknięciem wszystkiego kupiłam sobie jeszcze Unlimited i korzystałam tylko dwa tygodnie...
      Na SD nie ma zbyt wielu fajnych luster, a szkoda :/

      Usuń
    3. Ale fajnie tez ze na netflixa czy hbo teraz tyle nowości wpada. W czerwcu czarownica 2 i jak zostałem
      Gangsterem. W sumie obydwie propozycje widziałam ale już doczekać się nie mogę na powtórkę

      Usuń
    4. Ja nadrabiam seriale z Netflixa i przerabiam na nowo ulubione bajki :D Czarownica 2 też mi się podobała :D

      Usuń
  2. Cieszę się, że już nie będzie trzeba nosić maseczek, dusiłam się w nich po kilku minutach. Fajnie też, że otwierają kina, muzea itp. brakowało mi wyjścia ze znajomymi gdzieś indziej, niż las:p Co do pokoju jest śliczny, te kolory są tak uspokajające, że aż chciałabym tam teraz być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się cieszę ze przynajmniej na zewnątrz nie trzeba już maseczek, ostanio coraz gorzej się czułam w niej

      Usuń
  3. Dziwne, bo moja pierwsza mysl to tez dlaczego nad wanna nie ma lustra albo jakiegos obrazu? 😅 wiem ze w rzeczywistości malo kto takie rzeczy ma nad wanna, ale tutaj na tej pustej scianie czegos jakby brakowalo ;) reszta wyglada bardzo elegancko i nastrojowo. Piekna aranzacja :) ja za to mam przerwe od insta - czas odpoczac... poza zajeciami online, pierwszymi kolokwiami zajmuje sie ogrodem. Na koniec tygodnia znowu zlapalo mnie lenistwo, zmuszam sie do wszstkiego 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Plany na weekend - odkopać się spod warstwy przytłaczających projektów zaliczeniowych. :(
    A cała kompozycja bardzo mi się podoba, ta piana nadaje jej lekkości!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest boska, tylko też uważam, że ta ściana prosi się o jakąś dekorację :D
    Co do real life, jeszcze parę dni i koniec semestru co mnie baaardzo cieszy

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta łazienka chociaż jak już wszyscy napisali brakuje czegoś na tej ścianie :D moją propozycją na jej zagospodarowanie byłby ta palmowa tapeta z LE Decor i jakiś kwiatek w złotej doniczce :D
    Mam też pytanie odnośnie tytułów (nie wiem czy już kiedyś go nie zadałam) ale czy one są jakoś "zaplanowane" i mają się łączyć z wnętrzem ? czy to po prostu cytat z którym aktualnie się utożsamiasz? a może to jakiś random, bo taką masz ochotę? :D zawsze mnie to ciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba po prostu zależało mi właśnie na takim pustym efekcie. Na początku probowalam dać coś na ścianę ale wtedy całkowicie klimat się zmieniał. Jeżeli chodzi o cytaty to zazwyczaj wybieram te które mi się podobają ale często tez w jakiś sposób utożsamiam się z nimi

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!