Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
duet: fur bag

12 komentarzy:

  1. Druga stylizacja bardzo mi się podoba. Kolorystyka skradła mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy połączyłabym fur z velvetem, ale wygląda to całkiem całkiem. Super ozdoba na bereciku.
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, obie są zacne *-*

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są ładne, znowu nie potrafię wybrać lepszej..

    OdpowiedzUsuń
  5. These are a really beautiful outfits. You did an amazing job!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest świetna tylko ta ozdoba na berecie jest za wielka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie jeszcze kiedyś "Duet" wykonany przez @girlewelina?

    W pierwszej stylizacji bardzo fajne jest to że doll jest prawie wszędzie 'zabudowana'. Ten duży dekolt zrobił tu robotę. W drugiej pozbyłabym się okularów albo kolczyków. Poza tym świetna stylizacja. Miodzio :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wole pierwsza, ale zgadzam sie co do dekoracji na berecie - jest za duza. Druga jest smieszna, doll ma tak szerokie barki, ze sprawia wrazenie jakby sie rozpychala np. w komunikacji miejskiej jak typowy dres xd do tego ulozenie torebki jest dosyc nienaturalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie wygrywa 2 stylizacja. połączenie tego rudego koloru z granatem wygląda świetnie. podoba mi się jak wzbogaciłaś sukienkę o rękawy i jeszcze te kolczyki na butach - super sprawa.
    w 1 nie podoba mi się, że spodnie i sweter mają różne odcienie bieli. jeśli by potraktować sweter jako sukienkę to również byłbym zachwycony. beret wyszedł świetnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg, uwielbiam drugą, pierwsza też jest świetna, ale przeszkadza mi ta duża ozdoba na nakryciu głowy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej gryzą mi się spodnie pod względem tekstury i samego koloru, bo odcień się nie zgrywa, dlatego stawiam na drugą, bo jak ktoś pisał wyżej góra w 1 fajnie wyglądałaby jako sukienka!W 2 podoba mi się sukienka, poprawiłabym trochę okulary jednak, bo zjechały xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!