Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Category Is: DIY Realness

Surprise! 
To znowu ja dzisiaj.

Może w tym poście zrobimy Kącik Dyskusyjny?
Poniżej w komentarzach piszcie śmiało o czymkolwiek chcecie - nowych kolekcjach na sd, o filmach, serialach, pomyśle na obiad. Możecie pytać się o zadania z chemii, polskiego, filologii, czy makroekonomi. Macie pełne pole do popisu.
Jedynym warunkiem jest oczywiście to aby rozmowa była kulturalna, bez obrażania, przezywania itp. itd.

Spośród komentujących wylosuję dwie osoby, które otrzymają po 40sd.

84 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja jest genialna, góra mnie kupiła od razu :D
    To ja się pożalę xD pierwszy raz odkąd zaczęła się cała kwarantanna marzę o piątuniu i weekendzie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ciekawego się szykuje u Ciebie na weekend, czy tak po prostu, aby odpocząć od wszystkiego? :D

      Usuń
    2. Żeby odpocząć, jak przez 1,5 miesiąca nic się nie działo, nawet na uczelni był spokój z zajęciami, tak teraz wszyscy się obudzili i nie wiadomo do czego ręce włożyć :o

      Usuń
  2. mi też bardzo spodobała się pierwsza stylizacja, druga już tak niekoniecznie, chociaż nie jest zła.
    Ja cieszę się na długi weekend z narzeczonym, bo w uk mamy bank holiday jutro więc większość ma wolne w tym on, więc się cieszę na ten czas razem, którego dość mocno mi brakuje od kiedy spędzam większość czasu samotnie uwięziona w domu :P
    A tak apropo filmów i seriali, możecie polecić mi jakieś ciekawe. Ja od siebie polecam seriale: wszechwiedzący, kalifat, unorthodox, into nigt, zagubieni w kosmosie. więc jakby ktoś szukał pomysłu co obejrzeć to polecam :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samotność jest właśnie chyba najgorsza w tych czasach, które nastały. Od wielu ludzi słyszę już po stokroć, że wariują sami w domu.

      Ja od siebie mogę polecić: z seriali: Stranger Things, Friends, 13 Reasons Why(pierwszy sezon); z filmów: Loving Vincent(Twój vincent), Amelia.

      Usuń
    2. Gdyby nie internet, znajomi i rodzina z którą mogę kontaktować się online, to zdecydowanie byłabym już na skraju... nie myślałam, że kiedykolwiek to powiem, ale tęsknię za pracą i moim teamem :>

      Nie oglądałam tylko Loving Vincent z rzeczy wymienionych przez Ciebie, a już dawno chciałam, więc chyba się za to dziś zabiorę, dziękuję! Za to Amelia jest jednym z moich ulubionych filmów!!

      Usuń
    3. Po części możemy teraz docenić tak na prawdę zwyczajne życie. Chodzenie na uczelnie, do pracy,szkoły wydaje się teraz wybawieniem.

      Ja uwielbiam ten film, a fakt, że został ręcznie namalowany rozbraja mnie całkowicie, no rozpływam się nad nim. Amielia również jest cudownym filmem i często do niego wracam.

      Usuń
    4. To prawda, nagle te najzwyklejsze rzeczy mają tak dużą wartość.

      Usuń
    5. Ah spotkania towarzyskie :(( boje sie co będzie z wakacjami... co roki bylo tak fajnie, nowe znajomości, duzo wspomnień, nietypowe wyjazdy.. oj cos czuje ze lato 2020 to bedzie tylko w formie #tbt :((

      Usuń
    6. mnie przytłacza już to ile wyjazdów odwołałam przez wirusa, cieszę się, że chociaż Malta w styczniu wypaliła i widziałam się tam z większością rodziny. Wakacje i reszta roku pod względem tego to tragedia :'( mam nadzieję, że jak najszybciej wrócimy do normy.

      Usuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej już wykonanie jest średnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. To może torchę kulinarnie polecimy.
    Pierogi: Ruskie, z mięsem czy z kapustą i grzybami?A może jakieś inne? Które są Waszymi ulubionymi?
    (pytanie się wzięło z tego, że dzisiaj w ramach rozrywki lepiłem pierogixd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam lubię z serem xD

      martusia-16

      Usuń
    2. U mnie wygrywają chyba ruskie, chociaż pierogiem z jagodami nie pogardzę.

      Usuń
    3. jak robione przez babcie to z mięsem, jak kupowane w sklepie to z kapsutą i grzybami. Ruskich nie lubię, ogólnie nie lubię nic co ma w sobie jakikolwiek ser.

      Usuń
    4. Absolutnie najlepsze z jagodami i śmietanką!

      Usuń
    5. Ruskie to jedyne danie, które mogę jeść nawet, jak nie jestem głodna! A wybrzydzam srogo. XD

      Usuń
    6. Na pierwszym miejscu ex aequo z jagodami i truskawkami <3 Potem ruskie :D

      Usuń
    7. Ruskie ok, z kapusta i grzybami mi sie przejadly, z serem troche mdle, ze szpinakiem tez mam dosyc, z miesem jem rzadko to moze dlatego tez mam na nie ochote? ;) ale ogolnie to uwielbiam wszystkie z nadzieniem owocowym

      Usuń
  5. to może i ja cuś: co myślicie o tym dodawaniu mini kolekcji przez adminów??ja odnoszę wrażenie że te ciuchy coraz gorsze są

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw nawet mi się to podobało, ale już mam dość. Widać, że idą na łatwizne. Wiem, że mamy ciężki czas na świecie i w ogóle, ale chyba pracując z domu też da się zrobić fajne rzeczy...

      Usuń
    2. to lepiej by dali jedną konkretną kolekcję raz na tydzień i byłby spokój,o albo by mogli dawać kolekcje do Callie's Picks lub Archive

      martusia-16

      Usuń
    3. Z tego co mi się wydaje to właśnie większość grafików od SD zachorowalo na korone i dlatego wgl są takie kolekcje jakie są.

      Usuń
    4. Mimo to taka firma powinna mieć zaplanowane do przodu kolekcje (oczywiście nie mówię aby codziennie dodawali jakieś super, ekstra rzeczy) więc raz na jakiś czas mogliby dodać coś innego niż re-colory czy mini kolekcje z Vinyl...

      Usuń
    5. Moze czas na recolor mebli? :D niech tylko sie nie biora za lakiery do paznokci i inne dodatki na paznokcie.... XD

      Usuń
    6. ej, recolor mebli brzmi niegłupio!

      Usuń
    7. ej serio, recolor mebli to byłoby najlepsze rozwiązanie i dla nich, i dla użytkowników

      Usuń
    8. Wlasnie dziwi mnie ze nikt nie protestuje na te ciagle dostawy ubran xd przeciez nie brakuje graczy ktorzy tworza aranzacje na stardoll. A meble za starcoins albo niska kwote by sie przydaly... jeszcze takie porzadnie wykonane. A teraz najlepsze: dzisiaj dostalismy wlasnie dostawr decor xD trudno mi okreslic czy te rzeczy juz kiedys byly, ale szkoda ze nie ma chyba nic za starcoins...

      Usuń
  6. Pierwsza stylizacja jest genialna! Bardzo mi się podoba :) Druga w sumie tez mi się podoba, szczególnie fryzura i te spinki. Super to wygląda. Ja teraz nie narzekam na nudę ;p Wręcz przeciwnie, chętnie bym się ponudziła. Ciągle rysuje, jak nie na ipadzie, to normalnie. No i ciągle coś leci, teraz zaczęłam jakąś nowość na Netflix - Kierunek: Noc. A co tam u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, też właśnie to oglądamy! super jest póki co!

      Usuń
    2. U mnie teraz głównie uczelnia, w przerwie pomiędzy zajęciami coś tam rysuję, przerabiam ubrania, maluję po nich, coś tam ręcznie uszyję. A tak to jeszcze sprzątam, gotuję, coś tam obejrzę na YT/Netflixie, więc raczej się nie nudzę.

      Usuń
    3. Ale Wam dobrze, mi ciagle brakuje czasu na jakis dlugi film. Ciagle albo nauka albo wykłady/konsultacje online...

      Usuń
  7. Dla mnie wygrała druga stylizacja za całość i przede wszystkim konstrukcję! A buty są jednymi z moich ulubionych!
    Dzisiaj przechodzę dosłownie przez jakiś mental breakdown, bo po Simsach, HBO i Netflixie przyszedł czas na katowanie Stardolla, ale chyba nawet mi się przejadło! Znudziło mi się też czytanie i wszystkie składanki muzyczne, jakie mam. Najgorzej! W tygodniu dla urozmaicenia chodziłam ponad kilometr do sklepu, żeby zaopatrzyć się w żelki i energetyki, ale zrobiło się zimno, pada deszcz i generalnie - fuj. Pogoda do siedzenia w domu, ale jak wiadomo czynność "siedzenia w domu" będzie zwrotem zakazanym zaraz.
    Jeszcze totalnie dzisiaj nie mogłam zrobić stylizacji, a nauczyciel kazał nam streścić 40 stron tekstu na notatkę (pisane ręcznie). Ogólnie klapa totalna i musiałam to wylać! XD Poprosiłabym o pomysły na jakieś filmy lub seriale z gatunku tych psychologicznych, dreszczowców, jeżeli ktoś zna, bo trzeba wrócić do tego sposobu zabicia czasu! No mam też nastrój na gadanie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie lubię deszcz, a jeszcze bardziej jak jest burza. Jedynie co to temperatura mi przeszkadza trochę.
      Ja z gier odpaliłem jeszcze GTA San Andreas, bo przypołnialem sobie, że to kiedyś była fajna gierka. No i muszę przyznać, że teraz ta gra ma więcej sensu, niż jakieś 10 lat temu xd.
      Jeżeli chodzi o filmy to niestety nic nie polecę z tych gatunków, gdyż nie preferuję w takich filmach.

      Usuń
    2. Burza jest super! Jakiś czas temu, chyba w lutym nawet, o ile pamiętam - była w moich okolicach jedna i to chyba okazał się największy szok, jakiego doznałam. XD
      O GTA też lubię! Chociaż jestem beznadziejna do tego stopnia, że przechodzę misje po 3000 razy.

      Usuń
    3. Łączę się w mentalnym breakdownie, lekcje online się skończyły, w końcu koniec technikum to już pomału z nudów umieram. W dodatku brak większego kontaktu ze znajomymi to już porażka po całości xd. Ratuje mnie jedynie zabawa z grafiką i ukochany gracik w postaci Fiacika, przynajmniej zawsze można bez większego celu pojeździć po okolicy albo do lasu. Z seriali psychologicznych gorąco polecam Unorthodox na netflixie, dobry miniserial pokazujący życie w zamkniętej społeczności, polecam również Panie Dulskie, ekranizacja polskiego dramatu(jeśli popełniłam błąd w gatunku to przepraszam), ciekawie pokazany brak moralności.

      Usuń
    4. Ja mam tak samo z tymi nudami, tylko dzień przelatam z grami i nauką, a w nocy rozpoczyna się walka o sen, co kończy się tym, że: "A może poprzerzucam jakieś ubrania dla inspiracji albo przeczytam pierwszy rozdział książki" - do piątej rano... Z tymi ludźmi też problem mam, bo mieszkam na pustkowiu. XD Ratuje mnie internet. "Unorthodox" oglądałam, szkoda, że tak mało odcinków, bo historia naprawdę wybitna, a drugi tytuł koniecznie sprawdzę!

      Usuń
    5. Współczuję pustkowia, ja na szczęście mieszkam w centrum miasta ale w sumie moje miasteczko można określić mianem zadupia pomału xd A co do nauki, zazdroszczę chęci do niej, mi przez tą pandemie jakoś ciężko się skoncentrować na niej a za miesiąc maturka.
      Zgadam się że odcinków Unorthodox mogłoby być więcej, nawet dałoby się dalej ciekawie pociągnąć tą historię głównie ze względu na psychikę głównej bohaterki.
      Jeśli lubisz historie o braku moralności i rodzinnym zakłamaniu to moja propozycja powinna się spodobać :)

      Usuń
    6. Jezusie, polecam Ci film przypadek 39, nie pamiętam już za bardzo o czym jest, i jest z 2009 roku więc mogłaś oglądać. Ale to taki psychologiczny horror i mega mi się podobał kiedyś :3

      Usuń
    7. Moja koncentracja teraz tooo zło straszne, naprawdę! Może będzie jakiś dalszy ciąg, druga część albo coś w tym stylu!

      Usuń
    8. OOOO, pamiętam! Bardzo lubię ten film i jest on jednym z wyższych horrorów w rankingu, bo pamiętam tę akcję z piekarnikiem nawet, chociaż oglądałam dawno. XD
      No, ale ja się sama bardzo boję takich rzeczy....

      Usuń
    9. O tak... taka zalamka najgorsza... ja wtedy zaczynam sluchac samego badziewia 😂 simsy eh.. po 10 latach grania w to juz nie mam tam co robic xd moze w celu przelamania rutyny warto zrobić porzadek w szafie? :D albo w kuchennych szafkach, tam czesto balagan (przynajmniej u mnie xd)

      Usuń
    10. GTA jest cudowne, a San Andreas to wedlug mnie najlepsza część i gram do dzisiaj, oczywiście w multiplayera (MTA). Ostatnio rzadziej bo zostałem zbanowany z ulubionego serwera za „szpiegowanie” xD

      Usuń
    11. Pomeranian, zdecydowanie czas kwarantanny to idealny czas na gruntowne porządki hah, w Simsy grałam przez ostatnie tygodnie ale nawet i to się robi za nudne.
      I dzięki Kamilu za przypomnienie mi o istnieniu GTA, aż mnie natchnęło by znów walczyć z instalacją tego xd

      Usuń
    12. "zaczynam sluchac samego badziewia" - znając Twój gust muzyczny, to ja wątpię, ale koniecznie mi się pochwal tym badziewiem. XD Szafki, to miejsca, gdzie staram się nie zaglądać, bo zawsze zrobię bałagan...
      Ja w GTA gram tylko sama, bo boję się psuć ludziom zabawę i pokazywać, jak dużo czasu mi potrzeba na załapanie pewnych rzeczy XD Do dzisiaj pamiętam taką długą misję z 5, gdzie był jakiś batyskaf, a potem trzeba było użyć najgorszego na świecie samolotu i to jeszcze z napadem na bazę!!!! Chyba za 7 razem nauczyłam się sterować, a przy lądowaniu rozbiłam się z 3 razy :DDDDD

      Usuń
  8. Druga stylizacja jest super, bardziej mi się podoba, ale obie są bardzo ładne ^^
    Ja właśnie robię gofry, bo zgłodniałem po jeździe na rowerze 😅 Wczoraj ledwo dojechałem, moja kondycja to porażka, ale dzisiaj już lepiej było 💪🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO, dawno nie jadłem gofrów. Chyba sobie je jutro zrobię, bo smaka mi teraz narobiłem xd.
      Ja specjalnie kupiłem fitnes na xboxa kinkta. Skorzystałem raz i nadal mam zakwasy. Po głupiej grze xd. Muszę się wziąć za siebie, bo u mnie kondycja też nie jest w najlepszym stanie.

      Usuń
    2. Ja tez chce gofry! Daj mi jednego, proszę z tofi i bita śmietana :D Bartek ja zaczęłam ćwiczyć i rozumiem ból. Nie widziałam nawet ze posiadam takie mięśnie w nogach :D Chodzic przez zakwasy nie mogłam, ale nie poddaje się. Ciekawe jak długo wytrzymam

      Usuń
    3. A propos kondycji, to ostatnio zdyszałam się po 3 kilometrowym marszu i miałam zakwasy, więc to już stopień - tragedia!

      Usuń
    4. moja kondycja to jest żart i jak dziś przeczytałam w necie, że dziewczyna trafiła do szpitala a i tak robiła tam skalpel chodakowskiej to się złapałam za głowę, bo ja ostatnio ćwiczyłam w podstawówce na wfie :'<

      Usuń
    5. Haha! Ja niby ćwiczę, ale raczej stoję obok, bo nienawidzę wfu, trenuję na przykład wchodzenie po schodach w domu....

      Usuń
    6. Ćwiczenia w domu trudno upilnować, raz zrobisz sobie przerwę chociażby o jeden dzień dłuższą i już trudno ponownie wrócić do systematycznego ćwiczenia. A przynajmniej tak w moim przypadku zawsze było, kilka prób już było, przez dwa tygodnie ćwiczyłem bez przerwy w ogóle, co też jest złe, ale widziałem efekty. Po tym czasie stwierdziłem, że zrobię sobie przerwę na dwa dni.. do dzisiaj nie zacząłem ćwiczyć 😂 Dlatego takie inne czynności poza domem, jak rower czy bieganie, to super sprawa. Gdybym się tak nie ulał przez ostatnie lata to i bym pewnie regularnie chodził na basen, ale teraz mi trochę głupio 😅

      Usuń
    7. Oh, jak mi sie marza gofry.. niestety moja gofrownica nie zawodzi juz od jakiegos czasu :/ rower hahaha u mnie z kondycją nie jest chyba zle ale mam twarde siodelko i dzisiaj odczywam tego skutki 😂😂 jak wspominam wf z czasow liceum, gimnazjum i szkoly podstawowej ti mdli mnie na sama mysl o tych zajeciach... rowniez preferuje cwiczenia w domu, chwalę sobie aplikacje na telefon :D Dlaczego trzeba byc zmuszanym do grania w cos w czym sie nie jest dobrym a tym bardziej pozniej byc z tego jeszcze ocenianym?? Niee wf w szkolach to porazka :l

      Usuń
    8. ja polubiłam wf w szkole jak już nie mogłam ćwiczyć, wtedy nagle wszystko wydawało się dla mnie takie super i tak bardzo chciałam w tym uczestniczyć, a nie mogłam hahah :')

      Usuń
    9. Ja wf najbardziej chyba lubiłem w podstawówce. Gry typu berek, zbijak, a'la sztafeta... to był najlepszy wf jaki miałem xdd

      Usuń
  9. Ja zdecydowanie wolę stylizacje po prawo. Podoba mi sie pomysl na te sukienke i blyszczace dodatki. Troche mam wątpliwości co do tego różu - tym razem chyba czern za bardzo przytlacza tak delikatna czesc sukienki. Mysle ze lepszy bylyb w tym miejscu czarny transparentnt material albo jakas koronka. Pięknie do tego wyglada fryzura ze spinkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem co studiujecie, albo jeśli skończyliście już edukacje to co studiowaliście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam że chyba jestem jedyną osobą pod gum postem która w tym roku jest dopiero po technikum 😂

      Usuń
    2. hahah, faktycznie dużo starców tutaj :D

      Usuń
    3. Ja robię drugi kierunek obecnie xD
      Skończyłam anglistykę a teraz norweski podyplomówka
      I to chyba ja jestem tu jedną z najstarszych haha

      Usuń
    4. Ile masz lat? Ja rzuciłam jedne studia po roku, potem poszłam na AiR, ale po inżynierze wyjechałam do uk. W międzyczasie robiłam sporo kierunków w szkołach policealnych :'D może kiedyś zrobię magistra haha póki co rozglądam się za jakimś kierunkiem w anglii, który dam radę połaczyć z pracą.

      Usuń
    5. Spokojnie ja też młodzik, bo 3 klasa technikum jestem! Ej, to teraz ja jestem najmłodsza...

      Usuń
    6. Czyli jednak są młodsi ode mnie xd A na jakim profilu Jezusie jesteś?

      Usuń
    7. Pozytywne wrażenia po swoim kierunku czy przeciwnie? :)

      Usuń
    8. Na mojej liście wyborów nie jest pierwsze jeżeli chodzi o studia, ale generalnie kierunek sam w sobie jest ciekawy z perspektywy teoretycznej, no ale szkoła, to szkoła i może zepsuć nawet najciekawszą dziedzinę!

      Usuń
    9. 24
      No ja zrobiłam tylko licencjat, nie miałam już siły na kontynuacje ;p

      Usuń
    10. ja w tym roku 26, jestem starsza :/// moze najstarsza? :o

      Usuń
    11. Z tej strony dietetyka, magisterka :D A kto wie co dalej xD

      Usuń
    12. Komunikacja i psychologia w biznesie rulez

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podobają obie stylizacje :D

    Moje pytanie brzmi czy ktoś odczuwa tak jak ja, że teraz ma więcej na głowie niż w 'normalnym' trybie? Ja nie wiem w co mam ręce włożyć, tyle mam roboty :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. totalnie nie, nie robię całymi dniami nic. Jeszcze na samym początku musiałam pracować online więc faktycznie zabierało mi to kupę czasu. Teraz już nie muszę pracować więc jestem nieproduktywnym leniem, dobrze, że mi chociaż płacą :P

      Usuń
    2. Ja pomimo tej dopadającej nudy momentami mam syndrom: "Ale ja marnuje czas, mogłabym coś zrobić, to najlepsza okazja" i chociaż wyleczyłam się już z tej początkowej fazy - tyle czasu na kreatywne rzeczy, to im więcej robię w ciągu dnia, tym bardziej naciskam na siebie chyba :/

      Usuń
  13. Kurde ja tak miałam przez jakieś 2 tygodnie dopóki moja uczelnia nie wymyśliła sobie online zajęć po których mam miliard zadań do zrobienia >.<

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja jest piękna, ale druga też mi się podoba. Jak czytam te wszystkie komentarze, to ja chyba jestem tu najmłodsza, bo dopiero skończę 18:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle twoje stylizacje są nieszablonowe i wyglądają niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja uczę się gotować w czasie kwarantanny, na dzień dzisiejszy jeszcze nie spaliłam kuchni😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah też próbowałam, ale się poddałam, totalnie nie nadaję się do gotowaniaxd

      Usuń
    2. Hahahah ja tez zaczęłam gotować, dziś było risotto.

      Usuń
    3. I było pyszne to risotto, polecam Kingi kuchnię!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!