Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF kwiecień


Hej i czołem kochani!
Po długiej przerwie w końcu udało mi się zaktualizować Elitę QoF. W kwietniu dużo się działo i było naprawdę sporo postów. Pojawiło się też naprawdę dużo komentarzy z czego naprawdę się cieszymy! Jak zawsze przygotowałam dla Was tabelkę w której możecie wszystko zobaczyć. Nie wszystkie posty się tam znalazły, nie liczyłam postów świątecznych, konkursów i loterii. Aby zobaczyć kliknij TUTAJ

W tym miesiącu musieliśmy pożegnać się z dwiema osobami - maiola12333 oraz Jula145. Witamy z kolei not_ur_babe oraz Venicue! Mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej :) 

Tym razem chciała bym nagrodzić Metalka777 która zdobyła najwięcej punktów za komentarze. 
Zgłoś się po odbiór 50sd na konto 3siostry. 
Zapraszam również izolda1996-k oraz anulcia345 po 20sd :) 


4 komentarze:


Dziękujemy, że jesteście z nami!