Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #48

10 komentarzy:

  1. makijaż jest piękny :) ale stylizacja niestety mi się nie podoba,nie mój styl

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałem u Ciebie na profilu, stylizacja jest oszałamiająca! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak i stylizacja naprawdę cudowne, od razu czuć lato, gdy patrzy się na takie kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolorystyka i makijaż. Dół stylizacji jest bardzo fajny, ale ta bluzka i kapelusz trochę średnio mi pasują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo nietypowa, ale podoba mi się :D
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl w ogóle, ale szanuję za pomysł i kolorystykę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie obłęd, miko ze to totalnie nie mój styl to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Tylko makijaz mi sie podoba, stylizacja specyficzna 😅

    OdpowiedzUsuń
  9. jak najpierw zobaczyłam tą stylizacje to miałam takie wtf xd ale z każdą chwilą podobała mi się bardziej, a teraz to w ogóle jestem w niej zakochana! A makijaż to taka wisienka na torcie! bosko

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!