Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale V: Etap II - Wyniki • Etap III
Po wielu dyskusjach i kontrowersjach wywołanych konieczną zmianą głosowania, nadszedł czas na ogłoszenie wyników. Dla przypomnienia wspomnę, że niepoprawnie oddany głos nie był liczony, a głos Elity był liczony podwójnie. Mam nadzieję, że wystarczy nam już pretensji do organizatorów i obwiniania Nas za błędy innych, to ma być dobra zabawa, a nie wyścig szczurów.

W małych grupach (3osobowych) ostatnie miejsca otrzymały drugą szansę i zostają dalej w konkursie! Pokażcie nam na co Was stać w kolejnym etapie!
• WYNIKI
  • Drużyna Simby (100)
  • xxlena4444xx
    28
  • zAmIsA
    27
  • Aguuniek lider
    24
  • Emi155
    12
  • Emu.musia
    8
  • stardollowy10
    1
  • Zaplątani (70)
  • MajkaStar1999
    36
  • Marta_03 lider
    24
  • DessWinness
    10
  • stylistka2008
    niedostarczona praca
  • Pingwiny z Madagaskaru (86)
  • HannahCool1232
    27
  • Singiel
    22
  • Jagooda lider
    17
  • GirlEwelina
    13
  • Jarus55
    7
  • Potwory i Spółka (43)
  • ola4077
    21
  • dobrapogoda lider
    15
  • xxemowaxx
    7
  • alexander.d
    niedostarczona praca
  • Armia Lorda Farquaada (81)
  • rockarolla_ lider
    24
  • B.E.A.T.K.A
    22
  • filus4444
    20
  • Liv_789
    15
  • Śnieżynki Elsy (88)
  • ladymk2000 lider
    36
  • klaudialigenza
    24
  • MissOliwiah
    11
  • Sandi1200
    9
  • jaka-gwiazdka
    8
  • Atomówki (87)
  • MeLolitka lider
    36
  • not_ur_babe
    21
  • venicue
    16
  • SrebrnaMuza
    14
  • Iniemamocni (112)
  • karoliss12
    38
  • Czari.9
    33
  • Click lider
    29
  • izolda1996-k
    12
  • Wścibskie Dzieciaki (71)
  • kadet12 lider
    33
  • Teinnn
    17
  • Metalka777
    11
  • katyperry1lil
    10
  • Piękne i Bestie (55)
  • senbentarz lider
    20
  • Jula145
    20
  • Sativka
    14
  • QueenJustBarbz
    1
W tym etapie odpadli: stardollowy10, stylistka2008, Jarus55, alexander.d, Liv_789, jaka-gwiazdka, SrebrnaMuza, izolda1996-k, katyperry1lil oraz QueenJustBarbz.
Etap III - zadanie
W tym etapie tematem przewodnim jest
MONOCHROMATYZM
Czym jest monochromatyzm? Jest to praca wykonana w jednej barwie o różnych odcieniach. Zadanie nie należy do najłatwiejszych, zrobienie ciekawej stylizacji w jednym kolorze może być dużym wyzwaniem, pamiętajcie, żeby szaleć, po to jest ten konkurs! Niech wasze prace nie wieją nudą! Pamiętajcie, że Wasza grupa ma być spójna, a kolor nie musi być wspólną cechą.
Kilka zasad & sugestii
Stylizacje wykonujemy na białym tle
Stylizacje wykonujemy na swoich lalkach
Zakaz znacznego ingerowania programami graficznymi
Prace podpisujemy swoim nickiem
Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją
zalecane Screen wykonujemy na powiększonym ekranie i maksymalnie powiększonej lalce
zalecane Najlepiej prace linkować na imgur.com
Q&A Można wykonać stylizacje w scenerii oraz w starplazie, w drugim przypadku wiąże się to z samodzielnym wycinaniem tła, żeby koniecznie było białe
W razie niejasności - zadawać pytania w komentarzach
Auto Odpowiedź została ustawiona, po wysłaniu pracy powinniście otrzymać e-mail potwierdzający
22.05.2020, 22:00
termin oddawania prac (deadline)
modowirywale@onet.pl
e-mail na który wysyłamy prace

59 komentarzy:

  1. O proszę bardzo, i poznikały wszystkie nierealne wyniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję wszystkim za głosy i życzę powodzenia w kolejnym etapie!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że unikneliśmy sytuacji z zeszłej edycji, gdzie odpadło wielu liderów :D
    liczby w końcu wyglądają normalnie i każdy może mieć świadomość, że swój wynik osiągnął uczciwie. Gratuluję wszystkim co zajeli pierwsze miejsca i wszystkim tym, którzy przeszli dalej. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w kolejnym etapie i dziękuję bardzo za wszystkie głosy na mnie! Jestem dumna z mojej grupy i uważam, że każdy odwalił kawał dobrej roboty.
    Powodzenia wszystkim w kolejnych etapach.
    PS. wciąż współpracujemy w grupach i to lider wysyła stylizacje? Lider się nie zmienia, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lider pozostaje bez zmian, w Etapach I, II oraz III pracujecie w grupach pod okiem Lidera, w finale grupy się rozpadają i zaczyna się walka o zajęcie pierwszego miejsca w konkursie

      Usuń
    2. Jeśli lider nie odpadł to dalej nim był jeśli dobrze pamiętam, więc się nie zmienia. A do pierwszej części się nie odniósł czy lider wysyła bo wtedy już odpadłam to idk.

      Usuń
  4. taka forma jest zdecydowanie najbardziej fair, mam nadzieję, że w ten sposób będziemy głosować do końca, a i również w kolejnych edycjach, aby wyeliminować wszystkie niewątpliwe i pochopne wnioski do kogokolwiek.
    gratuluję bardzo swojej grupie, bo wiem ile pracy w to włożyliście! gratulacje raz jeszcze, cieszę się, że mogę współpracować w takim gronie kolejny raz.

    gratuluję również każdemu, kto przeszedł dalej! świetna robota:) życzę powodzenia i w tym etapie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za głosy oddane na moją pracę i gratuluję tym, którzy przeszli dalej. Teraz nagle z tylu dziwnych liczb, zrobiła się realna ilość;) Dlatego też ogromne podziękowania dla organizatorów- za szybką reakcję i genialne rozwiązanie problemu. Może teraz osoby, które wiecznie miały problem ze wszystkim i czekały tylko, kiedy mogłyby wbić komuś szpilkę opamiętają się. Teraz już nikt nie będzie miał wymówek, wątpliwości i miejmy nadzieję, zaczniemy się bawić i korzystać z tego, że ktoś oferuje nam coś przyjemnego, bez chęci zarobienia na tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dziękuję też osobom z grupy, w której jestem, bo nie mogłam trafić lepiej!<3

      Usuń
  6. Dziękuję pięknie za wszystkie oddane na mnie głosy i gratuluję wszystkim innym! :D
    Nie mogę się doczekać aż zobaczę wszystkie nowe stylizacje, życzę wszystkim owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i powodzenia wszystkim! Szok, że aż taka różnica w głosach jest teraz. Bardzo dobrze, że wyszło to na jaw. Uwielbiam monochromatyzm, ale zobaczymy co z tego wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kończę swój udział na tym etapie, dlatego dziękuję Wam, że mogłam się tu znaleźć i pokazać chociaż swoje dwie stylizacje. Gratuluję wszystkim, którzy przeszli! A Ci, którzy odpadli również mogą być z siebie dumni, ponieważ zrobili naprawdę ładne stylizacje. Trochę jestem w szoku, że dostałam aż tak dużo głosów, bo nie spodziewałam się, że ktoś zagłosuje na moją dosyć prostą stylizację. Niemniej jednak dziękuję za zauważenie mojej stylizacji :) Drużynę w tej edycji miałam dobraną perfekcyjnie, naprawdę sympatyczni ludzie! Dziękuję Patrykowi, który miał do mnie cierpliwość haha ;P I oczywiście trzymam za naszą całą grupę kciuki, bo ''atomówką się jest a nie bywa'' ♥
    xxlena4444xx, MajkaStar1999, HannahCool1232, ola4077, kadet12, Jula145, Liv_789, jaka-gwiazdka, izolda1996-k- mieliście mój głos! :D
    Jestem ciekawa następnych stylizacji uczestników. Ale pamiętajcie, że nie musicie szaleć; róbcie to w czym czujecie się dobrze, pokażcie swój styl, a na pewno ktoś to doceni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za wkład do naszej grupy ❤️

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za głos, jak pamięć mnie nie myli, to na ciebie też zagłosowałam xD

      Usuń
    3. ja również dziękuję!

      Usuń
    4. Dziękuję ♥

      izolda1996-k

      Usuń
    5. Dziękuję Ci bardzo za głos! <3

      Usuń
  9. Dziękuje Wam bardzo za głosy, zobaczymy co wymyślimy z moja wspaniałą grupą w następnym etapie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Pawła, Michała oraz Patryka! GAY RIGHTS!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za głosy! Cieszę się, że wszystkie osoby, na które głosowałem zostały w konkursie. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za głosy! Gratuluję wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawi mnie co poszło nie tak z emu.musia, że otrzymała zaledwie kilka głosów ;o w sensie wiem, jak wiele nerwów i czasu kosztowało ją budowanie tej sukni (przynajmniej kilka razy XD) tak by robiła wrażenie i to nie jest moja drużyna, ale mocno mnie to zaskoczyło i na jej miejscu pewnie czułbym się jakbym dostał od większości w twarz (tak, to tylko WALKA NA UBIERANKI, ale niektórzy wkładają serce we wszystko, co robią, nawet w coś takiego)

    inna, dość zabawna sprawa, to gdy czytam "szalejcie" XDXD serio, lekki śmiech mnie bierze, bo patrząc na najnowszy temat stylizacji i miejsca tych, którzy faktycznie kombinowali i zAsZaLeLi, to szaleństwo po prostu nie jest tu mile widziane XD (UPRZEDZAJĄC REAKCJE NIEKTÓRYCH - NIE, TO NIE JEST ATAK W NICZYJĄ STRONĘ, stwierdzam tylko to, co widzę, że się dzieje - czemu? bo tak)
    jeszcze w kwestii tego tematu to szczerze mówiąc spodziewałem się bardziej czegoś do własnej interpretacji, pobudzającego wyobraźnię, niż ograniczającego dostępne środki XDXD dlatego też jestem zawiedziony, ale to tylko moje odczucia, elo ;'p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla jasnosci jestem zdziwiony wynikiem, bo sam bym spokojnie oddal taka prace i myslal, ze jest pieknie, dlatego ciekawi mnie co pomysleli inni, skoro ta stylka dostala zaledwie kilka glosow XD

      Usuń
    2. Widocznie tylu osobom się podobała jej stylizacja. Nie wiem czemu piszesz, że to tak jakby dostała od każdego, kto na nią nie oddał głosu w twarzXDDD Rozumiem, że może się znacie, lubicie i sobie kibicujecie, ale nie wiem co tu jest dla ciebie dziwneXD Myślę, że każdy poświęcił swojej pracy czas i uwagę, więc takie wywyższanie kogoś i jakieś dziwne prawie, że pretensje są trochę nie na miejscu. Jednym się coś spodoba bardziej, innym mniej, to chyba normalne nie? Każdy patrzy na daną pracę inaczej, więc nie wiem czemu też chcesz dyskutować o tym, czemu dostała tyle głosów, a nie więcej. Głosy oddawali inni uczestnicy/ gracze w bardzo sprawiedliwy sposób, więc nie rozumiem twojego oburzenia, co do ilości głosów oddanych na twoją koleżankę.

      Usuń
    3. powtorze, ze pytam o uwagi na temat stylki, ktora mi wydawala sie super, a wg liczb wypadla mega slabo XD

      uwierz, ze gdybym nie uwazal czyjejs stylki za piekna, nie pisalbym takich komentarzy na slepo tylko dlatego, ze kogos znam, nie mierzmy innych wlasna miara, ok XD bylbym wdzieczny

      nie rozumiem tego toku myslenia - nawet jakbym jakas stylowke chwalil i pod niebiosa to co w tym zlego? XD ludzie nie moga wyrazac swojego zadowolenia lub niezadowolenia, czy co?

      tez uwazam ten sposob za sprawiedliwy, w koncu my sami glosujemy, DLATEGO LICZE NA JAKAS DYSKUSJE O STYLKACH XD same liczby nie daja znac, jakie bledy popelniamy, a tym samym jak mozemy stac sie lepsi

      Usuń
    4. W jaki sposób ogranicza Cię temat? Ograniczać mogą Cię jedynie własne umiejętności i brak kreatywności, bezgraniczne pole do popisu masz na codzień tworząc stylizacje w apartamencie. To jest konkurs, temat jest narzucony i nie rozumiem twojego narzekania, bo do opinii twojemu komentarzowi daleko, a napisanie „to tylko moje odczucia” magicznie nie sprawia, że jest to konstruktywna krytyka.

      Usuń
    5. ogranicza w taki sposob, ze mamy do dyspozycji wylacznie 1 kolor ;'D piszac komentarz wyzej mialem w glowie m.in. poprzednia edycje, gdzie padl taki temat jak "Drogocenna Niezwykłość" - jak to zobaczylem pomyslalem "wow, ciekawe, jak ludzie to zinterpretowali, zaluje, ze nie bralem wtedy udzialu" i na cos takiego liczylem, a nie jedynie ograniczenie nam dostepnych materialow do 1 koloru, stad moj zawod XD (co nie znaczy oczywiscie, ze super styluweczek nie bedzie, bo juz dawno sie gotuja, chcialem tylko dac feedback XD)

      a tak juz zwracajac sie bardziej osobiscie, wiem, ze masz wiele na glowie i robienie takiego konkursu zabiera w uj czasu i sil, tym bardziej, gdy trzeba dealowac z oszustami i takie komentarze wyrazajace niezadowolenie z czegokolwiek w co wklada sie wlasna prace moga byc szczegolnie drazniace, ale zostawiam je, bo wiem, ze sam ostatecznie wole uslyszec, co ludziom sie nie podoba w jakimkolwiek projekcie, jaki robie, naprawde to sobie cenie (tak, nawet, jesli jest to tylko opinia, to wychodze z zalozenia, ze warto wiedziec, gdy cos sie robi ^^)

      co do konstruktywnej krytyki... no mowi sie trudno, uznaj prosze w takim razie moje komentarze za opinie pokroju "o super"/"o kiepsko" czy tam dzielenie sie nic nieznaczacymi odczuciami i przejdz dalej, ale niestety sekund poswieconych na czytanie tego ci nie oddam XD

      Usuń
    6. Oddaj moje cenne sekundy z życia :/

      Usuń
    7. Doceniam za sprostowanie, tylko że nadal trudno odebrać to jako opinię, bo pisane jest to dosyć niechlujnie, wiesz co mam na myśli na pewno. Jakby ja sam jestem w chooj uzależniony od „xD” i prywatnie zdanie u mnie nie kończące się na „xd” to nie zdanie, tylko wiem, że nie każdy może odebrać w prawidłowy sposób to co chce przekazać, dlatego tu staram się być poważny chociaż trochę, ale czasami nawet mi puszczają nerwy. Po prostu wydźwięk takiego komentarza często odbieram jako żartobliwy i złośliwy ¯\_(ツ)_/¯ Więc wrzucamy na luz i bez spin xd

      Usuń
    8. Ale ty nie tylko chwaliłeś stylizację, napisałeś, że wiesz ile czasu i nerwów poświęciła, by ją stworzyćXD Jakby to było coś, czego nikt inny nie poświęcił i dlatego należy się jej więcej głosów. Jeszcze raz powtórzę, to jest konkurs i nie tylko ty decydujesz czy stylizacje są dobre oraz na ile głosów zasługują. Inne osoby, które odpadły nie mają pretensji, bo najwyraźniej na tyle zasługiwała ich stylizacja według głosujących. Co najlepsze, nie chodzi nawet o twoją pracę... Do prawa wyrażania opinii, o którą zapewne się podeprzesz- to nie jest zwykła, konstrktywna opinia, że stylizacja ci się po prostu podobała. Nie mów też, że to nie dlatego, że się znacie. W dalszych etapach, gdy czyjaś stylizacja, na którą głosowałeś zdobędzie mniej głosów też zaczniesz taką dyskusję? Wątpię, nie mówię, że nie podobała ci się jej stylizacja, ale nie wmawiaj nikomu, że na twój komentarz nie miała wpływu wasza znajomość. Wylewasz tu swoje żale, iż stylizacja nie zdobyła tylu głosów, ile byś chciał. Wiecznie masz problem, szukasz zaczepki, żeby tylko komuś ubliżyć. W tym przypadku organizatorom, jeśli ci się nie podoba to nie bierz udziału, albo stwórz swój własny konkurs i zobacz ile trzeba poświęcić. Piszesz, że wiesz ile dają od siebie Kinga i Kamil, a opinią nazywasz czepianie się o tematXDDD Śmiech na sali- no słuchaj, nie jesteś organizatorem, żeby decydować jaki ma być temat konkursu. Tak jak Kamil napisał- jedyne co cię może blokować to brak wyobraźni. Proszę cię zacznij akceptować fakt, że nie zawsze coś pójdzie tak jak ty byś tego chciał, bo nie tylko ty o wszystkim decydujesz:)

      Usuń
    9. @Kamil
      jezu jak zawylem, do tej pory uwazalem niechlujnosc za swoj urok osobisty XDDDD
      a tak powaznie, dokladnie tak samo to odbieram, gdy ktos konczy zdanie "XD", ale... no wybacz mi, sam wiesz, jak to jest... to jest uzaleznienie... do tego stopnia, ze zdarzalo mi sie przylapywac samego siebie na konczeniu kolosow "XD" ...
      anyway, odnosnie sprostowywania rzeczy, to znowu prosze mi to wybaczyc, bo wiem, ze czesto zdarza mi sie walic skrotami mysli i oczekiwac, ze ktos od razu wszystko zrozumie ;'D to postaram sie zmienic, ale niechlujstwa nie porzuce, to moj urok osobisty, elo XDDD

      Usuń
    10. @noturbabe
      ok wiec widze, ze to ta sama bajka, co ostatnio XD wybacz gienia, ale ja juz nie mam do ciebie sil XD serio, nie chce mi sie ponownie produkowac dla kogos, kto mysli, ze juz wie wszystko o tym, jakim czlowiekiem jestem, bo wbil mi raz na profil na sd XDXD nwm czm chcesz sie rzucac jak kloc w kiblu, ale to juz nie moj problem, zegnaj gienia d(-_-)b

      Usuń
    11. Ani razu nie weszłam do ciebie na sd, więc nie wymyślaj chociaż w tej kwestiiXD Też już nie mam siły, ani chęci dyskutować z kimś, kto uważa, że pozjadał wszystkie zmysły i jest najlepszy i tylko jego zdanie się liczy:D

      Usuń
    12. https://imgur.com/XSmz232 - wciaz jestes na mojej liscie odwiedzajacych tho XDDDDDDDD

      Usuń
    13. Wstawiłeś na tablicę ogłoszeń wyprzedaż i zalinkowałeś swój apartamentXD Sam widzisz, że było to ponad dzień temu, dyskusję z tobą zaczęłam o 17. Więc nie wiem czy to dobry argument, na to, że oceniam cię po profilu na sdXDDDD Szczególnie, że odnoszę się tylko do tego, co napisałeś tutaj;)

      Usuń
    14. to byl argument na to ze klamiesz nawet w tak smiesznej kwestii, plusk plusk klocu

      Usuń
    15. Ewidentnie widać, że nie zrobiłam tego w celu sprawdzenia twojego profilu, więc nie kłamałam pisząc, że nigdy nie weszłam, żeby cię sprawdzić. Jeśli wyzywasz innych ludzi, tylko dlatego, że mają inne zdanie i żeby poczuć się lepiej w dyskusji to gratulujęXD Na tym skończę już pisanie z tobą, bo to mija się z celem i z dyskusją, o jakiej pisałeś kilka kom wyżejXDDD

      Usuń
    16. totalnie nie wiem dlaczego zachowujesz sie w taki sposob w stosunki do not_ur_babe ktora kulturalnie przedstawila swoje zdanie bez obrazania Ciebie czy jakichs wycieczek personalnych. Spoko, stardoll to gra w ubieranie lalek, ale blagam, chyba nie masz pieciu lat i nie siedzisz w piaskownicy, zeby sprowadzac Wasza dyskusje do takiego poziomu. Zycze Ci troche oglady i szacunku do innych Ci ludzi, bo az nie wierze w to co czytam i jak sprowadzasz kulturalna wymiane zdan do infantylnej przepychanki, godnej podstawowki.

      Usuń
    17. az jej wspolczuje, bo ewidentnie ma dziewczyna jakis problem, a typ w necie nazwal ja klocem

      mysle jednak, ze gorsza od nazwania jej klocem bylaby strata czasu na odpowiadanie jej na powaznie, bo to bt nigdy sie nie skonczylo i wygladalo mniej wiecej tak:
      - nigdy cie nie odwiedzilam, nie zmyslaj chociaz tu ; )
      - *skrin*
      - nigdy nie odwiedzilam cie W TYM CELU *kontynuacja litanii*
      - napisalas wyraznie, ze nigdy mnie nie odwiedzilas, po co teraz probujesz sie wykrecac na wszystkie strony
      - *wstaw kolejna litanie o tym, ze nie jest to wykrecanie sie, dorzuc cos o emu musi, bo ta sprawa z jakiegos powodu cie zabolala*

      serio to widac, czy ktos faktycznie chce rozmawiac, czy nie

      jesli masz problem z nazwaniem jej pluskajacym sie klocem to przykro mi, ale lepszego odzwierciedlenia dla jej litanii, gdy nawet z Kamilem sobie po ludzku sprawe wyjasnilem, nie znalazlem

      Usuń
    18. nie chcę kontynuować tej rozmowy, ale sam na początku prosiłeś o dyskusję, a gdy ją dostałeś zacząłeś obrażać przeciwnika. Wiesz, ja nie odnoszę się do tego co myślicie i ogólnie do Waszego zdania, tylko tego w jaki sposób to przedstawiacie :P Btw. wydaje mi się, że Kamil poruszył inne kwestie Twojego komentarza, a not_ur_babe inne, więc nie wiem czy wyjaśniłeś wszystko z Kamilem.
      Ale zapraszanie ludzi do dyskusji, a potem gaszenie ich przezywaniem rodem z podstawówki, to jednak dla mnie coś słabego :>
      Nie znam Was i nie chcę przez pryzmat komentarzy wydawać jakichś osądów, po prostu stwierdziłam, że nazywanie kogoś klocem bo ma inne zdanie i kontynuuje dyskusje, której Ty nie chcesz ciągnąć jest niesmaczne. Po prostu mogłeś się nie odzywać.
      Mam nadzieję, że napisalam to co chciałam w miarę spójnie i niezbyt chaotycznie, ale prawie dziś nie spałam. Wiktoria to potwierdzi :}

      Usuń
    19. tak, prosilem, napisalem nawet dokladnie, co mnie ciekawi - i do tej pory nikt nie zaspokoil ciekawosci, ktora kierowala napisaniem tej czesci komentarza o emu, thanks i guess, cala ta nitka pod moim komentarzem jest bardzo pomocna -,--
      wiem, jestes z zalogi tego bloga, nie dziwi mnie reakcja na nazwanie kogos klocem, przedszkole - tego sie spodziewalem, dziwi mnie tylko, ze pokazalas tego kloca jak jakas ofiare, ktora kulturalnie chciala prowadzic dyskusje, a zostala obrazona, dlatego postaram sie wyjasnic moj punkt widzenia : ))))
      tak, poczatkowo poruszyli inne kwestie i wtedy nie mialem jej jeszcze za totalnego kloca, wiec odpowiadalem powaznie; z Kamilem sie wyjasnila sprawa tematu, ale potem z jakiegos powodu kloc zaczal sie pluskac o tym jak to nie powinienem sie "czepiac" tematu XDXD i mean, z Kamilem ta sprawa zostala wyjasniona, po co zaczynac... ale o tym dalej, teraz do poczatku jej komentarza:

      Usuń
    20. wiec ma problem z tym, ze napisalem, ile czasu i nerwow emu poswiecila - jesli ktos ma z tym problem to serio nie rozumiem powodu, zazdrosc czy co? kloc sobie stwierdzil, ze jak kogos chwale i stwierdzam, ze dostal zaskakujaco niska liczbe glosow, to jednoczesnie podwazam wklad innych i dalej zaczal tego wkladu bronic, chociaz nikt go od poczatku nie podwazal XDXD po prostu iks de, niech sie bawi w obronce dalej i guess nie bede psul zabawy; "inni nie maja pretensji" - to jakis argument? powinienem cos mowic tylko wtedy, gdy inni tak robia? XD NIE, nie potrzebuje zachety, takie stwierdzenie to dno i zakladam, ze to oczywiste, wiec nie wymagalo mojej odpowiedzi; dalej jakies oceny, znowu blah blah, kaze mi nie wmawiac innym, ze wplywu na komentarz nie miala znajomosc z emu, chociaz nigdzie czegos takiego nie powiedzialem, podkreslilem jedynie to, co jest prawda o mnie, a mianowicie "gdybym nie uwazal czyjejs stylki za piekna, nie pisalbym takich komentarzy na slepo tylko dlatego, ze kogos znam", ale ona mysli, ze zna mnie lepiej i kontynuuje ta sama nudna bajke, rzuca sie jak kloc w kiblu, jak dla mnie do kosza; "Wiecznie masz problem, szukasz zaczepki, żeby tylko komuś ubliżyć." - a to po prostu irytujacy zarzut, bo za kazdym razem, gdy wypowiadalem sie tu o czyms negatywnie to nie dlatego, zeby komus "ublizyc" (teraz dopiero zaczalem nazywac ja klocem XD) czy "znalezc zaczepke", a zeby zwrocic uwage na rzeczy, ktore sam uwazam, zreszta jak niektorzy poza mna, za nieodpowiednie czy zwyczajnie niefajne i pewnie zaczalbym jej to tlumaczyc, gdyby nie poprzedni przyklad wyraznie pokazujacy, ze gdy mowie o tym, jaki wlasciwie jestem, ona zwyczajnie sie wylacza i to ignoruje, bo zna mnie lepiej XD walke z totalnymi wiatrakami sobie odpuszczam, bez sensu; co tam dalej, mowi, ze "opinią nazywasz czepianie się o temat" - w wiadomosci do Kamila juz wyjasnilem swoja OPINIE, porownujac temat z tej edycji do poprzedniej, napisalem, ze chcialem jedynie dac feedback, jako uczestnik, wiadomo... nie rozumiem, czemu poczula potrzebe kontynuowania o tym temacie i znow obrazania mnie mowiac, ze jedynie sie czepiam, jakby to, co pisze, ograniczalo sie do "brzydko" XD nie chce sie tez bawic w nauczyciela i odsylac do slownika, juz pomine ta obraze; "Śmiech na sali- no słuchaj, nie jesteś organizatorem, żeby decydować jaki ma być temat konkursu." - i nie chce o tym decydowac? XD mowilem juz przeciez, ze chce jedynie jako uczestnik konkursu dac feedback, co mysle o nowym temacie, ale no, chciala sobie pojechac, to pojechala, ja jej do zadnej dyskusji nie jestem potrzebny z tego co widze, ona juz zna moje intencje doskonale XD; "Tak jak Kamil napisał- jedyne co cię może blokować to brak wyobraźni." - lizu lizu, chociaz wyjasnilem Kamilowi, dlaczego temat uznalem za ograniczajacy w jakims tam stopniu, porownujac go do tego z poprzedniej edycji; "Proszę cię zacznij akceptować fakt, że nie zawsze coś pójdzie tak jak ty byś tego chciał, bo nie tylko ty o wszystkim decydujesz:)" - tu znowu ignoruje istote mojego komentarza, bo jak juz mowilem, co do niej widocznie nie dochodzi, jestem baaardzo zadowolony z nowego systemu glosowania i szanuje wynik, i wlasnie dlatego, ze uwazam go za mega sprawiedliwy, powtorze, ze JESTEM CIEKAW WASZYCH OPINII O STYLCE, KTORA MEGA MI SIE SPODOBALA, A WYPADLA PO PROSTU SLABO, EMU MI POZWOLILA SPYTAC PUBLICZNIE, DAJCIE ZYC XDXD czy to takie trudne do zrozumienia, kloc moglby sobie serio darowac dopowiadanie wszystkich tych intencji i po prostu przeczytac, co pisze XDXD

      Usuń
    21. serio, nie mam sil do typiary, jak chce sobie dopowiadac slowa, ktorych nie powiedzialem, mysli, ktorych nie mam, byle tylko sobie poobrazac i pomoralizowac, to ok, niech sie bawi, ja sobie ja chociaz porownam do pluskajacego sie kloca w kiblu, gdy widze, ze na celu ma jedynie pluskanie sie, a nie rozmowe
      i mozesz mi mowic, ze nazywanie ludzi klocami jest kiepskie... zrozumiem... ale jesli powaznie uznalas jej wiadomosc za warta dyskusji, a nie bezsensowne rzucanie sie jak kloc w kiblu, to tego nie zrozumiem i tak, tylko dlatego to wszystko napisalem
      ps wyspij sie, to nie pojazd, po prostu wyspij sie w koncu XDXD

      Usuń
    22. Nie lubię blokować możliwości komentowania, ale powoli mnie do tego zmuszacie. Ta dyskusja jest totalnie bezsensu, wszystko co było do wyjaśnienia - zostało już wyjaśnione, teraz tylko próbujecie sobie dopiec nawzajem. Please, stop, bo mnie, delikatnie mówiąc, wk$#@*&cie. Dziękuję za uwagę ^^

      Usuń
    23. ja się pytam, dlaczego jeszcze nie ma możliwości lajkowania komentarzy, bo @Click Clack , jesteś moim mistrzem i chcę z tobą gadać codziennie xDD
      Odpowiadając wreszcie na twoje pytanie, bo widzę że wszyscy mają cię w dvpie i pomijają ten aspekt ( teraz chce to sprostować bo boję się, że też dostane po rękach i za moje słownictwo i skrótowe myślenie- zgaduję że troche osób to przeczytało i jakoś nikt ci nie odpowiedział więc ja to robie xd ), wiadomo że stylizacja emumusi musiała zająć wiele czasu i szanuję ją za to że tak się postarała, tylko moim zdaniem zabrakło jej troche blasku i dodatków, czegoś co rozświeciłoby cały look i było kontynuacją jej srebrnego naszyjnika, bo całość jest dość mroczna choć ten vibe czarnej panny mlodej mi się podoba xD no ale najwidoczniej osoby głosujące oczekują więcej szału i żywych kolorow więc może dlatego dostała tyle pkt co dostała

      Usuń
    24. dzieki, to bardzo mile z twojej strony XD
      i tak, o cos takiego mi chodzilo, o takie uwagi, jak wtedy gdy wysyla sie stylke znajomym i rzucaja ci jakies spostrzezenia/uwagi na luzie
      jak teraz o tym mysle to faktycznie wiecej dodatkow w srebrze by to fajnie rozswietlilo i dodalo glamu ; ) moze tego bardziej ludzie oczekuja, bo mi wlasnie to wygladalo na look jak z jakiegos thrillera i osobiscie uwielbiam haha ale no XD

      Usuń
  14. Każdy w swoją pracę włożył wiele wysiłku, niektórzy może i serce, ale jeśli ktoś się popłakał przez to, że został niedoceniony w rywalizacji to powinien zaprzestać udziału w konkursach. Głosowaliśmy my-czytelnicy. Najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie problemów.
    PS. It's not an airport no need to announce your departure (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no glosowali czytelnicy, wiec mowie do nich w odpowiednim miejscu? XD to raczej normalne, ze w sekcji komentarzy komentuje sie wyniki i to co sie dzieje ;p

      Usuń
    2. Już zupełnie abstrahując od samych wyników, to czy naturalne reakcje i okazywanie emocji pod wpływem wydarzenia, mają blokować nasze ambicje, plany i marzenia? Nie rozumiem tego toku myślenia, nawet jeśli to jakaś metafora lub przytyk. To normalne, że komuś może być przykro w takim momencie, zupełnie normalny jest też płacz i nie jest oznaką niezdrowego podejścia ani słabości jednoznacznej z: „chyba dam sobie spokój to nie dla mnie”.

      Usuń
    3. Uczucia uczuciami, ale nagle zwaliła się masa ludzi, którzy chcą odejść i o nich mi właśnie chodzi. To uznaję za „popłakanie się”. Chcesz odejść? Adijos.

      Usuń
    4. No czaję, po prostu odebrałam to w kontekście samego faktu doświadczenia takiej sytuacji, emocji, a nie metafory - znaczy się chęci rezygnacji.

      Usuń
  15. Dziękuję za głosy ;) Gratuluję wszystkim, którzy przeszli dalej. Nie mogę się doczekać zobaczenia prac z kolejnego etapu!

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, to tyle. Dziękuję za możliwość udziału w tym etapie i za każdy głos oddany na mnie ♥
    I bardzo bardzo dziękuję mojej super grupie Iniemamocnych,za których trzymam mocno kciuki! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!