Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Studium IV ślubnej wazy księżniczki Marguerite z Chartes
Witam! Nie czuję się jakoś specjalnie na siłach... Nie wiem co mam pisać... Prosty klasyczny look z takim retro klimatem, aczkolwiek to chyba głównie przez te włosy. Kolejny post i zarazem ostatni post z tą peruką, bo udało mi się ją sprzedać, pojawi się w przyszłym tygodniu- nie będzie dzisiaj dwóch:( 
Okulary It Girls | Marynarka It Girls | Spódnica Runway | Torebka Limited Edition | Buty Fendi Tribute

7 komentarzy:

  1. Podziwiam, bo mi z tą marynarką naprawdę ciężko żyć... Włosy są przecudne i gdyby miały inne uczesanie z przodu, to sama rzuciłabym się na nie! Podoba mi się ta stylizacja! No i użycie spódnicy wypadło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ostatni post z tą fryzurą, bo super wygląda w niej Twoja doll, ale czekam w takim razie na inne włoski :D
    Podoba mi się wykorzystanie tej marynarki, bo u mnie pewnie skończyłoby się na klasycznych, czarnych spodniach :D Przez tą spódnicę jest bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, podoba mi się. Mało elementów, a są bardzo spójne

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta fryzura jest świetna, szkoda, że już więcej jej na Tobie nie zobaczymy. Ale tak jak wyżej, czekam by zobaczyć kolejną!:)
    Stylizacja prosta, ale ciekawa. Ja bym chyba nie wpadła na użycie tutaj tej spódnicy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, super frędzelki!
    karoliss12

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta fryzura naprawde pasuje do tego looku! Podoba mi sie, moze brakuje mi jakiegos delikatnego lancuszka na szyi, ale i tak jest ladnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :) dodałabym jeszcze tylko jakiś naszyjnik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!