Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #47

16 komentarzy:

  1. Makijaż cudo! Stylizacja też bardzo mi się podoba, super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dawna chciałem stworzyć te spodnie. są inspirowane spodniami Prady sprzed kilku sezonów

      Usuń
  2. Super te spodnie wyszły i tez używam tych bluzek jako dodatków zawsze! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na spodnie - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki ten makijaż. Stylizacja też mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spodnie są genialne! Sweterek super równoważy całość, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) jedyne co bym zmienila to buty może na jakieś czarne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wszystkie czarne odpadały, bo próbowałem. wyglądało to jakby buty były połączone z tymi piórami i nie wyglądało to zbyt dobrze

      Usuń
  7. Twoja doll wygląda na mocno przemęczoną/znudzoną... te ciągłe zmiany pogody jej nie służą ;D
    Samo połączenie spodni i swetra dałoby efekt takiej luźnej, codziennej stylizacji gdyby nie dodanie dosyć eleganckich, świecących dodatków. Całość jak najbardziej mi się podoba. Pomysł na spodnie-ekstra. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooh, this is a really cute outfit. I loved how you used these tops.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te spodnie, makijaż też jak zawsze idealny! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!